Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί, κ. Σέγκουλης Χρήστος και κ. Σταυρίδου Βαΐα, επισκέφθηκαν το 4ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου από τη διευθύντρια, κα Καραγιαννίδου Θεοδώρα, γνώρισαν τις αίθουσες διδασκαλίας και τις υποδομές, ενώ είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη λειτουργία και την καθημερινότητα του Γυμνασίου. Παράλληλα, τέθηκαν ερωτήσεις και λύθηκαν απορίες σχετικά με τα μαθήματα, το πρόγραμμα και τις νέες απαιτήσεις της επόμενης σχολικής βαθμίδας.
Η εμπειρία αυτή συνέβαλε σημαντικά στη μείωση του άγχους των μαθητών και στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους, βοηθώντας τους να προετοιμαστούν με θετικό τρόπο για το νέο τους ξεκίνημα.
Ευχαριστούμε θερμά τη Διευθύντρια και το εκπαιδευτικό προσωπικό του 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης για τη θερμή υποδοχή και τη συνεργασία!





