Το Δ2 και το ευρωπαϊκό etwinning πρόγραμμα Time to Rhyme σας εύχονται Καλά Χριστούγεννα και χαρούμενη Πρωτοχρονιά! (Το ποίημα στην κάρτα είναι δημιούργημα των ίδιων των παιδιών.)
Ζωγραφίζω τη νύχτα των Χριστουγέννων!
Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες απ’ τους μαθητές/τριες του Α1-Α2 στο μάθημα της Πληροφορικής. (λογισμικό ζωγραφικής TuxPaint)
.

Πρόσκληση σε θεατρική παράσταση
Όλες οι τάξεις θα παρακολουθήσουν και στο πρωινό πρόγραμμα την θεατρική παράσταση που έχει ετοιμάσει η Β’ τάξη τη Δευτέρα 18/12 και την Τρίτη 19/12. Την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου το πρωί το σχολείο θα παραμείνει κλειστό λόγω της θεατρικής παράστασης που θα παρουσιαστεί το απόγευμα στους γονείς.

Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες στο σχολείο μας με συνεργασία των τάξεων
Αυτή την περίοδο στο σχολείο μας πραγματοποιούνται διάφορες χριστουγεννιάτικες δράσεις σε συνεργασία με άλλα τμήματα ώστε τα παιδιά να μαθαίνουν έθιμα αλλά και για να μπαίνουμε όλοι, μεγάλοι και μικροί, σε εορταστικό κλίμα.
Δ1 και Γ2 και Γ1
Χριστουγεννιάτικο έθιμο του Πόντου : Τα καρύδια.
Ένα έθιμο, που έρχεται από τα παλιά χρόνια, από την περιοχή του Πόντου.
Την πρωτοχρονιά η οικοδέσποινα, αφού έμπαινε η καινούργια χρονιά, πετούσε καρύδια παντού μέσα στο σπίτι της και οι καλεσμένοι της, έσκυβαν να τα πιάσουν.
Όποιος/ όποια μάζευε τα περισσότερα καρύδια, σύμφωνα με το έθιμο, θα είχε οικονομική ευημερία τη νέα χρονιά.
Τα παιδιά του Δ1, Γ2 και Γ1 αναβίωσαν το έθιμο με μεγάλη χαρά!!!
Ευχαριστούμε θερμά την σημαντική συμμετοχή των εκπαιδευτικών των τμημάτων ένταξης κ. Ειρήνη, Κ.Χρήστο, την Κ. Αγγελική και τη θερμή υποστήριξη στην χριστουγεννιάτικη αυτή δράση μας, του Διευθυντή μας.
Πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη δράση Δ1 και Γ2 :
Μπλέξιμο – πλέξιμο των χριστουγεννιάτικων παραμυθιών .
Τα παιδιά άκουσαν την αφήγηση των παραμυθιών από την κα.Ειρήνη και την κα.Αγγελική που γινόταν παράλληλα και στην συνέχεια αφηγήθηκαν τα παραμύθια ξεχωριστά και τέλος συνέχισαν τις ιστορίες μπλέκοντας τες μεταξύ τους .
Στόλισμα χριστουγεννιάτικου δέντρου, κατασκευή ημερολογίου και γράμμα στον Άγιο Βασίλη από το Δ1
Γράμμα στον Αη-Βασίλη Δ1-Α2
Οι μαθητές του Δ1 βοήθησαν τους μαθητές του Α2 να γράψουν το γράμμα τους στον Αη-Βασίλη.
Το Δ1 παρουσιάζει τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και…. όχι… μόνο…. με χριστουγεννιάτικη διάθεση!!!
Κατασκευή χριστουγεννιάτικης κάρτας
Το Δ1 με το Β2 συνεργάστηκαν άψογα για τη δημιουργία χριστουγεννιάτικων καρτών.

