• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση

13° Νηπιαγωγείο Αγίας Παρασκευής

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Το σχολείο μας
  • Σχέδιο Δράσης
    • 2024-2025
      • 2024-25 ΤΜΗΜΑ 1
      • 2024-25 ΤΜΗΜΑ 2
    • 2023-2024
      • ΤΜΗΜΑ 1
      • ΤΜΗΜΑ 2
    • 2022-2023
    • 2021-2022
      • ΤΜΗΜΑ 1
      • ΤΜΗΜΑ 2
  • Επικοινωνία
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
    • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2025-2026
    • 2024-2025 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
    • 2023-2024
    • 2022-2023
    • 2021-2022
  • Δράσεις του Σχολείου
    • ΔΡΑΣΕΙΣ 2025-2026
    • ΔΡΑΣΕΙΣ 2024-2025
    • 2023-2024
    • 2022-2023
    • 2021-2022
    • 2020-2021
  • Εγγραφές για σχ. έτος 25-26
  • Ενεργός Πολίτης
    • ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 2025-2026
    • ΕΝ. ΠΟΛΙΤΗΣ 2025
  • Το εκπαιδευτικό μας Έργο
    • 2023-2024
      • 1. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση
      • 2. Σχολική διαρροή – φοίτηση
      • 3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών
      • 4. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών
      • 5. Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
      • 6. Ηγεσία – Οργάνωση & διοίκηση
      • 7. Σχολείο και κοινότητα
      • 8. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
      • 9. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 2024-2025
      • 1. Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
        • 1.1. Εργαστήρια Δεξιοτήτων
        • 1.2. Δράσεις Ενεργού Πολίτη
        • 1.3.Διερευνήσεις
        • 1.4. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
        • 1.5. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές
        • 1.6.δραστηριότητες και τεχνικές διδασκαλίας για ενίσχυση δεξιοτήτων
        • 1.7. Υποστηρικτικά προγράμματα και δράσεις
        • 1.8. Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία
        • 1.9. Μέθοδοι/τεχνικές/εργαλεία αξιολόγησης
        • 1.10. Διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού
        • 1.11. Ατομικοί Φάκελοι Προόδου Μαθητών/Μαθητριών
      • 2. Σχολική διαρροή-φοίτηση
        • 2.1. Μετάβαση από την οικογένεια στο σχολείο
        • 2. 2.Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο
      • 3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών.
        • 3.1.Συνεργασία μαθητών
        • 3.2. Εκπαιδευτικά προγράμματα
        • 3.3. Στοχευμένες δράσεις
        • 3.4. Παρεμβάσεις για ενδοσχολική βία
      • 4. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών.
        • 4.1.Πρακτικές βελτίωσης σχολικού κλίματος
        • 4.2.Κανόνες σχολικής ζωής
        • 4.3. Συνεργασία για οργάνωση εκδηλώσεων
      • 5. Σχέσεις σχολείου – οικογένειας.
        • 5.1 Συστηματική επικοινωνία με γονείς
        • 5.2 Ενεργή συμμετοχή γονέων
        • 5.3 Εμπλοκή γονέων στη μαθησιακή διαδικασία
        • 5.4 Επιμόρφωση γονέων
      • 6. Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση.
      • 7. Σχολείο και κοινότητα.
        • 7.1 Συνεργασία με Σύμβουλο Εκπαίδευσης και Υπ. Φορείς
        • 7.2 Δράσεις με άλλα σχολεία-φορείς
        • 7.3 Συνεργασία με Σχολεία-Εκπ. Ιδρύματα
        • 7.4 Αξιοποίηση ΤΠΕ
      • 8. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις.
        • 8.1 Ενδοσχολικές επιμορφώσεις
        • 8.2 Συμμετοχή σε επιμορφώσεις από επίσημους φορείς
        • 8.3 Επιμόρφωση σε συνεργασία με άλλα σχολεία
      • 9. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα.
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 2025-2026
      • 1. Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
        • 1.1 Εργαστήρια Δεξιοτήτων
        • 1.2 Δράσεις ενεργού πολίτη
        • 1.3 Διερευνήσεις
        • 1.4 Διαφοροποιημένη διδασκαλία
        • 1.5 Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές
        • 1.6 Δραστηριότητες και τεχνικές ενίσχυσης δεξιοτήτων
        • 1.7 Υποστηρικτικά προγράμματα και δράσεις
        • 1.8 Ενσωμάτωση των ΤΠΕ
        • 1.9 Μέθοδοι/τεχνικές/εργαλεία αξιολόγησης
        • 1.10 Διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού
        • 1.11 Ατομικοί Φάκελοι Προόδου
      • 2. Σχολική διαρροή- φοίτηση
        • 2.1. Μετάβαση από την οικογένεια στο νηπιαγωγείο
        • 2.2. Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο
      • 3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Πλοήγηση άρθρων

