Έκθεση Ζωγραφικής: “Βάλε χρώμα στη ζωή σου”
Μια ξεχωριστή εικαστική διαδρομή είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας στην έκθεση ζωγραφικής που διοργανώθηκε με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού των εικαστικών του σχολείου μας, κ. Σοφία Μάρκου. Η έκθεση, που στολίζει την αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, μεταμόρφωσε τον χώρο σε μια πολύχρωμη πινακοθήκη γεμάτη φαντασία, δημιουργικότητα και παιδική έκφραση.
Μέσα από τη γνωριμία με σπουδαίους καλλιτέχνες σε 4 θεματικούς σταθμούς
- Ο μαγικός κόσμος του Joan Miró, Α΄και Β΄τάξη
- Τα «Ανθρωπάκια» του Γιάννη Γαΐτη, Γ΄και Δ΄τάξη
- Ταξιδεύοντας στα όνειρα του Vincent Van Gogh, Ε΄τάξη
- Όταν τα χρώματα γίνονται μουσική: Wassily Kandinsky , ΣΤ΄τάξη
τα παιδιά εμπνεύστηκαν, πειραματίστηκαν και δημιούργησαν τα δικά τους μοναδικά έργα, γεμάτα χρώμα και συναίσθημα.
Οι δημιουργίες τους εντυπωσίασαν γονείς, εκπαιδευτικούς και επισκέπτες, αποδεικνύοντας πως η τέχνη μπορεί να γίνει γέφυρα γνώσης, φαντασίας και επικοινωνίας.
Η έκθεση ζωγραφικής αποτελεί ένα από τα πιο όμορφα στοιχεία των εκδηλώσεων λήξης της σχολικής χρονιάς και μια ζωντανή απόδειξη της δημιουργικότητας, της ευαισθησίας και του ταλέντου των μαθητών/μαθητριών μας.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας για τις υπέροχες δημιουργίες τους καθώς και στην εικαστικό του σχολείου μας, κ. Σοφία Μάρκου, για την έμπνευση, την καθοδήγηση και την αγάπη με την οποία συνόδευσε αυτό το όμορφο καλλιτεχνικό ταξίδι.
Περιηγηθείτε και στην ψηφιακή μας έκθεση πατώντας στον σύνδεσμο ή στην παρακάτω εικόνα:












