Δραστηριότητα μετάβασηs

Δραστηριότητα μετάβασηs

«Παίζω Μαθαίνω Συνεργάζομαι» Νηπιαγωγείο – Δημοτικό Μαζί

Την Παρασκευή 29 Μαΐου τα  παιδιά του νηπιαγωγείου σε συνεργασία με τα  παιδιά της Στ τάξης του 25ου Δημοτικού σχολείου πραγματοποίησαν μία δράση που αφορούσε την  πρώτη επαφή των παιδιών του νηπιαγωγείου με το Δημοτικό σχολείο.  Η δράση εντάσσεται στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος αγωγής υγείας εγκεκριμένο από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, με τίτλο «Παίζουμε, Μαθαίνουμε, Συνεργαζόμαστε.

Στα πλαίσια της δράσης τα παιδιά της Στ τάξης επισκέφτηκαν το νηπιαγωγείο όπου και παρουσίασαν στα παιδιά το περιεχόμενο μιας σχολικής τσάντας, παράλληλα δέχτηκαν ερωτήσεις από τα παιδιά του νηπιαγωγείου για την καθημερινότητα ενός μαθητή του δημοτικού.

Εν συνεχεία τα παιδιά του νηπιαγωγείου συνοδευόμενα από τους μαθητές του δημοτικού μετέβησαν στο δημοτικό σχολείο όπου ξεναγήθηκαν στους χώρους και στις αίθουσες διδασκαλίας όπου και πραγματοποίησαν δραστηριότητες στο διαδραστικό πίνακα με την βοήθεια της δασκάλας πληροφορικής και υποδιευθύντριας κ. Γεωργίας Λότσιου.

87988233 0f58 4078 a731 3d149ec7fb33 3acdec4f 8be7 49df b97c 910e0f353ca6 38876002 7a97 47b6 9825 e4e6785281d2f3ae42d1 f3aa 4b5d 94a0 b83cd045e196