ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ “Η ΓΟΝΕΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ” -21.4.2021

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας, δια της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας, σε συνεργασία με τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δ΄ Αθήνας, δια της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας, και τις Ενώσεις Γονέων Αγίου Δημητρίου, Αλίμου, Καλλιθέας, Μοσχάτου–Ταύρου, Νέας Σμύρνης και  Παλαιού Φαλήρου, στο πλαίσιο της υποστήριξης της σχολικής κοινότητας, συνδιοργανώνουν και σας προσκαλούν στο  διαδικτυακό Σεμινάριο, με θέμα: «Η ΓΟΝΕΪΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ».


Λήψη αρχείου