Η Δ/νση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας σας ευχόμαστε!

Η Ανάσταση του Ιησού ας σημάνει μια ανάσταση στον πλανήτη μας μα κυριότερα στις καρδιές μας! 

Το άγιο Φως ας διαλύσει τα εσωτερικά μας σκοτάδια κι ας αναδείξει τον φωτεινό εαυτό μας,

για ένα καλύτερο αύριο για τη φύση και τους ανθρώπους,

με περισσότερη αγάπη μέσα μας και γύρω μας!

 


Λήψη αρχείου