Τελειώνοντας η βδομάδα κι … ο Σεπτέμβρης

Πέρασε κι αυτή η βδομάδα και τελειώνει κι ο πρώτος μήνας του σχολείου, ο Σεπτέμβρης. Μερικά απ’ αυτά που κάναμε μεσ’ τη βδομάδα αυτή. Λίγο φθινόπωρο, λίγο φρούτα, λίγο σχήματα και … ξανά και ξανά ΚΑΝΟΝΕΣ!!!!!!

Δεντράκια φθινοπωρινά με το “γνωστό” φίλτρο καφέ και εφημερίδα
 Τα παιδιά ζωγράφισαν τα φίλτρα με φθινοπωρινά χρώματα, μετά τα πέρασαν με λίγο νερό και όταν στέγνωσαν τα έκοψα σε φυλλαράκια.

  Χρησιμοποίησαν εφημερίδα, που έκοψαν με το χέρι, για κορμό και έτοιμα  τα δεντράκια μας!

“Ανακυκλώσαμε” την παλιά μας πλαστελίνη φτιάχνοντας σταφύλια

“Ζωγραφίζω μέσα στον ΚΥΚΛΟ πράγματα που έχουν το ίδιο σχήμα”


Η πρώτη μας κατασκευή για το σπίτι, δέντρο με ρολό κουζίνας και η φυλλωσιά (πρώτη απόπειρα με το ψαλίδι !) με “δαχτυλιές” τέμπερας

Χρώματα κι ονόματα

Αναμίξεις χρωμάτων

Σχημάτισα με χαρτοταινία το αρχικό γράμμα του ονόματος κάθε παιδιού, βρήκε το καθένα το δικό του και γέμισαν τη σελίδα με λαδοπαστέλ, όπως ήθελαν. Αφαιρέσαμε την ταινία κι έμεινε το γράμμα! “μαγικό”;;;;


Μερικές φωτογραφίες από παιχνίδια και ελεύθερες δραστηριότητες τις πρώτες μας μέρες στο σχολείο!!!

… και η ομάδα “πετάει”!!!!!
παζλ με 100 !!!!!!!!!!! κομμάτια!

Μπράβο στα παιδάκια μου!!!

Καλή μας Χρονιά!!!!!!!!!!

Μετά από ένα όμορφο καλοκαίρι επιστρέψαμε στο σχολείο μας, ανανεωμένοι και δυνατοί. Καινούργια χρονιά, καινούργια παιδιά, καινούργιοι γονείς και εις αναμονή … καινούργιας συναδέλφου!!!!!!!! Καλή αρχή λοιπόν να έχουμε, με υγεία, δύναμη και χαρά!!!!!!!!!

“Η πρώτη μου ζωγραφιά στο 15ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου” απ’ τα φετινά παιδάκια μου!

και το στεφάνι απ’ τις παλάμες

…. ξεχωρίσαμε αγόρια και κορίτσια

… επανερχόμαστε
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Στιγμές!!!!

Εδώ έχουμε μαζέψει σκόρπια στιγμιότυπα από δραστηριότητες, ελεύθερες και οργανωμένες, από την τάξη μας!
ο Ηρακλής παίζει με καπάκια
τα κορίτσια, ντυμένα απ’ τη γωνιά μεταμφίεσης

πώς νιώθουν οι τυφλοί και άσκηση εμπιστοσύνης

παίζουμε “μπουκάλα”

μαντηλάκι
με καρφάκια

 
κάνουμε κλήρωση για τις ομαδικές εργασίες για να πάρουμε από μία και γράφουμε δίπλα στον αριθμό που τραβάμε και στην εργασία που αντιστοιχεί το όνομά μας

τρώμε παγωτίνια την τελευταία μέρα

 έχουμε και πίτσα!!!
οι τσάντες μας με τις εργασίες

τι με κάνει χαρούμενο και τι λυπημένο

Ζωγραφίζω πράγματα που αρχίζουν … όπως το όνομά μου

Σε φύλλο εργασίας τα παιδιά ζωγράφισαν πράγματα που αρχίζουν με το ίδιο αρχικό γράμμα του ονόματός τους. Επίσης προσπάθησαν και να τα γράψουν.

Καλοκαιρινή γιορτή 2013

Πέρασε κι αυτή η σχολική χρονιά!!! ήρθε η ώρα της αποχαιρετιστήριας γιορτής μας. Λόγω του πολιτιστικού προγράμματος που είχαμε αναλάβει, τα παραδοσιακά παιχνίδια, αποφασίσαμε να κινηθεί και η γιορτή σ’ αυτό το πλαίσιο. Έτσι σε συνεργασία με το συστεγαζόμενο, 4ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου, ετοιμάσαμε ένα πρόγραμμα με ποιήματα, τραγούδια και παιχνίδια, το οποίο, όπως φάνηκε, χάρηκαν πολύ τα παιδιά αλλά … και οι μεγάλοι!

όλα τα τμήματα στη σειρά για τσουβαλοδρομίες

λύκε, λύκε είσαι εδώ;

το μαντηλάκι
ποιήματα
αλάτι ψιλό
λόγω καιρικών συνθηκών, για να προλάβουμε τη βροχή, παραλείψαμε τη σκυταλοδρομία με φασόλια
και στο τέλος ο χορός μας, “έχε γεια”
Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!
Τώρα που πλησιάζει το τέλος της χρονιάς συζητήσαμε για το δημοτικό που θα πάνε τα παιδιά και είπε ο καθένας πώς φαντάζεται ότι είναι η τάξη , τι έχει μέσα, πώς γίνεται το μάθημα κ.λ.π.
Ζωγράφισε ο καθένας αυτό που είπε.

Τις ζωγραφιές θα τις δέσουμε σε βιβλίο και θα το πάμε σαν δώρο στην Α’ που θα επισκεφτούμε την άλλη βδομάδα.

Μετά “έπαιξαν” στην τάξη το δημοτικό. Έχουμε κι εμείς “δασκάλους”!

την κυρία Ελευθερία

την κυρία Αννίτα

και τον κύριο Στήβεν

Ήρθαν και τα παιδιά του δημοτικού για να δουν αν γίνεται σωστά το μάθημα!!!
Ήρθε η μέρα λοιπόν για να κάνουμε την επίσκεψή μας στην Α’ του κ. Νίκου.

το βιβλίο που θα τους χαρίσουμε με τις ζωγραφιές μας, έτοιμο

 Μας υποδέχτηκαν και καθήσαμε μαζί στα θρανία

 παρατηρήσαμε την αίθουσα και εντοπίσαμε τις ομοιότητες και διαφορές με τη δική μας

 έδειξε ο κ. Νίκος το βιβλίο που τους χαρίσαμε, αφού μας ευχαρίστησαν

 τους εξήγησε πώς γίνεται το μάθημα στην Α’, τους έδειξε τα βιβλία και τα τετράδια

 κάναμε μαζί πρόσθεση

 μας είπαν τα “πρωτάκια” τι τους αρέσει καλύτερα στο δημοτικό και τι τους λείπει απ’ το νηπιαγωγείο

στο τέλος τραγουδήσαμε όλοι μαζί και ευχηθήκαμε “καλό καλοκαίρι”