Χρόνια πολλά στο Παιδικό Βιβλίο και τους μικρούς βιβλιόφιλους!!!
Καλή Ανάσταση!
Ευχόμαστε σε όλους καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
Φωτογραφία από Kathrine Jølle Wathne από το Pixabay
Ευχόμαστε σε όλους καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
Φωτογραφία από Kathrine Jølle Wathne από το Pixabay
Η παρουσίαση της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα που οργάνωσε η δημοτική βιβλιοθήκη Πτολεμαΐδας με τίτλο:«Λογοτεχνικές διαδρομές στην ιστορία»
«Μια βόλτα στο Δάσος» ένα παραμύθι γραμμένο και εικονογραφημένο από τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας και του σχεδίου δράσης της σχολικής μας μονάδας.
Οι μικροί μας μαθητές άρχισαν να παρατηρούν τα πουλιά της αυλής μας και ανυπομονούν να δουν τις πρώτες φωλιές γύρω από τη σκεπή του Νηπιαγωγείου μας. Αφού λοιπόν τραγουδήσαμε τα κάλαντα της Άνοιξης, αποφασίσαμε να σκεφτούμε και να καταγράψουμε ένα παραμύθι για τα αγαπημένα μας χελιδόνια και φυσικά να το εικονογραφήσουμε! Στη συνέχεια προτείναμε διάφορους τίτλους, μέχρι να καταλήξουμε στο ¨Το ταξίδι της Χελιδόνας¨. Το αποτέλεσμα ενθουσίασε του μικρούς Συγγραφείς και Εικονογράφους μας!
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου σήμερα! Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966.
Τα παιδιά διάβασαν το αγαπημένο τους βιβλίο από τη δανειστική βιβλιοθήκη της τάξης τους και ζωγράφισαν το εξώφυλλο από το αγαπημένο τους παραμύθι!
Χρόνια πολλά στο Παιδικό Βιβλίο και τους μικρούς βιβλιόφιλους!!!