Έκθεση Ζωγραφικής: “Βάλε χρώμα στη ζωή σου”

Μια ξεχωριστή εικαστική διαδρομή είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας στην έκθεση ζωγραφικής που διοργανώθηκε με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού των εικαστικών του σχολείου μας, κ. Σοφία Μάρκου. Η έκθεση, που στολίζει την αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, μεταμόρφωσε τον χώρο σε μια πολύχρωμη πινακοθήκη γεμάτη φαντασία, δημιουργικότητα και παιδική έκφραση.

Μέσα από τη γνωριμία με σπουδαίους καλλιτέχνες σε 4 θεματικούς σταθμούς

  • Ο μαγικός κόσμος του Joan Miró, Α΄και Β΄τάξη 
  • Τα «Ανθρωπάκια» του Γιάννη Γαΐτη, Γ΄και Δ΄τάξη
  • Ταξιδεύοντας στα όνειρα του Vincent Van Gogh, Ε΄τάξη
  • Όταν τα χρώματα γίνονται μουσική: Wassily Kandinsky , ΣΤ΄τάξη

τα παιδιά εμπνεύστηκαν, πειραματίστηκαν και δημιούργησαν τα δικά τους μοναδικά έργα, γεμάτα χρώμα και συναίσθημα.

Οι δημιουργίες τους εντυπωσίασαν γονείς, εκπαιδευτικούς και επισκέπτες, αποδεικνύοντας πως η τέχνη μπορεί να γίνει γέφυρα γνώσης, φαντασίας και επικοινωνίας.

Η έκθεση ζωγραφικής αποτελεί ένα από τα πιο όμορφα στοιχεία των εκδηλώσεων λήξης της σχολικής χρονιάς και μια ζωντανή απόδειξη της δημιουργικότητας, της ευαισθησίας και του ταλέντου των μαθητών/μαθητριών μας.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας για τις υπέροχες δημιουργίες τους καθώς και στην εικαστικό του σχολείου μας, κ. Σοφία Μάρκου,  για την έμπνευση, την καθοδήγηση και την αγάπη με την οποία συνόδευσε αυτό το όμορφο καλλιτεχνικό ταξίδι.

Περιηγηθείτε και στην ψηφιακή μας έκθεση πατώντας στον σύνδεσμο ή στην παρακάτω εικόνα:

https://visit.virtualartgallery.com/13artexhibition

Bale chroma sth zoh soy

Αθλητικές εκδηλώσεις για τη λήξη της σχολικής χρονιάς

Η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της και το γιορτάζουμε με παιχνίδι, κίνηση και πολλά χαμόγελα!

Σας προσκαλούμε στις αθλητικές εκδηλώσεις του σχολείου μας για να αποχαιρετήσουμε όλοι μαζί μια υπέροχη χρονιά γεμάτη εμπειρίες και όμορφες στιγμές.

Afisa 1

Προσφορά Αγάπης για το Χαμόγελο του Παιδιού

Το σχολείο μας ολοκλήρωσε τη δράση συγκέντρωσης ειδών πρώτης ανάγκης για τον οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού, με τίτλο «Προσφορά Αγάπης». Μια δράση που απέδειξε πως, όταν ενωνόμαστε για έναν καλό σκοπό, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά.

Η ανταπόκριση των μαθητών/μαθητριών μας ήταν συγκινητική. Με χαμόγελα, ενθουσιασμό και αληθινό ενδιαφέρον, τα παιδιά έφεραν τρόφιμα, είδη υγιεινής και άλλα απαραίτητα αγαθά, δείχνοντας έμπρακτα τι σημαίνει να νοιάζεσαι για τον συνάνθρωπο. Πίσω από κάθε προσφορά, κρυβόταν μια οικογένεια που αγκάλιασε την πρόσκληση του σχολείου και στήριξε με αγάπη αυτή την προσπάθεια.

Η «Προσφορά Αγάπης» ήταν ένα μάθημα ζωής. Ένα μάθημα ενσυναίσθησης, αλληλεγγύης και ανθρωπιάς. Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους όσοι συμμετείχαν και απέδειξαν ότι το πιο πολύτιμο δώρο είναι η αγάπη που μοιράζεται.

Anonymo schedio 5Kala 5

 

Οι ευχές μας ταξιδεύουν με το «Επισκεπτήριο Αγάπης»

poster01 christmas 2025

Με μεγάλη χαρά και ακόμα μεγαλύτερη αγάπη, οι μαθητές/μαθήτριες του σχολείου μας ανταποκρίθηκαν στο φετινό κάλεσμα του «Επισκεπτηρίου Αγάπης».

