Σήμερα τα παιδιά ξεκίνησαν τις δραστηριότητές τους μ’ ένα γρίφο. Αφού θυμηθήκαμε τα χαρακτηριστικά του Χειμώνα ( παγωνιά, χιόνια, χαμηλές θερμοκρασίες,πυκνά σύννεφα, κρύος άνεμος κ.α) ήρθε η σειρά του γρίφου που η απάντησή του θα έδινε στα παιδιά την πληροφορία για τη θεματική της ημέρας.
” Ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος που το χειμώνα αγαπά
το κρύο και την παγωνιά αψηφά
και εύχεται όλη τη χρονιά
η ζέστη να φεύγει μακριά!!!!!”
Η απάντηση ήρθε ομόφωνα. Μα ο χιονάνθρωπος κυρία!!!!
Διαβάσαμε την ιστορία ΄΄ Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει΄΄, Μάνος Κοντολέων , εκδόσεις Πατάκη, η οποία εξιστορεί,μέσα από τις περιπέτειες του χιονάνθρωπου , τον κύκλο του νερού.
Το παραμύθι μπορείτε να το ακούσετε από το Μικρό Αναγνώστη (εδώ)
Χρησιμοποιήσαμε και το υλικό της Τάνιας (εδώ) η οποία δημιούργησε μία διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού με εικονογράφηση για τον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης της τάξης (ως εργασία σε ομάδες) ή ως ατομική κατασκευή εικονογραφημένου βιβλίου όπως προτείνει το blog της.
Η διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού σε power point:
Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει
Στολίσαμε την τάξη με τους χιονάνθρωπους μας που θα είναι οι συνοδοιπόροι μας στη θεματική του χειμώνα και του κύκλου του νερού.
Τι τέλειο που βγήκε! Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά. Σας ευχαριστώ για όλες τις αναφορές. Τιμή μου να συνοδεύω το εξαιρετικό σας έργο. Σας φιλώ κορίτσια μου.
Τάνια μου και εμείς σ’ ευχαριστούμε για την εξαίρετη βοήθεια και υποστήριξη που μας παρέχεις.
Φιλιά και την αγάπη μας