Συμμαχία για Ασφαλή Σχολεία – Ανάπτυξη Καινοτόμων Λύσεων για την Καταπολέμηση του Εκφοβισμού στην Ελλάδα

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Ε2΄ και ΣΤ2΄του σχολείου μας και οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί, Τριανταφύλλου Αικατερίνη και Σταυρίδου Βαΐα, συμμετείχαν στο καινοτόμο πρόγραμμα «Συμμαχία για Ασφαλή Σχολεία», το οποίο υλοποιείται με τη χρηματοδότηση της UNICEF και την επιστημονική ευθύνη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Στόχος του προγράμματος είναι η πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις.

Μέσα από τη συμμετοχή τους, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα, να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση και να ενισχύσουν δεξιότητες συνεργασίας και υπεύθυνης επικοινωνίας. Παράλληλα, ανέπτυξαν στάσεις σεβασμού και αποδοχής της διαφορετικότητας, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός πιο ασφαλούς και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος.

Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία μάθησης και ενδυνάμωσης για όλους τους συμμετέχοντες.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση της δράσης!

Untitled 1


Φόρτωση PDF…

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.