ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

2ο εργαστήριο

Στο δεύτερο εργαστήριο ασχοληθήκαμε με τη Θεματική ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά.-Υπεύθυνα παιδιά -Υπερασπιστές των ζώων.

Τα παιδιά μέσα από τις δραστηριότητες του εργαστηρίου αυτού ,αλλά και μέσα από την παρατήρηση έργων τέχνης και τη νοοτροπία του στοχασμού,  όπως είναι ο πίνακας του Σαγκάλ “ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ” κατανόησαν την πολύ στενή σχέση  ανάμεσα στον άνθρωπο και τα ζώα, την τροφή που μας προσφέρουν, τί συμβαίνει όταν υπερεκμεταλλευόμαστε τα ζώα για διατροφολογικούς λόγους και ότι έχουν κι αυτά δικαιώματα όπως οι άνθρωποι. Κατάλαβαν ότι άνθρωποι και ζώα βρίσκονται διαρκώς σε σχέση αλληλεξάρτησης, ενώ ανέπτυξαν ψηφιακές δεξιότητες, αλλά και μάθησης νου και ζωής.20241211 101347

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

  1. Το πρώτο μας εργαστήριο ,ήταν από τη θεματική ενότητα <ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ> και την υποενότητα ΥΓΕΙΑ. Ο Ρούλης ο Τροφούλης ,μας ξενάγησε στον κόσμο της υγιεινής διατροφής. Τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν σε ζητήματα διατροφής, γνώρισαν την πυραμίδα της ισορροπημένης διατροφής, έμαθαν να κατατάσσουν τις τροφές σε ανθυγιεινές και μη, έμαθαν τί είναι η παχυσαρκία και πόσο σπουδαία είναι η γυμναστική. Συνειδητοποίησαν την αναγκαιότητα του νερού στη ζωή μας ,ενώ παράλληλα ανέπτυξαν ψηφιακές δεξιότητες, μέσα από παιχνίδια στον υπολογιστή και δεξιότητες συνεργασίας και ομαδικότητας.

Στιγμιότυπο οθόνης 1

 

4o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

4o εργαστήριο

STEAM και η γη γυρίζει είναι η υποενότητα, με την οποία ασχοληθήκαμε στο 4ο εργαστήρι, στα πλαίσια της θεματικής ενότητας “ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ”.

Τα παιδιά γνώρισαν τους πλανήτες, παρακολούθησαν βίντεο με το ηλιακό σύστημα, έμαθαν για τον ήλιο μέσα από το μύθο του Φαέθοντα, για τις φάσεις της σελήνης, μέσα από την ιστορία του Φεγγαροσκεπαστή, ενώ εξοικειώθηκαν με quiz και ψηφιακά εργαλεία εμπέδωσης ,μέσα από παιχνίδια στον υπολογιστή.

20240517 075304 1 ΠΛΑΝΗΤΕΣ