Με αφορμή την κατασκευή αφίσας για τη συμμετοχή του σχολείου μας σε διαγωνισμό της UNICEF ,ακολούθησε μια πολύ εποικοδομητική συζήτηση με τα παιδιά για τη χρησιμότητα του προωθητικού υλικού και τους στόχους που πετυχαίνονται με τη χρήση αυτού. Έτσι ανταλλάσσοντας σκέψεις και ιδέες αποφασίστηκε ο καθένας ξεχωριστά να δημιουργήσει το δικό του προωθητικό υλικό για τα δικαιώματα του παιδιού. Στην ολομέλεια της τάξης ανακοίνωνε ο κάθε μαθητής τις συναφείς λέξεις με το θέμα( π.χ.: σχολείο, αγάπη, φιλία, δικαίωμα, ζωή, ειρήνη, γονείς, ασφάλεια, παιχνίδι, φροντίδα, αγκαλιά, καρδιά, υγεία κ.α.). Στη συνέχεια έγραφε τις λέξεις μόνος του στο χαρτί και το διακοσμούσε με τ’ αντίστοιχα σχέδια. Η γραφή των λέξεων ήταν αυθόρμητη , χωρίς αντιγραφή. Στη συγκεκριμένη δραστηριότητα δεν εστιάζουμε στην ορθογραφία των λέξεων αλλά στη δομή τους.
Πρόσφατα σχόλια