ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2023-24
- ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ… 2023-24
Φτιάχνοντας Χριστουγεννιάτικα μπισκότα με τους μαθητές της Α’ τάξης στο νηπιαγωγείο μας.
Επίσκεψη στο Δημοτικό και συμμετοχή σε κοινό μάθημα γλώσσς με τα παιδιά της Α’ Δημοτικού.
Οι αφίσες που κάναμε για τους φίλους μας, στην Α’ Δημοτικού, στο πλαίσιο του προγράμματος “Μες το σπίτι προσέχω ατυχήματα μην έχω”
Κατασκευή Αποκριάτικων μασκών με τη συμμετοχή των μαθητών της Α’ τάξης στο νηπιαγωγείο μας.
Επίσκεψη στο Δημοτικό για κοινό μάθημα γυμναστικής με τους φίλους μας της Α’ τάξης.
Επίσκεψη της δασκάλας της Α’ τάξης στο σχολείο μας, για να μας δείξει τα βιβλία της πρώτης και να απαντήσει σε ερωτήσεις των μαθητών.
Ενημερωτική συνάντηση των γονέων με θέμα την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό, με την ψυχολόγο του ΚΠ Ίριδα και τον διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου.
Αδελφοποίηση των νηπίων και των παιδιών της Ά Δημοτικού
e TWINNING ΕΡΓΟ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ, ΌΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΩ! 2023-24
Το έργο μας με τίτλο: Let’s play our Traditional Games and explore their Cultural Diversity, απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 4-11 ετών.
Στο έργο συμμετέχουν 25 μέλη από διάφορες χώρες και συγκεκριμένα: Ελλάδα (9), Τουρκία (7), Ρουμανία (4), Πολωνία (2), Δ.Β.Μ. (2), Ισπανία (1).
Παρουσίαση χώρας, πόλης, σχολείου μας. Γνωριμία μεταξύ των ομάδων.
Δημιοργία και διαδικτυακή ανταλλαγή ευχετήριων καρτών.
Παρουσίαση παραδοσιακού παιχνιδιού της χώρας μας
Δημιουργία push pins στον διαδραστικό χάρτη του προγράμματος με πληροφορίες (βίντεο, φωτογραφίες, κείμενο κτλ) για το παραδοσιακό παιχνίδι της χώρας μου
Διαδραστικές δραστηριότητες, διαδικτυακά παιχνίδια σχετικά με τα παραδοσιακά μας παιχνίδια
Κατασκευή και κοινοποίηση των δικών μας διαδικτυακών δραστηριοτήτων (“O Mariam” puzzle) με θέμα ένα παραδοσιακό παιχνίδι που παρουσιάσαμε
Παίζουμε παραδοσιακά παιχνίδια που παρουσίασαν τα άλλα παιδιά.
Διαδικτυακή συνάντηση και επικοινωνία με τους εταίρους μας στο έργο.
Ολοκληρώνοντας τη δράση…
Διάχυση στην κοινότητα
__________________________________________
ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2022-23
ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2021-22