1 – Διδάσκοντας το σκελετό με διαδραστικό πίνακα και ομαδοσυνεργατική διδασκαλία:
Στα πλαίσια του μαθήματος της Βιολογίας Α’ γυμνασίου τα παιδιά διδάσκονται το σκελετό του ανθρώπινου σώματος (5ο κεφάλαιο, Κίνηση και στήριξη). Η διδασκαλία έγινε με ομαδοσυνεργατικό σχήμα (jigsaw) και με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα και της ιστοσελίδας https://www.biodigital.com/ (για τη διδασκαλία αυτή προσφέρεται και παρόμοιο αντικείμενο του φωτόδεντρου).
Οι μαθητές μοιράστηκαν τυχαία καρτελάκια με ονόματα οστών, τα αναζήτησαν στην εικόνα του βιβλίου τους και ανάλογαμε το μέρος του σκελετού που ”ανήκαν” ομαδοποιήθηκαν μόνα τους και στη συνέχεια οι τέσσερις ομάδες εκ περιτροπής παρουσίασαν χρησιμοποιώντας το διαδραστικό πίνακα το οστό που είχαν. Έτσι αλληλοδιδάχθηκαν τα μέρη του σκελετού.
Καρτελάκια και οδηγίες μαθητών εδώ
2 – Δραματοποίηση: Αναπαράσταση της συνεργασίας διαφόρων οργανικών συστημάτων του σώματος μέσα από ένα παιχνίδι ρόλων.
Παρουσίαση εδώ
Κείμενο ανακοίνωσης σε συνέδριο εδώ (με βιβλιογρφία για τη δραματοποίηση στις ΦΕ)