Όλα τα διδακτικά σενάρια που εφαρμόστηκαν, έδωσαν έμφαση στην ενίσχυση των γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που αναφέρονται στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. Αξιοποιήθηκαν στρατηγικές και τεχνικές που υποστήριζαν την ανάπτυξη του θέματος. Για παράδειγμα αξιοποιήθηκαν οι ρουτίνες σκέψης, ο καταιγισμός ιδεών, η παρατήρηση, ο εννοιολογικός χάρτης, ομαδοσυνεργατικές τεχνικές, συνθετικές εργασίες κτλ.
Ενίσχυση δεξιοτήτων οργάνωσης και επίλυσης προβλήματος:
Εφαρμόσαμε την Δημοκρατία στην τάξη μας και αφού διαβάσαμε το παραμύθι “Το δάσος”, διοργανώσαμε εκλογές προκειμένου να αποφασίσουμε το όνομα της τάξης.
Φτιάξαμε ψηφοδέλτια, κάλπη, ορίσαμε εφορευτική επιτροπή και ψηφίσαμε το όνομα της τάξης. Αποτυπώσαμε τα αποτελέσματα σε ένα μεγάλο χαρτί και η τάξη μας ονομάστηκε ” Τραγουδιστές της αλληλεγγύης”.
Ομοίως και το άλλο τμήμα πραγματοποίησε εκλογές και ψήφισε για όνομα της τάξης του “Τενεκεδούπολη”.
Ενίσχυση συνεργασίας και δημιουργικότητας:
Διαβάσαμε το βιβλίο, αλλά και παρακολουθήσαμε την παράσταση κουκλοθέατρου “Τενεκεδούπολη” της Ευγενίας Φακίνου, γνωρίζοντας, έτσι, αυτό το είδος θεατρικής σύμβασης. Στο τέλος, ο καθένας μας δημιούργησε τον δικό του αγαπημένο ήρωα από την ιστορία και την δραματοποιήσαμε

















