Έντομα και λουλούδια
Ανοιξιάτικα βραβεία!
Και σήμερα ένα δεύτερο από την Τάνια Αρζόγλου , την οποία είχα την τύχη να τη γνωρίσω κι από κοντά!!!
Μετά το Πάσχα έχω αφήσει, για λίγο, τις αναρτήσεις για να ασχοληθώ με την κόρη μου, υπόσχομαι όμως να επανέλθω σύντομα … και φυσικά χαρούμενη!
Ευχαριστώ λοιπόν πάρα πολύ την Κατερίνα και την Τάνια που μου τόνωσαν το ηθικό και προωθώ το βραβείο σε πολύ αξιόλογα μπλογκς, παλιότερα και νεότερα, τα οποία θαυμάζω και παρακολουθώ!!!
Ολοκληρώνοντας …
Έτοιμα λοιπόν προς αποχώρηση:
Ο Επιτάφιος μας!
Χρησιμοποιήσαμε δύο καπάκια από κούτες Α4 και ρολά από χαρτιά κουζίνας και αλουμινόχαρτα.
Για να κάνω τον τρούλο τσαλάκωσα εφημερίδες και τις κόλλησα στο ένα καπάκι και μετά το έντυσα με γκοφρέ.
Μερικές ζωγραφιές από τις πρωινές ελεύθερες δραστηριότητες της επόμενης μέρας
Αυγά και στεφάνια!
με την κ. Κασσιανή
επίσης με την κ. Κασσιανή
Τα Λαζαράκια μας!!!
Η συνταγή που κάναμε εμείς είναι:
- 2,5 ποτήρια χλιαρό νερό
- 1,5 φακελάκι μαγιά ξερή ή 30 γρ. νωπή
- 1,5 κουταλάκι αλάτι
- 3 κουταλάκια ζάχαρη
- 1 κιλό αλεύρι
και μετά προσθέτουμε ό,τι θέλουμε από τα επόμενα, ανάλογα με τα γούστα μας : κανέλα, βανίλια, μαχλέπι, μαστίχα, καρύδια, σταφίδες, γαρύφαλλα, ξύσμα εσπεριδοειδών …
Απολαύστε μας τώρα στην παρασκευή των δικών μας.

Ευχαριστούμε πολύ τον εξαιρετικό συνάδελφο, κ. Μάνο Ελευθερίου για την ενημέρωση και τη συνταγή για τα Λαζαράκια.
Ήρθε πάλι η …
Το χαρούμενο λιβάδι
Στην αρχή έδειξα στα παιδιά το εξώφυλλο και τους ρώτησα να μου πουν τι νομίζουν ότι λέει αυτό το βιβλίο. Όλοι βέβαια είπαν ότι μιλάει για λουλούδια και ανέφεραν ό,τι λουλούδια είχαν φέρει και δει τις τελευταίες μέρες εδώ!
Διαβάσαμε το βιβλίο, το συζητήσαμε και έπειτα φτιάξαμε το “χαρούμενο λιβάδι” της τάξης μας.
Μέχρι να στεγνώσει και αφού βγήκαμε διάλειμμα έφτιαξε και ο καθένας το δικό του “χαρούμενο λιβάδι”




























































































































































































