Η εημεριδούλα του σχολείου μας

Οι μαθητές του Ε1 και του Ε2 του σχολείου μας, μαζί με τους δασκάλους τους,  Γιάννη Γκαρλέμο και Δέσποινα Ζωγράφου,  εξέδωσαν τη δική τους εφημερίδα!

.pngΜόλις κυκλοφόρησε το πρώτο τεύχος και ήδη έχει γίνει ανάρπαστο! Οι μικροί μας ανταποκριτές ασχολήθηκαν με ποικίλα θέματα.

Πήραν συνεντεύξεις, έκαναν έρευνα, έγραψαν τα δικά τους άρθρα, έβγαλαν φωτογραφίες και το κυριότερο απ’ όλα, έμαθαν  διασκεδάζοντας! Οι διδακτικές επισκέψεις όλων των τάξεων,  τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, υπέροχες συνεντεύξεις από αξιόλογους ανθρώπους, ο χριστουγεννιάτικος στολισμός του σχολείου μας,  συνταγές και σπαζοκεφαλιές, είναι μερικά μόνο από τα θέματα που θα διαβάσετε σε αυτό το πρώτο τεύχος. Τα έσοδα από τις πωλήσεις θα ενισχύσουν το ταμείο των τμημάτων της Πέμπτης τάξης.

Στο άμεσο μέλλον θα μπορείτε να διαβάσετε την εφημερίδα μας και σε ηλεκτρονική μορφή από την ιστοσελίδα μας, ώστε να καμαρώνετε όλοι την αξιόλογη δουλειά των Ανταποκριτών του  15ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου!

Δημοσιεύθηκε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση