Την εποχή του φθινοπώρου δεν θα μπορούσε να λείπει η αναφορά στη βροχή!
Μερικές από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν σε σχέση με αυτό το θέμα ήταν:
- μουσικοκινητικά παιχνίδια όπου τα παιδιά αυξομείωναν -ανάλογα με την ένταση του ήχου ή των λεγομένων του βίντεο- τη συχνότητα και ένταση των χτυπημάτων χεριών, ποδιών ή δαχτύλων για παραγωγή αντίστοιχων ήχων (αξιοποιήθηκαν τα εξής βίντεο: Η βροχή τίκι τίκι στάζει, Way on clouds, Βροχή 10 ώρες, four seasons-Vivaldi)
- παρακολούθηση και σχολιασμός παραμυθιού “πινεζοβροχή” του Τριβιζά
- εκμάθηση στίχων και κινήσεων τραγουδιού “Βροχούλα, βροχούλα”
- με αφορμή την πινεζοβροχή, παραγωγή μη υπαρκτών σύνθετων λέξεων με β’ συνθετικό τη λέξη “βροχή” (π.χ. αγκαθοβροχή, γλυκοβροχή, καραμελοβροχή, παπουτσοβροχή)
- διάκριση ρούχων και αξεσουάρ απαραίτητων για τη βροχή
- με αφορμή την ομπρέλα, εύρεση λέξεων που αρχίζουν με το φώνημα /Ο/
- σχηματισμός του γράμματος Οο με τα δάχτυλα, εντοπισμός του σε πλήθος γραμμάτων, γραφή του
- ακρόαση παραμυθιού “Ρίτσα, η σταγονίτσα”



