Ακολουθήσαμε το έθιμο της τσικνοπέμπτης και φάγαμε όλοι μαζί στην τραπεζαρία του σχολείου μας γεύμα με κρέας που έφερε κάθε παιδί από το σπίτι.
Τα παιδιά ήρθαν ντυμένα με τις αποκριάτικες στολές τους, έκαναν παρουσίαση της μεταμφίεσης τους στους συμμαθητές τους και ζωγράφισαν την στολή τους.
Χορεύουμε το Γαϊτανάκι, την Σκούπα της Λέρου, παραδοσιακά τραγούδια της αποκριάς όπως τον Χαραλάμπη και το Παντρεύουμε τον κάβουρα αλλά και σύγχρονα τραγούδια.
Μαθαίνουμε τα έθιμα της αποκριάς σε διάφορα μέρη της Ελλάδα αλλά και σε άλλες χώρες του κόσμου.
Φτιάξαμε καπέλα των Ινδιάνων και μιλήσαμε για την ζωή τους και την αγάπη τους προς την φύση.
Γίναμε κι εμείς Ινδιάνοι με τα πολλά χρώματα της Ειρήνης.
Γίναμε κι εμείς Κλόουν αφού διαβάσαμε την Ιστορία του Κλόουν ,τον τραγουδήσαμε και παίξαμε σαν κι εκείνον.
Παρατηρήσαμε τον Πίνακα της Elin Bogomolnik ”Italian Carnival ”:
Και χρησιμοποιήσαμε ένα μικρό κομμάτι του πίνακα ώστε να τον συνεχίσουμε με την δική μας φαντασία στην δική μας δημιουργία:
Διαβάζουμε την ιστορία του Αρλεκίνου και κάνουμε κατασκευή όπου γράψαμε σε όλο το σώμα του του Γλετζοφεβρουάριου τις φωνές του ονόματός του .Γράψαμε και ένα ποίημα -Λίμερικ αφιερωμένο σε εκείνον και το κολλήσαμε επάνω στην κατασκευή.
κάνουμε εργαστήριο κατασκευής κλόουν αλλά και μάσκες εμπνευσμένες από τα παράξενα πρόσωπα του Πικάσο
Χωριζόμαστε σε τετραμελείς ομάδες, επιλέγουμε από εικόνες που σχετίζονται με τις απόκριες και δημιουργούμε τις δικές μας αποκριάτικες ιστορίες
Παρατηρούμε και περιγράφουμε τον πίνακα ζωγραφικής του Χουάν Μιρό “Το καρναβάλι του Αρλεκίνου” και φτιάχνουμε τους δικούς μας πίνακες εμπνευσμένους από τα παράξενα σχέδια του Μιρό
Αναζητούμε πληροφορίες για τον χαρταετό και την προέλευσή του καθώς και για τα έθιμα της Καθαράς Δευτέρας και κάνουμε εργαστήριο κατασκευής των δικών μας χαρταετών