Οι μαθητές του τμήματος Β4 στου σχολείου μας συμμετείχαν στις 28/3/2023 στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ηλεκτρονικό πατίνι και ποδήλατο – έξυπνη και ασφαλής μετακίνηση στην πόλη” στη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας – Μουσείο Γ. Ι. Κατσίγρα. Τους μαθητές συνόδευσαν ο Διευθυντής του σχολείου Μίζιος Αθανάσιος και η εκπαιδευτικός Γκαρλέμου Καλλίνα.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.