Καλοκαιρινή γιορτή Νηπιαγωγείου!
Σήμερα είχαμε τη χαρά να γιορτάσουμε όλοι μαζί το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς σε μια υπέροχη καλοκαιρινή γιορτή γεμάτη χαμόγελα, μουσική και όμορφες στιγμές!
Το πρώτο μέρος της εκδήλωσης οργανώθηκε από τις αγαπημένες μας νηπιαγωγούς και ήταν αφιερωμένο στον σπουδαίο ποιητή Οδυσσέα Ελύτη, με αφορμή και τη μελλοντική ονομασία του σχολείου μας «Ο Ήλιος ο Ηλιάτορας».

Ευχαριστούμε τις εκπαιδευτικούς, τους γονείς και όλους όσοι συνέβαλαν ώστε η σημερινή ημέρα να γίνει μια όμορφη ανάμνηση για τα παιδιά μας.
Θα θέλαμε επίσης να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στην εταιρεία Όλυμπος για την ευγενική χορηγία των χυμών που προσφέρθηκαν στα παιδιά, συμβάλλοντας στην επιτυχία της γιορτής μας.

🌞 Καλό καλοκαίρι σε όλους!
Με εκτίμηση ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων.





