ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ETWINNING PROJECT ΄΄Detectkids in action!#Skillslabs”

Το eΤwinning έργο ΄΄Detectkids in action!#Skillslabs”, έχει ολοκληρωθεί, αφήνοντας τις πιο ευχάριστες αναμνήσεις και συγχρόνως την ικανοποίηση της δημιουργίας , συνεργασίας ,αλληλεπίδρασης. Ευχαριστούμε πολύ τις ιδρύτριες του έργου κ. Καλοκίδου και Μ. Santos,  όπως και όλους τους εκπαιδευτικούς ,μαθητές /τριες από τα 45 σχολεία Ελλλάδας, Πορτογαλίας, Ρουμανίας, Πολωνίας, Τουρκίας.

Στόχος μαςήταν  η μετατροπή των δραστηριοτήτων που εμπεριέχονται στα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων σε δραστηριότητες οι οποίες μπορούν να υλοποιηθούν συνεργατικά με τη χρήση των κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων από ομάδες μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων που συμμετέχουν στο eTwinning έργο, έτσι ώστε να αποκομηθούν Παιδαγωγικά (Βελτίωση δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, συνεργασίας, κριτικής σκέψης και ψηφιακής γραμματείας ) ,Κοινωνικά  (Καλλιέργεια αλληλεγγύης, σεβασμού προς το περιβάλλον και κοινωνικής ευθύνης ) , Πολιτισμικά (:Γνωριμία με διαφορετικούς πολιτισμούς και τρόπους σκέψης, προωθώντας την κατανόηση και την ανοχή ) οφέλη που προσφέρει η σύνδεση αυτή.

 

Το έργο περιελάμβανε 3 εργαστήρια δεξιοτήτων. Μασκότ του έργου μας, ήταν ο Ντετέκτιβ Βανς, ο οποίος  μας έδωσε πολλές διαφορετικές αποστολές να εκτελέσουμε και  μας ζήτησε να λύσουμε γρίφους  καλλιεργώντας παράλληλα Δεξιότητες και Γνώσεις με τρόπο που κέντριζε το ενδιαφέρον τους. Το έργο ήταν συνδεδεμένο με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024.

Το 1ο εργαστήριο δεξιοτήτων είχε ως θέμα τη διατροφή, τη σωστή διατροφική συμπεριφορά και τη σωματική δραστηριότητα.Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με τη σημασία της υγιεινής διατροφής και της τακτικής άσκησης για την υγεία τους.

Ανακαλύπτουν διασκεδαστικά μυστικά για ένα σώμα γεμάτο ενέργεια και ένα μυαλό ακμαίο.

Απολαμβάνουν δραστηριότητες που προάγουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής και υιοθετούν υγιεινές συνήθειες.

 Το 2ο εργαστήριο μας έμαθε την ανακύκλωση με τη βοήθεια ενός ρομπότ – Beebot.

Με τη βοήθεια του ρομπότ Beebot, οι μαθητές μαθαίνουν για την ανακύκλωση και τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος.

Κατανοούν την έννοια της αειφορίας και υιοθετούν υπεύθυνες περιβαλλοντικές στάσεις.

Βουτούν στον κόσμο της ρομποτικής, μαθαίνοντας βασικές αρχές προγραμματισμού για να καθοδηγούν το Beebot στις αποστολές του

 

Το  3ο εργαστήριο ….ήταν ο “Εθελοντισμός και προστασία του τοπικού περιβάλλοντος – Το πάρκο στη γειτονιά μας” δίνοντας έμφαση στον εθελοντισμό

Εστιάζοντας στο πάρκο της γειτονιάς, οι μαθητές καλλιεργούν την έννοια του εθελοντισμού και της κοινωνικής προσφοράς.

Αναλαμβάνουν δράσεις για την προστασία και τον εξωραϊσμό του περιβάλλοντος, υιοθετώντας ενεργό συμμετοχή.

Χρησιμοποιούν δεξιότητες προγραμματισμού για να δημιουργήσουν ψηφιακές αφίσες ευαισθητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος

 

 Όλες οι δράσεις του έργου βρίσκονται στον παρακάτω σύνδεσμο;

https://padlet.com/ariadnikappi/etwinningrrojectdetectkidsinactionskilllabsitm3dmcunpynl9rt

 

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ -ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

 

Ένα όμορφο ταξίδι στον μαγικό κόσμο του Νηπιαγωγείου τελείωσε….