Τα παιδιά μας έγιναν κρίκοι σε αυτήν την αλυσίδα ανθρωπιάς, ετοιμάζοντας τις δικές τους ξεχωριστές κάρτες, σελιδοδείκτες και φακέλους  για όσους θα περάσουν τις χριστουγεννιάτικες γιορτές μέσα στα αντικαρκινικά νοσοκομεία.

Οι μαθητές /μαθήτριές μας ενημερώθηκαν για τον σκοπό της δράσης και αμέσως έπιασαν τα μολύβια, τους μαρκαδόρους και τα χαρτιά.

Οι τάξεις μας γέμισαν με ενθουσιασμό, χρώματα και την πιο αγνή διάθεση προσφοράς για να στείλουν μηνύματα ζεστασιάς και δύναμης.

Σκοπός μας ήταν να ομορφύνουμε τις δύσκολες μέρες των ανθρώπων που δίνουν τον δικό τους αγώνα και να τους στείλουμε ένα μήνυμα ότι δεν είναι μόνοι.

Κάθε κάρτα που δημιουργήθηκε ήταν μοναδική, γεμάτη με χειροποίητες ζωγραφιές γεμάτες αισιοδοξία, λαμπερά αστέρια και χαρούμενα σύμβολα των Χριστουγέννων, ζεστές ευχές για δύναμη, γρήγορη ανάρρωση και κυρίως, πολλή αγάπη. Με ευαισθησία και  ενσυναίσθηση τα παιδιά μετέτρεψαν  μια απλή χειροτεχνία σε  πράξη καρδιάς και υπενθύμισαν σε όλους μας ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από την αγάπη που δίνεις.

Οι κάρτες τους συγκεντρώθηκαν σε ένα μεγάλο φάκελο και  θα ταξιδέψουν μέσω της δράσης “Επισκεπτήριο Αγάπης”  της  WinCancer για να φωτίσουν τα δωμάτια των νοσοκομείων και να μεταφέρουν τις ελπίδες και την αγάπη της σχολικής μας κοινότητας στους ασθενείς των αντικαρκινικών νοσοκομείων.

Συγχαίρουμε τους μαθητές/μαθήτριες μας για την ανταπόκριση τους στο κάλεσμα και τους ευχαριστούμε που μας υπενθυμίζουν το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων: την ανιδιοτελή προσφορά και την αγάπη προς τον συνάνθρωπο.

Ομιλία για την επέτειο μνήμης του Μακεδονικού Αγώνα

Την επέτειο του Μακεδονικού Αγώνα τιμήσαμε σήμερα στο σχολείο μας. Οι  μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου  παρακολούθησαν με ενδιαφέρον μια  ομιλία-παρουσίαση από τη δασκάλα κ. Καραμπούτα Ζαχαρένια για τη σπουδαιότητα και  τη σημασία του Μακεδονικού Αγώνα στην πορεία και εξέλιξη ολόκληρου του ελληνισμού.

Στις αρχές του 20ου αιώνα, όταν η Μακεδονία μας ήταν επαρχία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, το βουλγαρικό εθνικιστικό κράτος επιθυμούσε την προσάρτησή της  και τον εκβουλγαρισμό του μακεδονικού πληθυσμού. Οι Μακεδόνες και στο πλευρό τους όλοι οι Έλληνες αγωνίστηκαν σθεναρά και απέτρεψαν τη βουλγαρική κυριαρχία. Η ομιλία θύμισε σε όλους τα γεγονότα της ιστορικής περιόδου και αναφέρθηκε σε σπουδαία ονόματα του Μακεδονικού Αγώνα όπως ο ο Παύλος Μελάς , o Ίων Δραγούμης, ο Γερμανός Καραβαγγέλης, ο καπετάν Κώττας, ο καπετάν Άγρας,  τονίζοντας το θάρρος , τη δύναμη και την αυταπάρνηση αυτών των μεγάλων αντρών που τίποτε δεν έβαζαν μπροστά στην ελευθερία

Επέτειος μνήμης του Μακεδονικού Αγώνα η σημερινή τιμάμε και σκύβουμε με σεβασμό το κεφάλι σε αυτούς που με τον αγώνα και την θυσία τους μας κατέστησαν ελεύθερους.Η ιστορική  μνήμη και ο πολιτισμός είναι απαραίτητα υπαρξιακά στοιχεία. Δεν μπορούμε να υπάρξουμε χωρίς πατρίδα ούτε υπάρχει πατρίδα χωρίς πολίτες. Ας μην χρειαστεί ποτέ να την ποτίσουμε με νέο αίμα παρά μόνο με τον ιδρώτα του κόπου μας.

