Βροχή

Την εποχή του φθινοπώρου δεν θα μπορούσε να λείπει η αναφορά στη βροχή!

Μερικές από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν σε σχέση με αυτό το θέμα ήταν:

  • μουσικοκινητικά παιχνίδια όπου τα παιδιά αυξομείωναν -ανάλογα με την ένταση του ήχου ή των λεγομένων του βίντεο- τη συχνότητα και ένταση των χτυπημάτων χεριών, ποδιών ή δαχτύλων για παραγωγή  αντίστοιχων ήχων (αξιοποιήθηκαν τα εξής βίντεο: Η βροχή τίκι τίκι στάζει, Way on clouds, Βροχή 10 ώρες, four seasons-Vivaldi)
  • παρακολούθηση και σχολιασμός παραμυθιού “πινεζοβροχή” του Τριβιζά
  • εκμάθηση στίχων και κινήσεων τραγουδιού “Βροχούλα, βροχούλα”
  • με αφορμή την πινεζοβροχή, παραγωγή μη υπαρκτών σύνθετων λέξεων με β’ συνθετικό τη λέξη “βροχή” (π.χ. αγκαθοβροχή, γλυκοβροχή, καραμελοβροχή, παπουτσοβροχή)
  • διάκριση ρούχων και αξεσουάρ απαραίτητων για τη βροχή
  • με αφορμή την ομπρέλα, εύρεση λέξεων που αρχίζουν με το φώνημα /Ο/
  • σχηματισμός του γράμματος Οο με τα δάχτυλα, εντοπισμός του σε πλήθος γραμμάτων, γραφή του
  • ακρόαση παραμυθιού “Ρίτσα, η σταγονίτσα”