Τα νηπιάκια μας έμαθαν πολλά…κυρίως όμως ότι …….

 -ότι είναι μέλη μιας ομάδας , ότι πρέπει να συνεργάζονται και να προσπαθούν για το καλό της ομάδας…

-ότι θα πρέπει να σέβονται και να αποδέχονται όλα τα παιδιά…

 -ότι μπορούν να πειραματιστούν , να κάνουν μια υπόθεση ..να ανακαλύψουν…

-ότι κάποιες φορές μπορούν να κάνουν λάθη και ότι μαθαίνουμε από αυτά…

-ότι με προσπάθεια μπορούμε να καταφέρουμε σπουδαία πράγματα…να ξεπερνάμε εμπόδια. ….να διαχειριζόμαστε τη ματαίωση που ίσως κάποιες φορές νιώσουμε ….

-ότι με τις ιστορίες που άκουσε ταξίδεψε σε κόσμους φανταστικούς

-ότι έκανε νέους φίλους και επικοινώνησε με παιδιά της ηλικίας του από άλλες χώρες …

-ότι….κάθε μέρα θα ωριμάζει όλο και πιο πολύ και το κυριότερο!!!!!

ΟΤΙ …. μπορούν να αγαπήσουν και να αγαπηθούν σε αυτό το ΄΄μαγικό΄΄ ταξίδι του Νηπιαγωγείου!!!

( εμπνευσμένο από τη συνάδελφο Νηπιαγωγό κ. Γαζιώτου)

Έτσι ..σε γιορτινή ατμόσφαιρα , με συγκίνηση , ευχές από τις Νηπιαγωγούς ,τα παιδιά και τους γονείς τους ….και  μέσα από συνεργατικά παιχνίδια παιδιών -γονιών στο πλαίσιο ενδυνάμωσης των σχέσεων οικογένειας-παιδί ….πολλά τραγούδια και χορούς αποχαιρετίσαμε τα νηπιάκια μας που θα πάνε στην Α’ Δημοτικού και δώσαμε το ραντεβού μας για το Σεπτέμβριο για  ένα καινούριο Ταξίδι στον κόσμο του Νηπιαγωγείου!!!!

 

Κάποιες στιγμές από την αποχαιρετιστήρια δράση

activitymore B06FE7CB AE73 4B4C 9959 621ED6E8BA7D ΚΑΛΟΚ. ΓΙΟΡΤΗ

ESERO -Mission X: Train like an Astronaut”-

Το Σχολείο μας συμμετείχε με επιτυχία  στο πρόγραμμα ESERO του Ευρωπαικού Οργανισμού για το Διάστημα με τίτλο….

”Mission X: Train like an Astronaut”

Μπράβο σε όλα τα παιδιά μας!!!!που συνείσφεραν στην παγκόσμια προσπάθεια για την εξερεύνηση της Σελήνης.

Τα παιδιά μας εξερεύνησαν το σύμπαν και κατάκτησαν γνώσεις και δεξιότητες του 21ου αιώνα.

 Προπονήθηκαν  όπως οι αστροναύτες και έμαθαν( μέσωτης Luna και του Leo– Δύο μασκότ που ήταν και οι βοηθοί μας…) τα βήματα που έπρεπε να ακολουθήσουν ,ώστε να παραμείνουν σε καλή φυσική κατάσταση και υγιείς στο Διάστημα και στη Γη.

Μέσα από δραστηριότητες Επιστημονικές και Φυσικής Αγωγής μέσω του Οργανισμού ESERO CREECE  TOY ΑΠΘ έμαθαν  βιωματικά για την  Επιστήμη, την Υγιεινή  Διατροφή, την Άσκηση….

Οι μαθητές ολοκλήρωσαν  τις δραστηριότητες και εν συνεχεία  τις υποβάλλαμε  στην ψηφιακή  πλατφόρμα Mission X 

Και ο κόπος τους ανταμείφθηκε!!!IMG 4664 ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΣΕΡΟ AΡΙΑΔΝΗΣ IMG 4665 esero ΒΡΑΒΕΙΟ { η ονομασία της ομάδας μας ήταν εμπνευσμένη από την τεχνιτή νοημοσύνη για την οποία συζητούσαμε ( AI ) ΚΑΙ από την ονομασία του διαστήματος στην Αγγλική γλώσσα -διάστημα ..space,,, }

MissionX Mentor certificate (1) MissionX Team certificate 2024 (1)

 

 

ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA και ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ!!!

