Οι μαθητές του Α1, στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, εξερεύνησαν μορφές οικογένειας με τη βοήθεια των ζώων και έφτιαξαν συννεφόλεξα!Ο λύκος ζει σε διευρυμένη οικογένεια, ο πιγκουίνος σε πυρηνική, το καγκουρό φτιάχνει πάντα μονογονεϊκή οικογένεια, ο κούκος δίνει τα αυγουλάκια του για υιοθεσία, ενώ η χελωνίτσα καρέτα μεγαλώνει χωρίς γονείς…
Έκδοση βεβαίωσης φοίτησης μαθητή/μαθήτριας
Όσοι χρειάζονται βεβαίωση φοίτησης για μαθητή/μαθήτρια του σχολείου μπορούν να την εκδώσουν πλέον μέσω του gov.gr .
Let’s hang out and grow together!

Ήρθε η ώρα για ένα ακόμα πρόγραμμα etwinning! Σειρά έχει η Έ Δημοτικού που θα συμμετέχει στο project Let’s hang out and grow together! με ένα σχολείο από τη Ρουμανία. Το νόημα είναι να κάνουν διαδικτυακή παρέα και να μεγαλώσουν μαζί μέσα από μια σειρά δράσεων και συναντήσεων. Η διάρκειά του ευελπιστούμε να είναι έως τον Ιούνιο του 2025, να συνοδεύσει δηλαδή τους μαθητές μέχρι την αποχώρησή τους από το Δημοτικό. Καλή μας αρχή!

Απλώνω ευτυχία-Δυναμώνω τη ΦΛΟΓΑ στην καρδιά
Δεντροφύτευση από το Δ2
Λίγο πριν φύγουμε για τις διακοπές των Χριστουγέννων, εμείς το Δ2 , φυτέψαμε με τη βοήθεια του κυρίου Γιώργου στον κήπο του σχολείου το δεντράκι μας, την Λίτσα, την ελίτσα μας που φιλοξενήσαμε για λίγο στην αίθουσά μας με πολλή αγάπη.
Ελπίζουμε και πιστεύουμε ότι φυτεύοντας και φροντίζοντας τα δέντρα και τη φύση βοηθάμε να σωθεί ο πλανήτης μας, δηλαδή το σπίτι μας!
ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
Η Βιβλιοπαρέα μας στην επόμενη συνάντησή της την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου με το βιβλίο έκπληξη που καθένας από εμάς ετοίμασε για τον άλλο και δώρισε από καρδιάς σε μια αλλόκοτη χριστουγεννιάτικη βιβλιοανταλλαγή.
ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ…Τριβιζάς Ευγένιος
Η Λέσχη Ανάγνωσης Ε ΚΑΙ ΣΤ τάξης κάνει βουτιά στις σελίδες του βιβλίου που με τόση λαχτάρα απόλαυσε κι ετοιμάζει μια ανατρεπτική παράσταση , για να ζωντανέψει την ιστορία του στον χώρο του σχολείου μας!Καλή επιτυχία λοιπόν!!
ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ Γ΄-Δ΄ΤΑΞΗΣ…
Ο Ντ Ουάλιαμς μάς μάγεψε και μετά το ΚΑΤΙ και το πιοίημα της Μυρτούς που όλοι μαζί ΄΄σκαρφιστήκαμε ΄΄ συνεχίζουμε με την ΞΕΔΟΝΤΙΑΤΡΟ.
Τι θα γινόταν , όμως, αν κάποια στιγμή οι λέξεις του βιβλίου έχαναν τη θέση τους κι έπρεπε να τις βρούμε;Κι αν ήθελαν να μπουν σε μια άλλη ιστορία, τρελή θεότρελη ιστορία φτιαγμένη από εμάς τους ίδιους ;Και ποια ομάδα , άραγε , κατάφερε να πάρει το πρώτο βραβείο της πιο παράλογης ιστορίας;Κριτές μας οι συμμαθητές μας που θα μας βραβεύσουν με το γέλιο τους και το χειροκρότημά τους στην επόμενη συνάντηση μας!

Πάμε για κάμπινγκ;Ένα ακόμη χόμπι!!
Η μαμά της Στεφανίας του του Β1 μάς ταξίδεψε στον μαγικό κόσμο του κάμπινγκ .Στήσαμε σκηνή , πήραμε sleeping bag ,φουσκωτό μαξιλαράκι , κλείσαμε τα μάτια και βρεθήκαμε να κοιμόμαστε σε μια έρημη ακρογιαλιά δίπλα στο κύμα , να ξυπνάμε με τα υπέροχα χρώματα της ανατολής του ήλιου ή σε μια δύσβατη βουνοκορφή γεμάτη χιόνια αγναντεύοντας το απέραντο γαλάζιο του ουρανού.΄΄Επιστρέφοντας ΄΄ και πάλι στην τάξη μας μάς περίμενε και μια γλυκιά έκπληξη!!






















