Τηλεδιάσκεψη
Αγαπημένα μας παιδιά!
Την Δευτέρα 18/05 και ώρα 17.30 μμ θα γίνει η πρώτη τηλεδιάσκεψη του Α1.
Την Τετάρτη 20/05 και ώρα 18.30 μμ το Α2 και Α3.
» περισσότερα
Αγαπημένα μας παιδιά!
Την Δευτέρα 18/05 και ώρα 17.30 μμ θα γίνει η πρώτη τηλεδιάσκεψη του Α1.
Την Τετάρτη 20/05 και ώρα 18.30 μμ το Α2 και Α3.
» περισσότερα
Για τα δικαιολογητικά εγγραφής του τέκνου που απαιτείται η φυσική
παρουσία των γονέων στο Νηπ/γείο μας παρακαλούνται να επικοινωνούν
» περισσότερα
Ας ακούσουμε δύο τραγούδια για την Άνοιξη!!!
https://www.youtube.com/watch?v=94th-zfBUCo
https://www.youtube.com/watch?v=tdGtFvEJqnM
Η άνοιξη χρωματίζει όλη τη φύση! Έτσι εμπνεύστηκε και ο Βαν Γκογκ και ζωγράφισε οπωροφόρα δέντρα ανθισμένα. Απόλαυσε μια ανθισμένη ροζ ροδακινιά στο παρακάτω link. Μπορείς να κάνεις ζούμ για να δεις
Εδώ θα βρείς την εργασία σε μορφή pdf για να την τυπώσεις:ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ
Περιμένουμε τη ζωγραφιά σου!