Την Πέμπτη 16 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών των τμημάτων Γ1 και Γ2 του σχολείου μας στο Δημοτικό Αστεροσκοπείο Λάρισας “ΑΡΙΣΤΕΥΣ” που βρίσκεται στην περιοχή της Γιάννουλης. Μας υποδέχτηκε ο υπεύθυνος του Αστεροσκοπείου κ. Χουινάβας Ιωάννης, ο οποίος μας ξενάγησε στους χώρους του Αστεροσκοπείου και έδειξε στα παιδιά τη χρήση του τηλεσκοπίου. Επίσης μίλησε στους μαθητές για διάφορα αστρονομικά φαινόμενα και παρουσίασε διαδραστικά, με τη βοήθεια των ίδιων των μαθητών, τη σημασία του Ήλιου ως πηγής ενέργειας του πλανήτη μας. Τέλος, στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα προβολής οι μαθητές παρακολούθησαν βίντεο σχετικά με το διάστημα.
Οι μαθητές έφυγαν κατενθουσιασμένοι για όσα άκουσαν και ικανοποιημένοι για τη δική τους συμμετοχή στην όλη παρουσίαση.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι καθηγήτριες Παπαδημητρίου Α., Τεγούση Κ., Παπαγεωργίου Γ.
Με αφορμή την Πανελλήνια ημέρα (6η Μαρτίου) κατά του σχολικού εκφοβισμού, όλες οι τάξεις του σχολείου μας ενημερώθηκαν και συζήτησαν πάνω στο θέμα αυτό. Πολλοί μαθητές έγραψαν το δικό τους μήνυμα κατά της σχολικής βίας. Οι μαθητές θα δημιουργήσουν επίσης βίντεο, στο οποίο θα παρουσιάζονται όλες οι δημιουργίες τους.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.