Εργαστήρια δεξιοτήτων
4ος άξονας: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία (stem)
Τίτλος: Η ζωή των λουλουδιών, από την “ανατολή” στη “δύση” τους
Στο 4ο και τελευταίο για φέτος εργαστήριο, επεξεργαστήκαμε τον τρόπο με τον οποίο προέρχονται οι σπόροι των φυτών.
Προσπαθήσαμε δηλαδή, να μελετήσουμε τη διαδικασία με την οποία δημιουργούνται οι πολύτιμοι σπόροι.
Ενδεικτικές εργασίες
Αρχικά, παρατηρήσαμε τα φυτά και λουλούδια στο παρτέρι μας.
Στη συνέχεια, παρατηρήσαμε τα άνθη, και συλλέξαμε τα πιο ώριμα και έτοιμα προς μαρασμό.
Μέσα στην τάξη, τα τοποθετήσαμε εξελικτικά, με τη σειρά, όπως παίρνουμε το σπόρο από τον ανθό…
Οι μαθητές κατανόησαν σε ικανοποιητικό βαθμό τη διαδικασία και τα στάδια και τα αποτύπωσαν με επιτυχία στο φύλλο εργασίας.
Αλλά και εδώ….κόλλησαν τις εικόνες με τη σωστή διαδοχή.
Παρακολούθησαν και κάποια χρήσιμα εκπαιδευτικά video.
Ο απαραίτητος “διαμεσολαβητής” για να γίνει το σποράκι λουλουδάκι είναι η πολύτιμη μέλισσα.
Φτιάξαμε και μια υπέροχη ομαδική κατασκευή, όπως ταιριάζει στη μοναδική μελισσούλα μας!
Και βέβαια επειδή λατρέψαμε και τα ηλιοτρόπια “δημιουργήσαμε ” ανάλογα”…..
Και σελιδοδείκτες…
Ενθουσιαστήκαμε καθώς φαίνεται με τα ηλιοτρόπια!!!
Τελευταία και κυριότερα, με την αγαπημένη μας μελισσούλα bee-bot, δώσαμε κίνηση και ζωή στο steam εργαστήριό μας!!!
Οι μαθητές μας προγραμμάτισαν τη μέλισσα να κάνει τη σωστή διαδρομή, “από το ανθάκι …στο σποράκι”.
Πηγές: video=you tube