Ας φροντίσουμε να την σηκώσουμε λίγο ψηλότερα!

makedonikou agona

1000043416 censored 10000434231 censored1

Βραβεία στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής “Κανόνες για την ασφάλεια στη θάλασσα και την παραλία”

Με  χαρά  και περηφάνια ανακοινώνουμε ότι μαθήτριες του σχολείου μας διακρίθηκαν στον  Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής σχολικού έτους 2024-2025 με θέμα «Κανόνες για την ασφάλεια στη θάλασσα και την παραλία» που διοργάνωσε η Διεύθυνση Λιμενικής Αστυνομίας του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής με την αρωγή του μη κερδοσκοπικού οργανισμού  SAFE WATER SPORTS !

Ο διαγωνισμός, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο δράσεων για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την πρόληψη ατυχημάτων στη θάλασσα, συγκέντρωσε 440 συμμετοχές από σχολεία όλης της Ελλάδας και απονεμήθηκαν 17 βραβεία. Οι δημιουργίες των μαθητών/μαθητριών ανέδειξαν τη σημασία της προσοχής, της υπευθυνότητας και του σεβασμού στους κανόνες ασφαλείας .

 Οι μαθήτριες του σχολείου μας  Καντούρη Ναυσικά , 1ο βραβείο Γ΄ Κατηγορίας (Ε΄-ΣΤ΄τάξη) και η μαθήτρια Βαγιάνα Σταυρινή , 3ο Βραβείο, Α΄ Κατηγορίας (Α΄-Β΄τάξη)  εντυπωσίασαν την κριτική επιτροπή με τις πρωτότυπες και γεμάτες φαντασία ζωγραφιές τους, αποσπώντας  βραβεία για τη δημιουργικότητα και τα μηνύματά τους.

 Η απονομή των βραβείων θα γίνει σε τελετή που θα πραγματοποιηθεί στις 10 Οκτωβρίου 2025, ώρα 16:00 στο πλωτό μουσείο  “ΝΕΡΑΪΔΑ” του κοινωφελούς ιδρύματος “Ιωάννη Σ. ΛΑΤΣΗ”  και η εκδήλωση θα μεταδοθεί διαδικτυακά για τα σχολεία που συμμετείχαν.

Όσοι ενδιαφέρεστε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση βράβευσης, ακολουθήστε τον σύνδεσμο: 👉 Join the meeting now 
Για να δείτε τα αποτελέσματα και να θαυμάσετε τα έργα των παιδιών πατήστε εδώ : https://www.hcg.gr/el/anakoinwseis/apotelesmata-panellhnioy-ma8htikoy-diagwnismoy-zwgrafikhs-kai-teleths-brabeyshs-ma8htikwn-ergwn-zwgrafikhs/

Συγχαρητήρια στις μαθήτριές μας για την εξαιρετική τους προσπάθεια και στην εκπαιδευτικό Εικαστικών του σχολείου μας, κ. Μάρκου Σοφία, για την καθοδήγηση και την ενθάρρυνση των παιδιών.

ka st

Χαμόγελα και δράσεις στη λήξη της σχολικής χρονιάς

Με χαμόγελα και δράσεις  αποχαιρετήσαμε τη σχολική χρονιά 2024-2025! Το σχολείο μας γέμισε με χαρά, γέλια και δημιουργία μέσα από μια σειρά ξεχωριστών εκδηλώσεων που αποχαιρέτησαν με τον καλύτερο τρόπο τα σχολικά μας μονοπάτια. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς έγιναν μια μεγάλη παρέα και γιόρτασαν όλα όσα μάθαμε και πετύχαμε!

🚌 Ημερήσια Εκδρομή
Η χρονιά δεν θα μπορούσε να τελειώσει χωρίς τη χαρά μιας όμορφης εκδρομής! Τα παιδιά απόλαυσαν παιχνίδι στη φύση, ομαδικές δραστηριότητες και πολλές αναμνηστικές φωτογραφίες. Ήταν μια ευκαιρία να χαλαρώσουμε και να περάσουμε χρόνο μαζί εκτός τάξης.

🏅 Αθλητικές Εκδηλώσεις
Με σύνθημα “Συμμετέχω και διασκεδάζω”, οι μαθητές όλων των τάξεων πήραν μέρος σε αγώνες σκυταλοδρομίας, μπάσκετ, ποδοσφαίρου, παιχνίδια με νερό και μπάλες  και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς με περηφάνια και χαμόγελο! Ο ενθουσιασμός, το ομαδικό πνεύμα και το ευ αγωνίζεσθαι ήταν διάχυτα στον χώρο!

