Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες των παιδιών της φετινής Δ’ τάξης αλλά και της φετινής Στ’ τάξης,
ενημερωθείτε προσεχτικά σχετικά με την επιλογή 2ης ξένης γλώσσας που θα διδάσκονται τα παιδιά σας από του χρόνου. Είναι πολύ σημαντικό, διότι υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες και συγκεκριμένες ημερομηνίες!
Ακολουθούν συνοπτικά οι κεντρικές πληροφορίες, ωστόσο για περισσότερες λεπτομέρειες θα χρειαστεί να διαβάσουμε την παραπάνω εγκύκλιο.
Η εγκύκλιος προβλέπει ότι τα self test θα γίνονται δύο φορές την εβδομάδα 24 ώρες πριν την παρουσία στο σχολείο, δηλαδή πρέπει να γίνονται Κυριακή και Τετάρτη. Οδιαγνωστικός έλεγχος είναι υποχρεωτικός για τους/τις μαθητές/τριες, τους/τις εκπαιδευτικούς και όσους εργάζονται στη σχολική μονάδα.
Η προμήθεια των self test γίνεται δωρεάν από το φαρμακείο. Αντί του δωρεάν τεστ μπορούν οι γονείς να επιλέξουν τη διεξαγωγή διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) από επαγγελματία υγείας, είτε δωρεάν σε δημόσια δομή, στην οποία παρέχεται η σχετική δυνατότητα, είτε με επιβάρυνσή τους σε ιδιωτική δομή, εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών πριν από την Δευτέρα.
Μετά την εξαγωγή αποτελέσματος οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr
και αφού επιλέξουν την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για Covid -19», στη συνέχεια εισέρχονται με τους κωδικούς (taxisnet) και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο, στην περίπτωση που μαθητής/τρια δεν επιδείξει την σχολική κάρτα κατά την είσοδό του/της στην τάξη, δε γίνεται δεκτός/ή, λαμβάνει απουσία και απομακρύνεται από τη σχολική μονάδα.
Στα παρακάτω 2 αρχεία ακολουθούν οδηγίες συμμετοχής στο διαδικτυακό σεμινάριο, με θέμα: «Η ΓΟΝΕΪΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ» το οποίο θα διεξαχθεί την Τετάρτη 21 Απριλίου, κατά τις ώρες 18:30-20:30, μέσω της πλατφόρμας Webex Events, με προσκεκλημένη ομιλήτρια την κα Ελένη Λαζαράτου, Καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής, Α΄ Ψυχιατρική Κλινική, Ιατρική Σχολή , ΕΚΠΑ.
Το 4ο ΠΕΚΕΣ Αττικής σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού, ξεκινά έναν κύκλο προαιρετικών επιμορφωτικών συναντήσεων, με θέμα: Κακοποίηση – παραμέληση των παιδιών: Το παιδί θύμα ενδο-οικογενειακής βίας όπως μπορεί να εμφανιστεί στο σχολικό πλαίσιο.
Δύο (2) εξ αυτών των συναντήσεων απευθύνονται σε γονείς/ ενήλικες έχοντες την ευθύνη μαθητών/τριών της Α/θμιας Εκπαίδευσης (Προσχολικής & Δημοτικής, ειδικής και γενικής αγωγής), ανά ομάδα 4 Δήμων.
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας, δια της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας, σε συνεργασία με τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δ΄ Αθήνας, δια της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας, και τις Ενώσεις Γονέων Αγίου Δημητρίου, Αλίμου, Καλλιθέας, Μοσχάτου–Ταύρου, Νέας Σμύρνης και Παλαιού Φαλήρου, στο πλαίσιο της υποστήριξης της σχολικής κοινότητας, συνδιοργανώνουν και σας προσκαλούν στοδιαδικτυακό Σεμινάριο,με θέμα: «Η ΓΟΝΕΪΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ».
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.