Με τη συμβολή μαθητών ,γονέων και διδασκόντων του σχολείου μας κατορθώσαμε να συγκεντρώσουμε ένα χρηματικό ποσό και να πραγματοποιήσουμε την ευχή ενός παιδιού με σοβαρή ασθένεια.
Όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πολλά!

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Σε κάθε μαθητή μοιράστηκε ένα κομμάτι και ο τυχερός κάθε τμήματος κέρδισε ένα δωράκι.
Από το Σύλλογο Διδασκόντων τυχερή ήταν η κ.Χρυσανθακοπούλου.
Καλότυχοι να είναι πάντα όσοι κέρδισαν το φλουρί και να έχουμε όλοι μια καλή και ευλογημένη χρονιά!
Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που μας στηρίζει πάντα. Καλή χρονιά με υγεία!
Σε συνέχεια του προγράμματος που πραγματοποιήθηκε πέρσι “Μαμά, μπαμπά , ποιο είναι το επάγγελμά σου;”
φέτος πραγματοποιείται στη Β τάξη το πρόγραμμα “Μαμά, μπαμπά , ποιο είναι το χόμπι σου;”
Πριν τις γιορτές είχαμε στην παρέα μας τη μαμά της Δήμητρας , του Β1 , που μας παρουσίασε την ενασχόληση της στον ελεύθερο χρόνο της με κατασκευές , όπου στήθηκε εργαστήρι χριστουγεννιάτικων στολιδιών με υλικά και καθοδήγηση της ίδιας .
Το πρόγραμμα συνεχίστηκε με τον μπαμπά του Θάνου του Β1, όπου μας παρουσίασε τη συγγραφή ως την αγαπημένη του ενασχόληση και μας διάβασε το παραμύθι του “Ο Φράχτης της Αγάπης” δίνοντάς μας την ευκαιρία για “ταξίδια”, πολλή συζήτηση κι έντονο προβληματισμό. ΚΙ ΕΠΕΤΑΙ …συνέχεια.


Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024 η επιμορφωτική εκδήλωση με θέμα:
“Πώς η παραμέληση και η κακοποίηση των ανηλίκων εντείνει την αύξηση του σχολικού εκφοβισμού”
στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας παρουσία του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής κ.Παπαχρήστου , του Σύμβουλου Εκπαίδευσης κ.Πατρινόπουλου, Διευθυντών της περιοχής μας, του Διευθυντή και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και γονέων μαθητών μας.
Η εισηγήτρια κ.Γκίκα μίλησε για την κακοποίηση και την παραμέληση και ποιος είναι ο ρόλος των φροντιστών στην αποκάλυψη και ο εισηγητής κ. Σταματογιάννης μίλησε για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού.
Ευχαριστούμε θερμά όσους παρευρέθηκαν στην εκδήλωση.
Προσβλέπουμε σε ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή σε παρόμοιες εκδηλώσεις στο μέλλον.
Ευχή όλων μας να εξαλειφθούν φαινόμενα βίας και κακοποίησης από τα σχολεία αλλά και την κοινωνία μας γενικότερα.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας
σας εύχονται μια χαρούμενη και δημιουργική χρονιά!
Υγεία και ευημερία σε όλους!

Χριστούγεννα λοιπόν και ποια καλύτερη ευκαιρία για επικοινωνία με μαθητές από άλλες χώρες και εξάσκηση των Αγγλικών μας; Οι μαθητές του Δ1 άδραξαν την ευκαιρία και αντάλλαξαν χριστουγεννιάτικες κάρτες με παιδιά από την Πολωνία ενώ τα τμήματα Ε1 και Ε2 αντάλλαξαν γράμματα και κάρτες με μαθητές από την Ρουμανία. Στην τελευταία δε περίπτωση αναμένεται συνέχιση της επικοινωνίας και τους επόμενους μήνες.