 

 

4ο Εργαστήριο δεξιοτήτων

 

Γνωρίσαμε …τον θαλάσσιο Κόσμο …..τα οικοσυστήματα  και κάναμε με επιτυχία  το κουίζ μάθαμε για την   ….  ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ  μέσα από το Πείραμα “Όξυνση ωκεανών” …. κάναμε το   Πείραμα “Καθαρισμός της θάλασσας από πετρελαιοκηλίδα”. ”Γνωρίσαμε”   την …..ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ – μέσα από το Παιχνίδι΄΄ Τροφική αλυσίδα & Συνάντηση οικογένειας πιγκουίνων’’ -και πήραμε ΄΄συνέντευξη΄΄ και από την μονάχους -μονάχους και από την καρέτα -καρέτα. Μάθαμε πολλά για  …τις  ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΖΩΝΕΣ  και τα παιδιά δημιούργησαν  επιτραπέζιο παιχνίδι που τους άρεσε πολύ,  κατασκεύασαν  θαλάσσιο κόσμο , εξερεύνησαν το φαινόμενο για  τον κύκλο του νερού ζωγραφίζοντας τον….κάνοντας πειράματα και εν συνεχεία κατασκευάζοντάς μακέτα.  Ζωγραφίσαμε τα Πλοία του μέλλοντος αφού πρώτα μιλήσαμε για την Ενέργεια …

 

Μπράβο σε όλα τα παιδιά !!!!!!

IMG 4526 sσυνεντευξη μοναχους                       IMG 4600HELMEPA 

IMG 4537ΠΛΟΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑ 2 IMG 4538 HELMEPA ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΗΛΙΔΑ IMG 4542 ΦΙΛΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΛΙΤΣΑIMG 4571 ΘΑΛ.ΡΕΥΜΑΤΑ HELMEPA IMG 4549 HELMEPA ΑΠΕΙΛΕΣ IMG 4535 ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΖΩΝΕΣ ΛΙΤΣΑ 2                  

IMG 4560 ZΩΓΡΑΦΙΖΩ ΓΙΑ HELMEPA  IMG 4588 ΗΕΛΜΕΠΑ 1 1 IMG 4591ELMEPA 1

 

 

IMG 4613 HELMEPA IMG 4622 1ELMEPA IMG 4623 HELMEPA IMG 4625 HELMEPA

Είναι γεγονός ότι …

τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν  σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον …..εμπνεύστηκαν ,,,και πρότειναν  ΛΥΣΕΙΣ!!!! Είμασταν κι εμείς ένα από τα 302 Νηπιαγωγεία και 7.571 παιδιά ,όπου με την εθελοντική καθοδήγηση 713 εκπ/κών συμμετείχαμε και βραβευτήκαμε!!!

ΚΑΙ ….ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ!!! 

 ΒΡΑΒΕΙΑ……KAI ,,,, ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ  ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ HELMEPA……….

IMG 4662HELMEPA ΡΑΒΕΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ                        IMG 4663ΒΡΑΒΕΙΟ ΡΙΑΔΝΗΣ HELMEPA

IMG 4683 βραβείο Γεράκη

 

ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗN  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ HELMEPA!!!!

post social media HELMEPA

IMG 4684 HELMEPA ΙΑΓ. ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ                                   IMG 4685 ΔΙΑΓ.HELMEPA

 

 

 

 

 

Ο ΕΓΩΙΣΤΗΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ

 

Ο “Εγωιστής Γίγαντας

Ο Εγωιστής Γίγαντας του Oscar Wilde είναι ένα αποκαλυπτικό παραμύθι… είναι ένα από τα παραμύθια που συνήθιζε να λέει ο Όσκαρ Ουάιλντ στους γιούς του.

 Είχαμε τη χαρά να το παρακολουθήσουμε στο σχολείο μας την Παρασκευή 31 Μαίου από τη θεατρική ομάδα ΄΄ο μικρός βορράς΄΄. Μια υπέροχη παράσταση με ωραία κείμενα, μουσική, χορό, σκηνικά και κοστούμια που εναλλάσσονταν μπροστά στα μάτια μας και με όμορφα μηνύματα:

Όταν μπαίνουν στην καρδιά μας ο εγωισμός και ο θυμός, παράλληλα μπαίνει ο χειμώνας και η παγωνιά και η άνοιξη δεν έρχεται. Παράλληλα θίγεται η ανάγκη των παιδιών για παιχνίδι σε χώρους ανοιχτούς και για πιο ανθρώπινες πόλεις

Είναι ένα αριστούργημα της παιδικής λογοτεχνίας που μιλάει για συναισθήματα και καταστάσεις που όλα τα παιδιά από τη μικρότερη κιόλας ηλικία καλούνται να διαχειριστούν. Στη θεατρική διασκευή της ομάδας ‘’μεταφέρθηκαν’’ τα παιδιά από  τον κόσμο του Oscar Wilde στον σύγχρονο δικό μας κόσμο με χιούμορ, τρυφερότητα αλλά και με προβληματισμό, τονίζοντας τα -πάντα επίκαιρα- θέματα της ενεργού πολιτότητας.

