Σεμινάριο πρώτων βοηθειών

Σήμερα 17/10/2022 είχαμε τη χαρά και την τιμή  να μας επισκεφτεί από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό η κα Γιοβανοπούλου και να ενημερώσει για δύο ώρες τους μαθητές της Γ’ Γυμνασίου και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας σχετικά με τις πρώτες βοήθειες σε τραυματισμούς και έκτακτες περιστάσεις.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 12ου Γυμνασίου Λάρισας θα ήθελε  να ευχαριστήσει και την κα Γιώτσα Χριστίνα του παραρτήματος Ερυθρού Σταυρού της Λάρισας για τη συνεργασία και τη βοήθειά της στην πραγματοποίηση του σεμιναρίου.
IMG 20221017 124611

Ημέρα σχολικού αθλητισμού – 30/9/2022

Στα πλαίσια της 9ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού και με σύνθημα «Άθληση κάθε μέρα – υγεία μια ζωή» πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας οι παρακάτω δράσεις:

  • Αγώνες αντοχής 1200 μ.
  • Αγώνες ταχύτητας 80 μ.
  • Εσωτερικοί αγώνες πετοσφαίρισηςκαλαθοσφαίρισηςποδοσφαίρου
  • Αγώνες Badminton

Επίσης το σχολείο μας επισκέφτηκε ο ομοσπονδιακός προπονητής τένις κ. Μίζιος Δημήτριος, ο οποίος παρέδωσε μαθήματα τένις στους μαθητές μας.

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή τους, καθώς και τους εκπαιδευτικούς για την υποστήριξή τους.

6 0 5 0
jpg12 2 0
τελικού 0 2 0
ζέσταμα 0 4 0

   

Σεμινάριο για την πρόληψη της βίας στο σχολείο


βίας στο σχολείο

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη εκπαίδευσης, μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, γονείς, κηδεμόνες, παιδιά και εφήβους.

 

Φόρμα εγγραφής και υποβολής ερωτημάτων

Σύνδεσμος για την παρακολούθηση του σεμιναρίου

Βεβαίωση παρακολούθησης

Υπεύθυνη Δήλωση για την Ενισχυτική Διδασκαλία

enisxitiki

Όσοι γονείς/κηδεμόνες επιθυμούν την εγγραφή των παιδιών τους στα μαθήματα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας θα πρέπει να συμπληρώσουν το παρακάτω έντυπο και να το προσκομίσουν υπογεγραμμένο στη Γραμματεία του σχολείου έως τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022.

Έντυπο δήλωσης για Ενισχυτική Διδασκαλία

“Μια τρελλή …τρελλή σαραντάρα!” Θεατρική παράσταση

Το βράδυ της Κυριακής 18 Σεπτεμβρίου, στο αμφιθέατρο του 4ου Δημοτικού Σχολείου, παρακολουθήσαμε για ακόμη μια φορά μια υπέροχη παράσταση από τη θεατρική ομάδα του 12ου Γυμνασίου και του 8ου Λυκείου υπό την καθοδήγηση της συναδέλφου Μαρίας Μουρτζανού. Για άλλη μια φορά η εξαιρετική συνάδελφος μας θύμισε το νόημα της εκπαίδευσης, που δεν είναι μόνο η απόκτηση γνώσεων αλλά η τέχνη, η ομαδική δουλειά, η επιμονή, το κέφι, η υπέρβαση, το όραμα.

Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα, που μας χάρισε μια υπέροχη βραδιά. Συγχαρητήρια στην κα Μουρτζανού!

Φυσικά, περιμένουμε το επόμενο θεατρικό έργο!!!

2022