Γνωριμία με το Χάντμπολ στο Τμήμα Φυσικής Αγωγής του ΑΠΘ
Την Παρασκευή 27-3-26, οι μαθητές της Γ΄τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του Τμήματος Φυσικής Αγωγής του ΑΠΘ για να γνωρίσουν από κοντά το άθλημα του χάντμπολ. Η εμπειρία ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και γεμάτη δράση.
Με την καθοδήγηση της καθηγήτριας και την πολύτιμη βοήθεια των φοιτητών του τμήματος, τα παιδιά έμαθαν τους βασικούς κανόνες του παιχνιδιού και εξασκήθηκαν σε απλές τεχνικές του αθλήματος. Στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε έναν φιλικό αγώνα, εφαρμόζοντας όσα έμαθαν μέσα από το παιχνίδι.
Οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό, συνεργάστηκαν μεταξύ τους και απόλαυσαν μια όμορφη αθλητική εμπειρία που προάγει την άσκηση, τη χαρά του παιχνιδιού και την ομαδικότητα.
«Δώσε αίμα – Κάνε ένα δώρο ζωής»
Την Τετάρτη 11 Μαρτίου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Γ1 και Γ2 του σχολείου μας είχαν την ιδιαίτερη χαρά να υποδεχθούν την επισκέπτρια υγείας του Τμήματος Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Αγ. Παύλος», κ. Τσαντήλα Λαμπρινή.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε ενημερωτική παρουσίαση σχετικά με τη σημασία της εθελοντικής αιμοδοσίας και τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει στη διάσωση ανθρώπινων ζωών. Παράλληλα, αναδείχθηκε η ανάγκη καλλιέργειας κοινωνικής ευαισθησίας και ενίσχυσης της εθελοντικής προσφοράς αίματος στην ελληνική κοινωνία.
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση, εξέφρασαν τις σκέψεις και τις απόψεις τους και έθεσαν ερωτήματα, τα οποία συνέβαλαν στην καλύτερη κατανόηση του θέματος. Μέσα από αυτή τη βιωματική διαδικασία, ενισχύθηκε η αξία της αλληλεγγύης και της κοινωνικής προσφοράς, ενώ οι μαθητές δήλωσαν την πρόθεσή τους να συμβάλουν στην ευαισθητοποίηση του οικογενειακού και κοινωνικού τους περιβάλλοντος και να γίνουν μελλοντικά εθελοντές αιμοδότες.
Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Αγωγή Υγείας» των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συνδέεται με τη Δράση Ενεργού Πολίτη που πραγματοποιεί η Γ΄ τάξη του σχολείου μας με τίτλο: «Δώσε αίμα – Κάνε ένα δώρο ζωής».
Εκπαιδευτική Δράση Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ)
Με ιδιαίτερο ενδιαφερον και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς εκπαιδευτική δράση Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) από τον κυριο Τσιλιγγοπουλο, για τους μαθητές και τις μαθήτριες των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄.
Η εκπαιδευτική αυτή δράση είχε ως στόχο την εκπαίδευση των παιδιών στις βασικές αρχές παροχής πρώτων βοηθειών και στην άμεση και σωστή αντίδραση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη σημασία της έγκαιρης παρέμβασης, έμαθαν πώς να αναγνωρίζουν ένα περιστατικό καρδιακής ανακοπής και εκπαιδεύτηκαν πρακτικά στα βήματα της ΚΑΡΠΑ, εφαρμόζοντας τις τεχνικές σε ειδικά προπλάσματα.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία για όλους, καθώς τα παιδιά συνειδητοποίησαν πως, ακόμη και σε μικρή ηλικία, μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στη διάσωση μιας ανθρώπινης ζωής. Μέσα από τη βιωματική μάθηση ενισχύθηκε το αίσθημα ευθύνης, η αυτοπεποίθηση και η κοινωνική ευαισθησία των μαθητών.
Το σχολείο μας συνεχίζει να στηρίζει δράσεις που προάγουν τη γνώση, την πρόληψη και την καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής, διαμορφώνοντας ενεργούς και υπεύθυνους πολίτες.
Γερμανικό Πρωινό!
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
καθώς η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας δεν σημαίνει μόνο η απόκτηση γνώσεων γραμματικής, λεξιλογίου κλπ. αλλά και η γνωριμία με τα έθιμα, τις παραδόσεις και τις συνήθειες του λαού, ήθελα να σας εκφράσω τις ευχαριστίες μου για την συμμετοχή σας και την στήριξη που παρείχατε στην οργάνωση του «γερμανικού πρωινού» στα τμήματα της Ε’ και Στ’ τάξης!