Πώς μοιραζόμαστε; Πώς αντιμετωπίζουμε τον θυμό;
Τί σημαίνει “δικό μου”;
Ποια είναι τα τείχη που βάζουμε στον εαυτό μας;
Πώς διεκδικούμε αυτό που ονειρευόμαστε;
Τι χρειάζεται ο δικός μου κήπος για να ανθίσει;

Οι απαντήσεις και οι προβληματισμοί των παιδιών μας εντυπωσίασαν…..

activitymore C80643BC 6316 49CC A71D 628181F711BB εγωιστης γιγαντας

 

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Η Προίσταμένη και το Διδακτικό προσωπικό του 14 ου Νηπ/γείου Σταυρ/λης σας εύχονται  ,

Καλή Ανάσταση …..Καλό Πάσχα και , με Υγεία!

 Το Άγιο Φως της Ανάστασης ας χαρίζει σε όλους ελπίδα, γαλήνη, αγάπη,

αισιοδοξία και δύναμη!

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

Με πολύ αγάπη μικρά χεράκια ,περιμένοντας το Πάσχα  …., χρησιμοποίησαν πηλό, για ”τον Εσταυρωμένο και τον Γολγοθά του Κυρίου’’,  ζύμωσαν και έπλασαν τα ‘’Λαζαράκια’’, σχεδίασαν καλαθάκια και καρτούλες με την παλάμη τους, έβαψαν αυγά κόκκινα…δημιούργησαν κάρτες με Πασχαλινές ευχές για τη μαμά ,τον μπαμπά .. τη νονά ….ΚΑΙ ευχήθηκαν….ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ …..ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!!

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας ΄΄σχολικός εκφοβισμός /επιθετικότητα και πρόληψη ‘’ στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας οι μικροί/ές μαθητές/τριες μας παρακολούθησαν την κουκλοθεατρική παράσταση ‘’ο Μεταξούλης’’.

Τα παιδιά ‘’ταξίδεψαν΄΄ στον μαγικό κόσμο των εντόμων (με υπέροχες κούκλες, σκηνικά και με μοναδική μουσική επένδυση ), διασκέδασαν ,συμμετείχαν με χαρά  και μέσα από το ‘’πρόβλημα’’ που αντιμετώπισε ο  ‘’Μεταξούλης’’ ταυτίστηκαν μαζί του και βοηθήθηκαν στο να βρουν νέους τρόπους επίλυσης των συγκρούσεων που πιθανό να υπάρχουν , στην αποδοχή της διαφορετικότητας και γενικότερα στη βελτίωση των σχέσεων που αναπτύσσουν…..activitymore C1F43E9C 933F 4AAE A744 480F81341A58

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ -Etwinning Project ‘’ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ’’Συνεργατικές δραστηριότητες

Συνεργατικές δραστηριότητες

στο παρακάτω padlet μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις συνεργατικές μας δράσεις 

Μετάβαση στο padlet.com

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ -Etwinning Project ‘’ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ’’Αξιολόγηση

Αξιολόγηση – Η τελική μου ιδέα στο αυτί!

Στόχος του εργαστηρίου ‘ηταν η αποτύπωση των τελικών ιδεών των παιδιών για την έννοια της συνεργασίας και αντιπαραβοςλή των αρχικών και τελικών ιδεών των παιδιών.

Επαναλάβαμε την δραστηριότητα του 3ου εργαστηρίου με χαρτιά διαφορετικού χρώματος .

 

Γράψαμε τις απόψεις των παιδιών

https://miro.com/welcomeonboard/V0RQMGtEVUR6NkdsRzVJbUJVQ1RaTVVPWUVLVnhuS0U2a0RRZ3d3WXVUdUxaTjV5ZEdnQU9CWHg3TDBUdHVKeXwzMDc0NDU3MzU0MjQ1NDMwOTQ2fDI=?share_link_id=471365666037