Τελειώνοντας η βδομάδα κι … ο Σεπτέμβρης
Χρησιμοποίησαν εφημερίδα, που έκοψαν με το χέρι, για κορμό και έτοιμα τα δεντράκια μας!
Χρησιμοποίησαν εφημερίδα, που έκοψαν με το χέρι, για κορμό και έτοιμα τα δεντράκια μας!
“Η πρώτη μου ζωγραφιά στο 15ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου” απ’ τα φετινά παιδάκια μου!
Τις ζωγραφιές θα τις δέσουμε σε βιβλίο και θα το πάμε σαν δώρο στην Α’ που θα επισκεφτούμε την άλλη βδομάδα.
το βιβλίο που θα τους χαρίσουμε με τις ζωγραφιές μας, έτοιμο
παρατηρήσαμε την αίθουσα και εντοπίσαμε τις ομοιότητες και διαφορές με τη δική μας
έδειξε ο κ. Νίκος το βιβλίο που τους χαρίσαμε, αφού μας ευχαρίστησαν
τους εξήγησε πώς γίνεται το μάθημα στην Α’, τους έδειξε τα βιβλία και τα τετράδια
κάναμε μαζί πρόσθεση
μας είπαν τα “πρωτάκια” τι τους αρέσει καλύτερα στο δημοτικό και τι τους λείπει απ’ το νηπιαγωγείο
στο τέλος τραγουδήσαμε όλοι μαζί και ευχηθήκαμε “καλό καλοκαίρι”