Μέντορας: Θωμάς Σιμόπουλος (ΠΕ70)
Εκπαιδευτικός: Δέσποινα Φαντσιούδη (ΠΕ71)
Τμήμα: Β2
- Ανάγνωση παραμυθιού: «Η Μόνα στο καινούριο σχολείο», σχολιασμός του παραμυθιού για τον ενδοσχολικό εκφοβισμό με στοχευμένες ερωτήσεις.
- Προβολή ταινίας μικρού μήκους στο διαδίκτυο.
- Ζωγραφική και εικονογράφηση του θέματος συζήτησης : «Φτιάχνω το Παζλ της Καλής Συμπεριφοράς».
Στόχοι δραστηριοτήτων:
- Να αναγνωρίσουν τις ανεπιθύμητες συμπεριφορές των ηρώων του παραμυθιού/ταινίας και να είναι σε θέση να προτείνουν σχετικές λύσεις για τα διάφορα περιστατικά βίας.
- Να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα των θυμάτων.
- Να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα των θυτών.
- Να είναι σε θέση να μπουν στη θέση του θύματος (ενσυναίσθηση) και να εκφράσουν τα συναισθήματα τους.
Αποτίμηση Υποδειγματικής Διδασκαλίας
- Εφαρμόστηκαν όλες οι δραστηριότητες που είχαν προγραμματιστεί.
- Η ανάγνωση του παραμυθιού και η προβολή της ταινίας κέντρισαν το ενδιαφέρον των περισσότερων μαθητών.
- Οι περισσότεροι μαθητές φάνηκε πως αναγνώρισαν τις μη επιθυμητές συμπεριφορές και αυτό αποδεικνύεται μέσα από την εικονογράφηση του θέματος συζήτησης στο «Παζλ Καλής Συμπεριφοράς».
- Στις ερωταποκρίσεις όμως, συμμετείχε συγκεκριμένη μερίδα μαθητών.
Οργάνωση διδασκαλίας : Δέσποινα Φαντσιούδη ( ΠΕ71)