Η έννοια του «μπουφέ» σε έναν χώρο με πολύ κόσμο (η τάξη μας), οι καλοί τρόποι συμπεριφοράς στο τραπέζι είναι δείγμα πολιτισμού και σεβασμού κυρίως προς τον εαυτό μας και έπειτα στους γύρω μας!
Σας ευχαριστώ πολύ,
με εκτίμηση,
Γεωργία Κιομουρτζη
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ GOETHE INSTITUT
Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2026-2027
Σας γνωστοποιούμε ότι οι εγγραφές για την Α’ τάξη του Σχολ. Έτους 2026-2027 θα πραγματοποιηθούν με ηλεκτρονική αίτηση των γονέων μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, από 2 έως και 23 Μαρτίου 2026.
Δικαίωμα εγγραφής
Δικαίωμα εγγραφής έχουν όσοι μαθητές έχουν τη νόμιμη ηλικία (Γεννήθηκαν από 1-1-2020 έως 31-12-2020) και διαμένουν εντός των ορίων της σχολικής περιφέρειας του σχολείου, σύμφωνα με τη διεύθυνση που έχουν δηλώσει στο νηπιαγωγείο φοίτησης ή έχουν αδέρφια που φοιτούν στο σχολείο.
Δικαιολογητικά
Για την εγγραφή στην Α΄ τάξη μαζί με την ηλεκτρονική αίτηση αναρτώνται στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα:
α) το ΑΔΥΜ, ατομικό δελτίο υγείας μαθητή/τριας,
β) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών και
γ) τυχόν γνωμάτευση από Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής & Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια προς τούτο δημόσια υπηρεσία.
Σε περίπτωση μη κατανομής, ιδίως, εξαιτίας μη καταχώρισης της διεύθυνσης κατοικίας του/της μαθητή/τριας κατά την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο, ο/η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία και αναρτά έγγραφο (λογαριασμό Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών(Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο πρόσφατο δημόσιο έγγραφο) από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας ακολουθούν τα παρακάτω:
Α. Οδηγίες χρήσης της εφαρμογής για την εγγραφή στην Α Δημοτικου
Β. Τα όρια της σχολικής περιφέρειας
Γ. Έντυπο ΑΔΥΜ(ατομικό δελτίο υγείας μαθητή/τριας)
Δ. Η σχετική εγκύκλιος του Υπουργείου παιδείας για τις εγγραφές στην Α Δημοτικού
Ώρες επικοινωνίας: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 10:00 – 11:00
Τηλ 2310439444
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΠΑΠΑΘΩΜΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
Εβδομάδας της Θετικής Ενέργειας και της Φιλίας
Στο πλαίσιο της «Εβδομάδας της Θετικής Ενέργειας και της Φιλίας», οι μαθητές μας συμμετείχαν δημιουργικά με τρία πρωτότυπα μουσικά βίντεο. Έγραψαν οι ίδιοι τους στίχους, συνέθεσαν τη μουσική με την χρήση ΑΙ και ερμήνευσαν τα τραγούδια τους, εκφράζοντας αξίες όπως η συνεργασία, η αποδοχή και η χαρά της συνύπαρξης. Παράλληλα, μέσα από ζωγραφική και θεατρικό παιχνίδι αποτύπωσαν και βίωσαν τα μηνύματα της φιλίας, καλλιεργώντας την έκφραση, την ενσυναίσθηση και το ομαδικό πνεύμα. Η δράση αποτέλεσε μια ουσιαστική εμπειρία δημιουργίας και συλλογικότητας για όλες τις τάξεις.
Δείτε να Video
To Video του Γ1
To Video του Γ2
To Video των Δ, Ε και ΣΤ
Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο 2026
Την Παρασκευή 6/2/2026, στο πλαίσιο της Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο, οι μαθητές/μαθήτριες των τάξεων Ε’ και ΣΤ’ του σχολείου μας συμμετείχαν σε ενημερωτική δράση που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Δίωξης Κυβερνοεγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Η παρουσίαση εστίασε στην πρόληψη κινδύνων των νέων τεχνολογιών, στην ασφαλή χρήση των κοινωνικών δικτύων, στον διαδικτυακό εκφοβισμό, στα διαδικτυακά παιχνίδια και την αποφυγή εθισμού, στην αναγνώριση ψευδών ειδήσεων, καθώς και στον σεβασμό των πνευματικών δικαιωμάτων. Οι μαθητές μας έλαβαν πολύτιμες γνώσεις και εφόδια, με στόχο την ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης και την υιοθέτηση υπεύθυνης και ασφαλούς στάσης απέναντι στη χρήση του διαδικτύου.


































