Ένας από τους παιδαγωγικούς στόχους που τέθηκε στο σχολείο μας είναι οι
μαθητές και οι μαθήτριες να ευαισθητοποιηθούν ως προς την
αναγκαιότητα ισότιμης ένταξης των ατόμων με ειδικές ικανότητες σε
όλους τους τομείς της καθημερινότητας και να καταλάβουν την έννοια της
αποδοχής και της ισότιμης μεταχείρισης των ατόμων με αναπηρία. Να
αναγνωρίσουν δεξιότητες, ταλέντα και ικανότητες των ατόμων αυτών και
να νιώσουν υπεύθυνα αναλαμβάνοντας πρωτόγνωρες πρωτοβουλίες που θα
διευκολύνουν την ισότιμη συμμετοχή των ατόμων με ειδικές ανάγκες στην
εκπαίδευση αλλά και στη γειτονιά τους.
Για τους παραπάνω λόγους
πραγματοποιήθηκε στις 23/11/2023 επίσκεψη των μαθητών του Ε2,συνοδεία
των εκπαιδευτικών τους στο 1ο Ειδικό Σχολείο Αχαρνών, προκειμένου να
κάνουν κοινές αθλοπαιδιές με τους μαθητές του σχολείου με την
καθοδήγηση Ελλήνων Ολυμπιονικών και Πρωταθλητών.