Ενημέρωση γονέων και βαθμολογία α’ τριμήνου
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
την Παρασκευή 15/12/2023 στις 13.30 θα γίνει η επίδοση βαθμολογίας Α’ τριμήνου
για τις Γ’,Δ’,Ε’ και ΣΤ’ τάξεις και ενημέρωση στις Α‘ και Β’ τάξεις από όλους τους εκπαιδευτικούς (υπεύθυνους τμημάτων και ειδικοτήτων) για την επίδοση των μαθητών/τριών του σχολείου.
Τα παιδιά θα σχολάσουν κανονικά και θα τα παραλάβετε όπως κάθε μέρα την προκαθορισμένη ώρα.
Αφού αποχωρήσουν οι μαθητές/τριες θα ανοίξει η πόρτα στις 13.30 για να προσέλθετε χωρίς τους μαθητές /τριες, προκειμένου να γίνει η ενημέρωσή σας.
Εκείνη την ημέρα το πούλμαν θα κάνει κανονικά το δρομολόγιό του και το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.
Είναι σημαντικό για την ασφάλεια των μαθητών /τριών να μην υπάρχουν άλλοι μαθητές στο προαύλιο και γενικά στους χώρους του σχολείου πέραν αυτών που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Από το γραφείο της Διεύθυνσης θα πάρουν βεβαίωση για την εργασία τους ,όσοι χρειάζονται, για την γονική άδεια.
Προσδοκούμε στη συνεργασία και τη βοήθειά σας.

Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι κατασκευής στολιδιών
Στα πλαίσια του προγράμματος που πραγματοποιεί η Β’ τάξη
με τίτλο “Μαμά, μπαμπά τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;” έγινε σήμερα ένα εργαστήρι κατασκευής χριστουγεννιάτικων στολιδιών από την κυρία Ευτυχία ,μαμά μαθήτριας του Β1.
Με τις οδηγίες και τα υλικά που έφερε στα παιδιά κατασκεύασαν υπέροχα χριστουγεννιάτικα στολίδια για το δέντρο μας. Την ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο και την καλή της διάθεση!

3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία
Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα ατόμων με αναπηρία– πραγματοποιήθηκε σήμερα στο σχολείο ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης για την κώφωση στη Β’ και Δ’ δημοτικού από τους δασκάλους των τμημάτων ένταξης Πλεμμένου Ειρήνη και Σιαμάγκα Χρήστο.
Μέσα από συζήτηση, παραμύθι, βίντεο και βιωματικές δραστηριότητες γνωρίσαμε καλύτερα τα άτομα με κώφωση και μάθαμε ότι
η αναπηρία είναι διαφορετικότητα, η διαφορετικότητα είναι δικαίωμα !
e-Twinning project ABC
Ναι! Ήρθε η ώρα για ένα καινούριο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-Twinning! Μετά το Time to Rhyme στο οποίο συμμετέχει το Δ2 και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο, σειρά έχει η Γ’ τάξη που θα λάβει mέρος στο προγραμμα ABC από τον Ιανουάριο ως τον Ιούνιο. Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν με μαθητές από άλλες χώρες με αφορμή την αγγλική αλφάβητο, να μάθουν καινούριο λεξιλόγιο και να κάνουν διάφορες ενδιαφέρουσες δραστηριότητες. Υπενθυμίζουμε ότι το eTwinning είναι μια πανευρωπαϊκή κοινότητα διδασκαλίας και μάθησης, η οποία προωθεί τη σχολική συνεργασία στην Ευρώπη μέσω της χρήσης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Ένας εκπαιδευτικός σε κάποια χώρα έχει μια ιδέα για ένα πρόγραμμα που θα βοηθήσει τους μαθητές του και μέσω της πλατφόρμας https://school-education.ec.europa.eu/ ψάχνει για συνεργάτες/partners σε όλη την Ευρώπη πρόθυμους να μοιραστούν τον ενθουσιασμό και τη δημιουργική του διάθεση. Στο συγκεκριμένο πρότζεκτ λοιπόν συμμετέχουν 16 σχολεία από 6 χώρες, συγκεκριμένα από την Τουρκία, την Ελλάδα, την Σλοβακία, την Πολωνία, την Γεωργία και την Ουκρανία.
Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε μας στα social media και σκανάρετε εδώ:
https://instagram.com/abctwinning?igshid=NGVhN2U2NjQ0Yg%3D%3D
📸 Look at this post on Facebook https://m.facebook.com/groups/712102070853643/?ref=share&mibextid=K35XfP
Για τις προσεχείς εξελίξεις stay tuned!!!































































