Οι μαθητές μαθήτριες της Γ2 τάξης επισκέφθηκαν σημαντικά κτίρια και μέρη της πόλης μας για να γνωρίσουν την τοπική ιστορία και την πολιτιστική μας κληρονομιά.

Κατανόησαν την χρησιμότητα τους την εποχή που κατασκευάστηκαν και είδαν με περισσότερο ενδιαφέρον τα μνημεία της πόλης  μας.

Το πρόγραμμα τους φάνηκε ενδιαφέρον γιατί γνώρισαν μνημεία της πόλης μας, διατύπωσαν απόψεις και ερωτήσεις, άκουσαν την άποψη των συμμαθητών τους και συμμετείχαν  με ενθουσιασμό.

20220316 102449 20220316 103128 20220316 104541
20220316 104546 20220316 110710 20220316 111416

25η Μαρτίου

Αγαπητοί γονείς

Ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου 1821 θα γίνει σύμφωνα με τα οριζόμενα στο υπ’ αριθμόν Φ1_31401_Δ2_18-03-2022 έγγραφο του Υπ. Παιδείας την Πέμπτη 24 Μαρτίου. Σύμφωνα με αυτό :

  • Η προσέλευση των μαθητών θα γίνει 08:25-08:30 και θα ακολουθήσει παράδοση σημαίας στον ορισμένο σημαιοφόρο και παραστάτες της ΣΤ΄ τάξης.
  • Οι μαθητές θα μπουν στις τάξεις για τον εορτασμό ανά τάξη/τμήμα και η αποχώρησή τους  και παραλαβή από εσάς θα γίνει στις 10:00.
  • Η Πρωινή Ζώνη και το απογευματινό Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν θα λειτουργήσουν.

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων οι μαθητ(ρι)ές συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήριο για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

 

 

bioerg004 bioerg003 bioerg002 bioerg001
0001 1 0002 1 0003 0004
0005 0006 0007 0008
1647511680932

header2

 

 

 

 

 

Στο παρακάτω έγγραφο θα βρείτε τη διαδικασία εισαγωγής μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2022-23:

Εισαγωγή-μαθητών-στα-Πρότυπα-Πειραματικά-Σχολεία_gia_anarthsh.pdf

καθώς και την ιστοσελίδα της Διοικούσας Επιτροπής των Πρότυπων Πειραματικών σχολείων για περισσότερες πληροφορίες:

Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ.6/18474/Δ1/18-2-22  “…οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022….”.

…Κατά το σχολικό έτος 2022-2023 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2016 έως και 31-12-2016….

Οι αιτήσεις για τις εγγραφές 2022-23 θα κατατίθενται στο 69ο ΔΣ Θεσσαλονίκης και κατόπιν θα γίνει η κατανομή στα σχολεία.

ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΟΔΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ:

ΟΡΙΑ 15ου-69ου ΔΣ Θεσνίκης_2022-2023

και τον χάρτη με τα όρια :

ΟΡΙΑ 15ου-69ου ΔΣ Θεσσαλονίκης

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται σύμφωνα με την εγκύκλιο είναι τα παρακάτω:

                                                  Β. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 α του άρθρου 7 του Π.Δ. 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Διευκρινίζεται ότι για την εγγραφή των μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘ (Φ.6/498/57863/Δ1/6-4-2016).

β. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 7 του Π.Δ 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25).

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (Α.Δ.Υ.Μ.).

δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή/τριας.

Συνιστάται, οι Διευθυντές/τριες – Προϊστάμενοι/ες των Σχολικών Μονάδων όπως ελέγχουν με ιδιαίτερη προσοχή το εν λόγω αποδεικτικό στοιχείο, προκειμένου οι αιτήσεις εγγραφής να υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο στο σχολείο που ανήκουν οι μαθητές/τριες σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας (άρθρο 5 ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του Ν. 4559/2018 (Α’ 142).

ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή

στο Δημοτικό.

  1. Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του «Πιστοποιητικού φοίτησης», το νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή τον κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας για την εγγραφή του/της στο δημοτικό.

……………………

  1. Στις περιπτώσεις που οι μαθητές/τριες εγγράφονται σε δημοτικό σχολείο εκτός της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου ή σε ιδιωτικό σχολείο, ο/η Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας εγγραφής οφείλει να αναζητά το Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπίων από το Νηπιαγωγείο αποφοίτησης με βάση τη βεβαίωση φοίτησης.

 

                                                  Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

α. Προϋποθέσεις εγγραφής μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα

Οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Δημοτικών Σχολείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, χωρίς προϋποθέσεις σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. 118139/Δ1/9-9-2020 Υ.Α (Β’ 3838).

Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών/τριών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος ( 15:00) εφόσον κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων τους.

Για τη λειτουργία του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος στα μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια δημοτικά σχολεία της χώρας ισχύουν τα όσα προβλέπονται στην 83939/Δ1/19-5-2017 Υ.Α (Β’ 1800).

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών/τριών στο τμήμα Πρωινής Ζώνης (7:00-8:00):

Στο τμήμα αυτό δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές/τριες οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι/ες και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος Πρωινής Ζώνης μαθητών/τριών είναι επτά (7) μαθητές/τριες για σχολεία με λειτουργικότητα έως 8/θέσια και δέκα (10) μαθητές/τριες για σχολεία με λειτουργικότητα από 9/θέσια και άνω (παρ. 16 της περ. ζ΄ του άρθρου 11 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109)).

                                                 Δ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Σύμφωνα με τις παρ.9 ,10 και 11, του άρθρου 7, του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί μαθητές/τριες εγγράφονται στην αριθμητικά αντίστοιχη τάξη, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία που ισχύει στην Ελλάδα ή σε μικρότερη, αν οι γονείς/κηδεμόνες το ζητήσουν με σχετική δήλωση.

Οι αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες εγγράφονται στην Α’ τάξη με ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένο. Στις υπόλοιπες τάξεις εγγράφονται καταθέτοντας τον Τίτλο ή το Αποδεικτικό Μετεγγραφής ή τη Βεβαίωση Φοίτησης.

Σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. 120323/Γ2/27-9-2010 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών/τριών ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 3, του Π.Δ 182/1984 (Α’ 60), όπου ορίζεται ότι εγγράφονται οποτεδήποτε κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

Η εγγραφή των μαθητών/τριών που προέρχονται από χώρες του εξωτερικού στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.

Εδώ θα βρείτε τα έντυπα που χρειάζεστε :

ΑΔΥΜ

ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΗΣ-A΄ ΤΑΞΗ

ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΗΣ-ΣΤΟ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Sxolh Gonewn

 

Για αιτήσεις συμμετοχής θα απευθύνεστε στην

Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων

του σχολείου  μας κ. Ευαγγέλου Παναγιώτα.

 

 

 

 

 

.jpg

 

 

 

 

 

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Κτίζοντας Ενιαία, Θετικά και Ισότιμα Μαθησιακά Περιβάλλοντα μέσω του Συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς (ΠροΘεΣυ)» «Building School-Wide Inclusive, Positive and Equitable Learning Environments Through A Systems-Change Approach (SWPBS) PROJECT NUMBER – 606687-EPP-1-2018-2-CY-EPPKA3-PI-POLICY»,  το οποίο χρηματοδοτείται υπό τη δράση ERASMUS+ Key Action 3 Policy Experimentation, με συντονίστρια χώρα την Κύπρο και βασικούς εταίρους από Φινλανδία, Ελλάδα και Ρουμανία.

To έργο αποσκοπεί στη δημιουργία ενός ενιαίου σχολικού πλαισίου χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς, με έμφαση στην κοινωνικο-συναισθηματική στήριξη όλων των παιδιών.

Το σχολικό σύστημα ΠροΘεΣυ ΔΕΝ αποτελεί πρόγραμμα αλλά ένα οργανωτικό πλαίσιο, το οποίο προσφέρει στη διεύθυνση και στο προσωπικό του σχολείου την ευκαιρία να κτίσουν ένα θετικό, διδακτικό και προληπτικό πρώτο επίπεδο πρόληψης με τη συνεργασία εξωτερικού/ής συνεργάτη/ιδας. Η προσέγγιση ΠροΘεΣυ προωθεί το μοντέλο λύσης προβλήματος στη σχολική μονάδα, όπου η Διεύθυνση και το προσωπικό προβαίνουν σε διερεύνηση σχολικών αναγκών σε θέματα βελτίωσης σχολικού κλίματος, αύξησης επιθυμητών συμπεριφορών και μείωσης προβλημάτων συμπεριφοράς. Στη συνέχεια, Διεύθυνση και προσωπικό ετοιμάζουν τη στοχοθεσία, τις δράσεις (πρακτικές) και τις διαδικασίες καθώς και την αξιολόγηση (συλλογή δεδομένων) του Ενιαίου Σχεδίου Βελτίωσης της σχολικής τους μονάδας.

ΠΗΓΗ

Το σχολείο μας θα πραγματοποιήσει αύριο άσκηση σεισμού στα πλαίσια του προγραμματισμού που έχει κάνει.

Ακολουθούν οδηγίες του ΟΑΣΠ :

Αφίσα «Μάθετε για τον Σεισμό και Προστατευτείτε»

και  Σεισμός και Προστασία σε Σχολικές Μονάδες σε Περίοδο Πανδημίας