Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
13° Νηπιαγωγείο Αγίας Παρασκευής
Μενού
Μετάβαση στο περιεχόμενο
Αρχική
Το σχολείο μας
Σχέδιο Δράσης
2024-2025
2024-25 ΤΜΗΜΑ 1
2024-25 ΤΜΗΜΑ 2
2023-2024
ΤΜΗΜΑ 1
ΤΜΗΜΑ 2
2022-2023
2021-2022
ΤΜΗΜΑ 1
ΤΜΗΜΑ 2
Επικοινωνία
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2025-2026
2024-2025 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
2023-2024
2022-2023
2021-2022
Δράσεις του Σχολείου
ΔΡΑΣΕΙΣ 2025-2026
ΔΡΑΣΕΙΣ 2024-2025
2023-2024
2022-2023
2021-2022
2020-2021
Εγγραφές για σχ. έτος 25-26
Ενεργός Πολίτης
ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 2025-2026
ΕΝ. ΠΟΛΙΤΗΣ 2025
Το εκπαιδευτικό μας Έργο
2023-2024
1. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση
2. Σχολική διαρροή – φοίτηση
3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών
4. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών
5. Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
6. Ηγεσία – Οργάνωση & διοίκηση
7. Σχολείο και κοινότητα
8. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
9. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 2024-2025
1. Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
1.1. Εργαστήρια Δεξιοτήτων
1.2. Δράσεις Ενεργού Πολίτη
1.3.Διερευνήσεις
1.4. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
1.5. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές
1.6.δραστηριότητες και τεχνικές διδασκαλίας για ενίσχυση δεξιοτήτων
1.7. Υποστηρικτικά προγράμματα και δράσεις
1.8. Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία
1.9. Μέθοδοι/τεχνικές/εργαλεία αξιολόγησης
1.10. Διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού
1.11. Ατομικοί Φάκελοι Προόδου Μαθητών/Μαθητριών
2. Σχολική διαρροή-φοίτηση
2.1. Μετάβαση από την οικογένεια στο σχολείο
2. 2.Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο
3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών.
3.1.Συνεργασία μαθητών
3.2. Εκπαιδευτικά προγράμματα
3.3. Στοχευμένες δράσεις
3.4. Παρεμβάσεις για ενδοσχολική βία
4. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών.
4.1.Πρακτικές βελτίωσης σχολικού κλίματος
4.2.Κανόνες σχολικής ζωής
4.3. Συνεργασία για οργάνωση εκδηλώσεων
5. Σχέσεις σχολείου – οικογένειας.
5.1 Συστηματική επικοινωνία με γονείς
5.2 Ενεργή συμμετοχή γονέων
5.3 Εμπλοκή γονέων στη μαθησιακή διαδικασία
5.4 Επιμόρφωση γονέων
6. Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση.
7. Σχολείο και κοινότητα.
7.1 Συνεργασία με Σύμβουλο Εκπαίδευσης και Υπ. Φορείς
7.2 Δράσεις με άλλα σχολεία-φορείς
7.3 Συνεργασία με Σχολεία-Εκπ. Ιδρύματα
7.4 Αξιοποίηση ΤΠΕ
8. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις.
8.1 Ενδοσχολικές επιμορφώσεις
8.2 Συμμετοχή σε επιμορφώσεις από επίσημους φορείς
8.3 Επιμόρφωση σε συνεργασία με άλλα σχολεία
9. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 2025-2026
1. Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
1.1 Εργαστήρια Δεξιοτήτων
1.2 Δράσεις ενεργού πολίτη
1.3 Διερευνήσεις
1.4 Διαφοροποιημένη διδασκαλία
1.5 Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές
1.6 Δραστηριότητες και τεχνικές ενίσχυσης δεξιοτήτων
1.7 Υποστηρικτικά προγράμματα και δράσεις
1.8 Ενσωμάτωση των ΤΠΕ
1.9 Μέθοδοι/τεχνικές/εργαλεία αξιολόγησης
1.10 Διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού
1.11 Ατομικοί Φάκελοι Προόδου
2. Σχολική διαρροή- φοίτηση
2.1. Μετάβαση από την οικογένεια στο νηπιαγωγείο
2.2. Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο
3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών
Πλοήγηση άρθρων
←
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ -ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ
Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ.
→
ΑΠΕΝΤΟΜΩΣΗ
Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΠΕΝΤΟΜΩΣΗ.
Πλοήγηση άρθρων
←
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ -ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ
Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ.
→
Κλείσιμο
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
A-
A+
Πλοήγηση Πληκτρολόγιου
Ευανάγνωστη Γραμματοσειρά
Αντίθεση
Επιλέξτε χρώμα
μαύρο
άσπρο
πράσινο
μπλε
κόκκινο
πορτοκαλί
κίτρινο
navi
Υπογράμμιση συνδέσμων
Επισήμανση συνδέσμων
Εικόνες σε κλίμακα του γκρι
Αντιστροφή Χρωμάτων
Αφαίρεση στυλ
Επαναφορά αρχικής κατάστασης
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Μη αποδοχή