ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023
1. ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ
ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: «Οδική Ασφάλεια με το ποδήλατο»
ΤΙΤΛΟΣ: ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ
Μαθαίνουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια με το ποδήλατο. Γνωρίσαμε τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, οδηγήσαμε το ποδήλατο με ασφάλεια
και κατασκευάσαμε ποδήλατο χρησιμοποιώντας πλαστικά καπάκια
Τέλος φτιάξαμε animation με κατασκευές από πλαστελίνη και ηχογραφώντας τις φωνές των παιδιών
https://drive.google.com/open?id=10U27zI8a9E2dhBjxuygLIYhrD3_zLjtp&authuser=0
2. ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ: «STE(A)M ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΔΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ»
Μαθαίνουμε τον Κύκλο του νερού, κάνουμε ομαδικές και ατομικές κατασκευές
φτιάξαμε φράγμα
κάναμε πειράματα όπου παρατηρούμε τις διάφορες μορφές του νερού
πειράματα όπου παρατηρούμε τι επιπλέει και τι βυθίζεται
καθώς και τι διαλύεται και τι όχι
Τέλος παρακολουθήσαμε βιωματική δράση stem – ρομποτικής πάνω στο θέμα “Ο Κύκλος του νερού”
3. ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ
ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: Ανθρώπινα Δικαιώματα
Τίτλος: Καραβάνια χωρίς σύνορα: Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας.
Ζωγραφίσαμε τους φόβους μας και τους πετάξαμε μακριά
γνωρίσαμε τα δικαιώματα των παιδιών, τα ζωγραφίσαμε, φτιάξαμε αφίσα και βιβλίο για την βιβλιοθήκη μας
γίναμε μια ομάδα δεμένη σαν κρίκοι αλυσίδας και σεβόμαστε τα δικαιώματα όλων.
4. ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: Οικολογική συνείδηση
ΤΙΤΛΟΣ: Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά
Οι μαθητές/-τριες αφού έχουν γνωρίσει την ανακύκλωση επικεντρώνονται σε ένα συγκεκριμένο υλικό, το πλαστικό, και τις επιπτώσεις των πλαστικών απορριμμάτων στο θαλάσσιο περιβάλλον. Εξειδικεύουν, έτσι, τις γνώσεις τους, εμβαθύνουν στο θέμα και στέκονται κριτικά ως προς τις δικές τους καθημερινές ενέργειες και του άμεσου περιβάλλοντός τους, οι οποίες μπορεί να επιβαρύνουν αρνητικά το περιβάλλον, με στόχο να υιοθετήσουν συγκεκριμένες διορθωτικές συμπεριφορές.