Πόσο καλά μπορούμε να καταλάβουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν κάποιοι συνάνθρωποί μας; Μπορούμε να το φανταστούμε αλλά είναι τελείως διαφορετικό όταν το βιώνουμε.
Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και με θεματική τη συμπερίληψη, τα παιδιά της έκτης τάξης του σχολείου μας προσπαθούν να “μπουν στη θέση” των ατόμων με αναπηρίες και μέσα από βιωματικές δραστηριότητες να κατανοήσουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν.
Πέντε διαφορετικοί σταθμοί δημιουργήθηκαν μες στην τάξη: οπτική , κινητική και ακουστική αναπηρία, φάσμα αυτισμού και μαθησιακές δυσκολίες. Κυκλικά και με εναλλαγές ρόλων βίωσαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι συνάνθρωποί μας.





