Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου αναρτούμε τις ιστορίες της άνοιξης που δημιούργησαν τα παιδιά μας.
Οι τίτλοι των ιστοριών είναι: ” Η αρχή της άνοιξης” , ” Η Περσεφόνη και ο Άδης” και ” Η χαμένη Περσεφόνη”.
Σήμερα στο διάλειμμα μας περίμενε μια έκπληξη. Τα κεραμίδια του νηπιαγωγείου μας κάθε χρόνο τέτοια εποχή φιλοξενούν φωλιές πουλιών . Από κάποια φωλιά έπεσε ένας νεοσσός στην αυλή μας. Δεν χάσαμε ευκαιρία να τον δούμε από κοντά , να διαπιστώσουμε όλα αυτά που είχαμε ήδη αναφέρει σε προηγούμενο μάθημά μας για τα πουλιά και φυσικά να καταθέσουμε προτάσεις προστασίας του. Η κοινή απόφαση ήταν να μεταφέρουμε με ιδιαίτερη προσοχή το μικρό πουλί σε προστατευμένο μέρος ( αυλή διπλανού σπιτιού με αρκετή πρασινάδα για ζεστασιά).Τον ευχαριστούμε θερμά για τη βιωματική μάθηση που μας προσέφερε.
Τα παιδιά επεξεργάστηκαν και γνώρισαν τα μέρη του φυτού. Ταύτισαν τα μέρη με τα ονόματά τους , τα έγραψαν, πρόσθεσαν μια καινούρια λέξη στο λεξιλόγιό τους (μίσχος) και εργάστηκαν εικαστικά. Στα μαθηματικά ασχολήθηκαν με τους όρους της συμμετρίας και έφτιαξαν μια πασχαλίτσα συμπληρώνοντας το άλλο μισό της. Συμπλήρωσαν επίσης και ένα φύλλο εργασίας με χρονική σειρά τον κύκλο ζωής της πεταλούδας.
Πρόσφατα σχόλια