🌍 Παρουσιάσεις eTwinning Προγραμμάτων
Οι μαθητές  της  Δ΄και Ε΄ τάξης παρουσίασαν τις συνεργασίες τους με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία μέσω των eTwinning προγραμμάτων. Με εικόνες, βίντεο και εργασίες, μοιράστηκαν με όλους μας , μαθητές και γονείς, τις όμορφες εμπειρίες και τα μηνύματα φιλίας που αντάλλαξαν με συνομηλίκους τους από άλλες χώρες.

🌿 Παρουσιάσεις Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων
Η φροντίδα για το περιβάλλον ήταν στο επίκεντρο των φετινών δράσεων. Μαθητές της Γ΄και Δ΄ τάξης παρουσίασαν τη δουλειά τους γύρω από το πράσινο, τη δεντροφύτευση, τα δέντρα και τα αρωματικά φυτά που υιοθέτησαν, τα ποιήματα και τις δραστηριότητές τους για τα την προστασία της φύσης και παρουσίασαν την πράσινη γειτονιά τους με συνθήματα!

🎓 Γιορτή Αποφοίτησης ΣΤ΄ Τάξης
Με συγκίνηση  αποχαιρετίσαμε τους μαθητές της  ΣΤ΄  τάξης που ετοιμάζονται για το μεγάλο βήμα στο Γυμνάσιο. Με χορό, τραγούδι και αγάπη  είπαμε  πολλές ευχές που θα τους συνοδεύσουν στα επόμενα βήματά τους στη ζωή.

Ήταν μια χρονιά γεμάτη προσπάθεια, μάθηση και αξέχαστες στιγμές.

Ευχαριστούμε όλους – παιδιά, εκπαιδευτικούς και γονείς – που έβαλαν την καρδιά τους σε κάθε δραστηριότητα!

Καλό καλοκαίρι σε όλους, με υγεία, ξεκούραση και πολλά χαμόγελα!

Ψηφιακές πινελιές _ Έμπνευση και δημιουργία

Στο μάθημα της Πληροφορικής, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού ΠΕ86 κ. Μίνας Πινέτη, οι μαθητές/μαθήτριές μας, χρησιμοποιώντας προγράμματα ζωγραφικής και  ψηφιακά εργαλεία, έδωσαν μορφή στη φαντασία και στα συναισθήματά τους και δημιούργησαν ψηφιακές εκθέσεις ζωγραφικής. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, γνώρισαν καλύτερα την τεχνολογία και την αξιοποίησαν με δημιουργικό τρόπο, μετατρέποντάς την  σε μέσο καλλιτεχνικής έκφρασης.  Οι ψηφιακές εκθέσεις  αποτελούν  απόδειξη του πώς η φαντασία συναντά τη μάθηση, μέσα από μια διαδικασία που συνδυάζει γνώση, τέχνη και ενθουσιασμό. Περιηγηθείτε  στα έργα για να  ανακαλύψετε τον πολύχρωμο κόσμο που ξεδιπλώνεται μέσα από τα μάτια των παιδιών και μοιραστείτε μαζί μας τη χαρά και την έμπνευση που κρύβουν, πατώντας στις εικόνες των εκθέσεων!

1 12 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Έθιμα και χοροί της Αποκριάς

Την  5η ώρα της Τσικνοπέμπτης ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μάς πρόσφερε το παραδοσιακό φαγητό της ημέρας και μεις οργανώσαμε παραδοσιακά παιχνίδια και χορούς στην αυλή του σχολείου μας. Ήταν μια όμορφη ώρα που μας γέμισε χαρά!

Ανώνυμο σχέδιο 1

Προληπτικός οδοντιατρικός έλεγχος

Στο πλαίσιο του προγράμματος προληπτικού οδοντιατρικού ελέγχου και ενημέρωσης για τη στοματική υγεία του Κέντρου Υγείας Πύλης Αξιού, η οδοντίατρος κ. Καραφέργια Ευτέρπη πραγματοποίησε σήμερα, 19/02/25, προληπτικό οδοντιατρικό έλεγχο στους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης.
Η οδοντίατρος μίλησε στα παιδιά στα παιδιά για την στοματική υγιεινή και  τη σημασία της φροντίδας των δοντιών,  παρουσίασε τον ορθό τρόπο βουρτσίσματος και τόνισε τη σημασία της σωστής διατροφής για την υγεία των δοντιών. Τα παιδιά άκουσαν με προσοχή,  έλυσαν τις απορίες τους, προβληματίστηκαν και υποσχέθηκαν ότι θα ακολουθούν τις συμβουλές και ότι θα φροντίζουν τα δόντια τους.

Προληπτικός Οδοντιατρικός Έλεγχος