Τη Δευτέρα 25/5/2026 στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων, οι μαθητές της Δ’ τάξης ασχολήθηκαν ενεργά με το θέμα των αδέσποτων ζώων.
Μέσα από συζητήσεις και project ευαισθητοποιήθηκαν και αποφάσισαν να ενημερώσουν την τοπική κοινότητα στο πλαίσιο των δράσεων του ενεργού πολίτη, προωθώντας την αγάπη και υπευθυνότητα για τα αδέσποτα.


