Ανακοίνωση – Αγιασμός σχολικού έτους 2021-2022
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13-09-2021 στις 09.30’.
Η είσοδος των μαθητών/τριών στο σχολείο θα γίνει με επίδειξη βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος, κατόπιν διενέργειας αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test). Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου.
Οι γονείς/κηδεμόνες θα παραμείνουν εκτός του χώρου του σχολείου και θα παραλάβουν τους μαθητές μετά την τέλεση του αγιασμού, στις 10.30’.
Εξαιρούνται οι γονείς της Α’ τάξης, οι οποίοι, μετά την τέλεση του αγιασμού, θα εισέλθουν στον προαύλιο χώρο του σχολείου για μια σύντομη ενημέρωση, εφαρμόζοντας τα μέτρα πρόληψης κατά της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19: χρήση μάσκας και τήρηση αποστάσεων ασφαλείας.
Ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρόνια, με υγεία σε όλους.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας



