Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2021- 2022

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες των παιδιών της φετινής Δ’ τάξης αλλά και της φετινής Στ’ τάξης,

ενημερωθείτε προσεχτικά σχετικά με την επιλογή 2ης ξένης γλώσσας που θα διδάσκονται τα παιδιά σας από του χρόνου. Είναι πολύ σημαντικό, διότι υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες και συγκεκριμένες ημερομηνίες!


Λήψη αρχείου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΙΣ 10 ΜΑΙΟΥ


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

Ακολουθούν συνοπτικά οι κεντρικές πληροφορίες, ωστόσο για περισσότερες λεπτομέρειες θα χρειαστεί να διαβάσουμε την παραπάνω εγκύκλιο.

Η εγκύκλιος προβλέπει ότι τα self test θα γίνονται δύο φορές την εβδομάδα 24 ώρες πριν την παρουσία στο σχολείο, δηλαδή πρέπει να γίνονται Κυριακή και Τετάρτη. Ο διαγνωστικός έλεγχος είναι υποχρεωτικός για τους/τις μαθητές/τριες, τους/τις εκπαιδευτικούς και όσους εργάζονται στη σχολική μονάδα.

Η προμήθεια των self test γίνεται δωρεάν από το φαρμακείο. Αντί του δωρεάν τεστ μπορούν οι γονείς να επιλέξουν τη διεξαγωγή διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) από επαγγελματία υγείας, είτε δωρεάν σε δημόσια δομή, στην οποία παρέχεται η σχετική δυνατότητα, είτε με επιβάρυνσή τους σε ιδιωτική δομή, εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών πριν από την Δευτέρα.

Μετά την εξαγωγή αποτελέσματος  οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr

και αφού επιλέξουν την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για Covid -19», στη συνέχεια εισέρχονται με τους κωδικούς (taxisnet) και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο, στην περίπτωση που μαθητής/τρια δεν επιδείξει την σχολική κάρτα κατά την είσοδό του/της στην τάξη, δε γίνεται δεκτός/ή, λαμβάνει απουσία και απομακρύνεται από τη σχολική μονάδα.

 

Η Δ/νση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας σας ευχόμαστε!

Η Ανάσταση του Ιησού ας σημάνει μια ανάσταση στον πλανήτη μας μα κυριότερα στις καρδιές μας! 

Το άγιο Φως ας διαλύσει τα εσωτερικά μας σκοτάδια κι ας αναδείξει τον φωτεινό εαυτό μας,

για ένα καλύτερο αύριο για τη φύση και τους ανθρώπους,

με περισσότερη αγάπη μέσα μας και γύρω μας!

 


Λήψη αρχείου

ΕΘΙΜΑ Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ-ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ-ΣΤ’ τάξη

Έθιμα και παροιμίες για τις ημέρες αυτές αναζητήσαμε,

τις παραδόσεις του τόπου με αυτόν τον τρόπο τιμήσαμε!

 

ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡ.

 


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

 

ΕΛΕΝΑ

 

ΜΑΡΚΕΛΛΑ

 

22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ

Για την ημέρα της Γης εμπνευστήκαμε και καλλιτεχνήσαμε

σε εμάς κι σε εσάς να την προστατεύουμε υπενθυμίσαμε.

Καθημερινά οφείλουμε να την τιμούμε και να την εκτιμούμε,

διότι αυτή χωρίς εμάς μπορεί, εμείς χωρίς αυτή δεν μπορούμε!


Λήψη αρχείου

ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

ΣΤΕΦΑΝΟΣ Φ.


Λήψη αρχείου

ΣΤΕΛΛΑ-ΜΑΡΑΚΙ

ΜΑΡΙΤΙΝΑ-ΠΙΑΤΡΕΣ

ΜΑΡΙΑ Κ.

ΜΑΡΙΛΙΑ-ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

ΜΟΛΥΝΣΗ ΘΑΛΑΣΣΩΝ-ΝΕΦΕΛΗ

ΚΥΡΙΑΚΗ

 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΟΛΓΑ

ΜΑΡΚΕΛΛΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΚΩΣΤΗΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΣΤΕΦΑΝΟΣ Π.

 

 

 

 

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΟΥΣΙΚΩΝ και ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ-2021-2022


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

Στο επόμενο αρχείο υπάρχουν τα στοιχεία επικοινωνίας των Μουσικών και των Καλλιτεχνικών Γυμνασίων της Ελλάδας.

Συνημμένα_46287_ΜΟΥΣΙΚΑ_ΣΧ _2021

EgkEggrafesMathKallGym2122_Syn_23_04_2021

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΛΥΚΕΙΩΝ


Λήψη αρχείου

“Η ΓΟΝΕΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ”-ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Στα παρακάτω 2 αρχεία ακολουθούν οδηγίες συμμετοχής στο διαδικτυακό σεμινάριο, με θέμα: «Η ΓΟΝΕΪΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ» το οποίο θα διεξαχθεί την Τετάρτη 21 Απριλίου, κατά τις ώρες 18:30-20:30, μέσω της πλατφόρμας Webex Events, με προσκεκλημένη ομιλήτρια την κα Ελένη Λαζαράτου, Καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής, Α΄ Ψυχιατρική Κλινική, Ιατρική Σχολή , ΕΚΠΑ.

ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΓΟΝΕΙΚΟΤΗΤΑ-ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ & ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ

Κακοποίηση – παραμέληση των παιδιών: Το παιδί θύμα ενδοοικογενειακής βίας όπως μπορεί να εμφανιστεί στο σχολικό πλαίσιο

Το 4ο ΠΕΚΕΣ Αττικής σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού, ξεκινά έναν κύκλο προαιρετικών επιμορφωτικών συναντήσεων, με θέμα:
Κακοποίηση – παραμέληση των παιδιών: Το παιδί θύμα ενδο-οικογενειακής βίας όπως μπορεί να εμφανιστεί στο σχολικό πλαίσιο.

Δύο (2) εξ αυτών των συναντήσεων απευθύνονται σε γονείς/ ενήλικες έχοντες την ευθύνη μαθητών/τριών της Α/θμιας Εκπαίδευσης (Προσχολικής & Δημοτικής, ειδικής και γενικής αγωγής), ανά ομάδα 4 Δήμων.


Λήψη αρχείου

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ “Η ΓΟΝΕΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ” -21.4.2021

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας, δια της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας, σε συνεργασία με τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δ΄ Αθήνας, δια της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας, και τις Ενώσεις Γονέων Αγίου Δημητρίου, Αλίμου, Καλλιθέας, Μοσχάτου–Ταύρου, Νέας Σμύρνης και  Παλαιού Φαλήρου, στο πλαίσιο της υποστήριξης της σχολικής κοινότητας, συνδιοργανώνουν και σας προσκαλούν στο  διαδικτυακό Σεμινάριο, με θέμα: «Η ΓΟΝΕΪΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ».


Λήψη αρχείου