Σήμερα με τα παιδιά δώσαμε βαρύτητα στη διχοτόμηση του νησιού. Ποιο κομμάτι είναι το ελεύθερο και ποιο είναι υπό την τουρκική κατοχή; Τι σημαίνει η πράσινη γραμμή στο χάρτη; Ποια συναισθήματα βιώνουν οι κάτοικοι της Κύπρου για την ελεύθερη περιοχή και ποια για την κατεχόμενη;
Τα παιδιά ετοίμασαν ατομική εργασία για τη διχοτόμηση και τα συναισθήματα. Στο χάρτη του νησιού έβαψαν τα κατεχόμενα εδάφη με μαύρο μαρκαδόρο ή ξυλομπογιά εκφράζοντας έτσι τη λύπη , το θυμό και τη μελαγχολία των κατοίκων της Κύπρου για την κατάσταση που επικρατεί. Την ελεύθερη περιοχή την έβαψαν με πράσινη κιμωλία κολλώντας λουλούδια,περιστέρια και σύμβολα ειρήνης εκφράζοντας έτσι την ηρεμία και την κανονικότητα της καθημερινής ζωής στη συγκεκριμένη περιοχή.Με πλαστελίνη σχεδίασαν και την πράσινη γραμμή.
Έφτιαξαν τη θάλασσα με την τεχνική του ταμποναρίσματος . Χρησιμοποίησαν σφουγγάρι και τέμπερα. Δουλεύοντας το σφουγγάρι με το χρώμα σαν σφραγίδα ετοίμασαν τη θάλασσα γύρω από το νησί.
Πρόσφατα σχόλια