Αφιερώματα
Οι τρεις Ιεράρχες
Η 30ή Ιανουαρίου αποτελεί μια ξεχωριστή ημέρα για την εκπαίδευση καθώς τιμούμε τους Τρεις Ιεράρχες: τον Μέγα Βασίλειο, τον Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο, προστάτες των Γραμμάτων και της Παιδείας.
Οι Τρεις Ιεράρχες δεν υπήρξαν μόνο σπουδαίοι θεολόγοι, αλλά και φωτισμένοι παιδαγωγοί. Με το έργο και τη στάση ζωής τους ανέδειξαν την αξία της μόρφωσης, της καλλιέργειας του ήθους, της κοινωνικής δικαιοσύνης και της αγάπης προς τον συνάνθρωπο. Πίστευαν σε μια παιδεία που δεν περιορίζεται στη γνώση, αλλά διαμορφώνει ολοκληρωμένες προσωπικότητες με αξίες, κριτική σκέψη και ανθρωπιά.
Σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις, το παράδειγμά τους παραμένει επίκαιρο και μας υπενθυμίζει πως ο ρόλος του σχολείου είναι να καλλιεργεί όχι μόνο το μυαλό, αλλά και την καρδιά των παιδιών.
Οι μαθητές της Β’ και Στ’ τάξης με τις δασκάλες τους: κ, Δωρή Κατερίνα (Β1), κ, Κατριμουστάκη Κατερίνα(ΣΤ1), κ. Μικρώνη Δώρα ΕΠΕ, κ, Νάνσυ Αντωνακοπούλου (Θεατρική Αγωγή), εκπροσώπησαν το Σχολείο μας στην εκκλησία της ενορίας μας!
Χρόνια πολλά σε όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές μας!
«Το Φως της Μνήμης: Ολοκαύτωμα »
Η 27η Ιανουαρίου
είναι μια μέρα που σταματάμε για λίγο να θυμηθούμε τους ανθρώπους αλλά και τα παιδιά που έχασαν τη ζωή τους, κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, επειδή ήταν «διαφορετικοί».
Ονομάζεται Ολοκαύτωμα και μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να προστατεύουμε την ελευθερία και να φερόμαστε σε όλους με σεβασμό. Μας θυμίζει ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και έχουν τα ίδια δικαιώματα ανεξάρτητα από το χρώμα, τη φυλή ή τη θρησκεία τους.
Η ιστορία μας θυμίζει τα λάθη, που έκαναν κάποιοι άνθρωποι και μας προτρέπει να προσπαθούμε κάθε μέρα να κάνουμε τον κόσμο μας πιο δίκαιο, πιο ειρηνικό και πιο ανθρώπινο.
Αν θέλεις να εξερευνήσεις την “ιστορία του Ολοκαυτώματος” λίγο περισσότερο σου προτείνω ενδεικτικά:
την ταινία:” το αγόρι με τις ριγέ πιτζάμες”
τα βιβλία:
- “οι δικοί μου άνθρωποι”της Μαρίζας Ντεκάστρο
- “Ζάζα” της Αργυρώ Πιπίνη
- “Τα κίτρινα καπέλα” της Κέλλυς Ματαθία – Κόβο
Αξίζει το κόπο να δεις αυτό το απόσπασμα. Αν δυσκολεύεσαι με τους αγγλικούς υπότιτλους είμαι σίγουρη ότι η μαμά, ο μπαμπάς, ο παππούς και η γιαγιά θα σε βοηθήσουν!
12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Ταυτότητα του σχολείου
Αριθμός μαθητών : 240
Εκπαιδευτικό προσωπικό : 32
Το σχολείο διαθέτει :
- 12 αίθουσες διδασκαλίας,
- 1 αίθουσα Πληροφορικής,
- 1 αίθουσα πολλαπλών χρήσεων
- 1 βιβλιοθήκη
- 1 αίθουσα για το Τμήμα Ένταξης
- 1 γραφείο εκπαιδευτικών
- 1 γραφείο Διευθυντή
- 4 αποθήκες
- Κυλικείο
- Πρόσβαση ΑΜΕΑ (Ράμπες / WC ΑΜΕΑ)
- Ανελκυστήρα σε λειτουργία
- Σύνδεση στο διαδίκτυο σε όλο το κτίριο, ενσύρματα στα γραφεία και τις αίθουσες




Πρόσφατα σχόλια