← ΑΝΟΙΞΗ
Του σχολείου μας η αυλή →

ΓΗ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ ΕΝΤΟΜΑ


IMG 19fcd4915206e509c0ce2eaaa7faba19 V

 

 

 

IMG 81d72ea56114d4c38a9ab4cb266f9674 V IMG 45677ef01702ec091301c4f0a82c2643 V IMG 3bcb7e83ebe1456c1613ebbb605df7fd V IMG 1dab44cc7105144a2a151a4e3c980829 V IMG 2a3dda4bad24b907b0f8240833714238 V IMG 0d662cdb39c0edbe41986da4244a5484 V IMG b23704bf6590592e58f6459b14d0bca2 V IMG c9fbab174f82a03885f84f7db73e58be V IMG 5f74e8c27fcacc0512841b459d2051e0 V IMG 68f5a3b4fcba3da9dcb7f6e991840525 V IMG 187bf206ecf84b67ecda6e3067077d8b V IMG cb7811bcc99585df0a6defc2fbd44ca4 V IMG f353bc0cfdafaf7ebb07ad03cec80fb7 V IMG 6cf5a65e2b2b412e4d2bfcdcb092226b V IMG 4f78bc2b615ab01d93e82d3bca0f3fa2 V IMG f8baafd224ce196a3fdc3b074ad6c78d V IMG 5b82e55dac12a816aedff2998951a768 V

Δημοσιεύθηκε στις 05/04/2022 από τον/την 13ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ Permalink.

Πλοήγηση άρθρων

← ΑΝΟΙΞΗ
Του σχολείου μας η αυλή →

Πληροφορίες

  • Εσωτερικός κανονισμός
  • Οι εκπαιδευτικοί μας
  • Σύλλογος γονέων

Ψηφιακή Βιβλιοθήκη

ψηφιακή 2

Ιστορικό

  • Σεπτέμβριος 2025
  • Ιούνιος 2025
  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Μάρτιος 2025
  • Φεβρουάριος 2025
  • Ιανουάριος 2025
  • Δεκέμβριος 2024
  • Νοέμβριος 2024
  • Οκτώβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2024
  • Αύγουστος 2024
  • Ιούλιος 2024
  • Ιούνιος 2024
  • Μάιος 2024
  • Απρίλιος 2024
  • Μάρτιος 2024
  • Φεβρουάριος 2024
  • Ιανουάριος 2024
  • Δεκέμβριος 2023
  • Νοέμβριος 2023
  • Οκτώβριος 2023
  • Σεπτέμβριος 2023
  • Ιούνιος 2023
  • Μάιος 2023
  • Απρίλιος 2023
  • Μάρτιος 2023
  • Φεβρουάριος 2023
  • Ιανουάριος 2023
  • Δεκέμβριος 2022
  • Νοέμβριος 2022
  • Οκτώβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Μάιος 2022
  • Απρίλιος 2022
  • Μάρτιος 2022
  • Φεβρουάριος 2022
  • Ιανουάριος 2022
  • Δεκέμβριος 2021
  • Νοέμβριος 2021
  • Οκτώβριος 2021
  • Σεπτέμβριος 2021
  • Μάιος 2021
  • Απρίλιος 2021
  • Μάρτιος 2021
  • Φεβρουάριος 2021

Μεταστοιχεία

  • Σύνδεση
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή