Τηλέφωνο επικοινωνίας : 2551027224 - email: 12dimal@sch.gr

Εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν σε προηγούμενα σχολικά έτη

ΓΙΟΡΤΕΣ ΛΗΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ

 Προτελευταία ημέρα μιας ξεχωριστής χρονιάς παρουσίασαν τα τριτακια του Γ’1 μια θεατρική παράσταση σε μαθητές του σχολείου. Τίτλος του έργου:” Τάλως το πρώτο ρομπότ”. Μέσα από τον πολιτισμό και τον αθλητισμό τα παιδιά έρχονται σε επαφή με πανανθρώπινες ιδέες , όπως ο σεβασμός, η συνεργασία, η ευγενής άμιλλα, η κοινωνικοποίηση”.

 

 

 

Από την ταπεινή, σύμφωνα με τις οδηγίες κατά covid, θεατρική παρασταση του Β1, για το καλοκαίρι του 2021. Η εκπαιδευτικός του Β1 Ελένη Καζαντζή και οι μαθητές της σας εύχονται καλό καλοκαίρι και το Σεπτέμβρη με υγεία όλοι στα θρανία.

 

Το Β2 και το Β3 σας εύχονται ένα καλό, όμορφο καλοκαίρι!! Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση σε όλους, μικρούς και μεγάλους. Αποχαιρετάμε την ιδιαίτερη σχολική χρονιά, με ποιήματα,τραγούδια και πολλά χρώματα!!

Οι δασκάλες τους Γεωργία ΛΕΟΝΤΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΟΛΓΑ ΚΑΡΑΜΑΝΙΔΟΥ

ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙΑΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

 

Εμείς τα τριτακια του Γ’1 με πολύ υπομονή, αγάπη και καλή διάθεση φτιάξαμε κατασκευές την περίοδο της καραντίνας! Αμυνόμαστε στις δυσκολίες με χαμόγελο, αισιοδοξία, ελπίδα και ενθουσιασμό!!! Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι!!!Υπεύθυνη δασκάλα Κατερίνα Αθανασιάδου!

 

3 Ιουνίου παγκόσμια μέρα ποδηλάτου
Καλοκαίρι παιδιά!
Τα σχολεία τελειώνουν.
Πάρτε τα ποδήλατά σας και γνωρίστε τον κόσμο.
Είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για το σώμα, το μυαλό και την ψυχή!

https://giroapotimousiki.blogspot.com/2020/06/blog-post_23.html

 

 

 

Εκδήλωση για την 25η Μαρτίου 1821



Λήψη αρχείου

 

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2021

 

 

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο  σχολείο.

Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιήσουν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

Με αφορμή την ημέρα αυτή το σχολείο μας αφιέρωσε χρόνο για μια ολόκληρη εβδομάδα με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων σε δράσεις, συζητήσεις δραστηριότητες και εκδηλώσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού.

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικές δημιουργίες των μαθητών:

 

οι μαθητές του Β2 με δασκάλα την κυρία Γεωργία Λεόντογλου 

 

 

 

οι μαθητές του Β1 με δασκάλα την κυρία Ελένη Καζαντζή 

 

οι μαθητές του Δ2 με δασκάλα την κυρία Αναστασία Πρωιμούδη

 

 

οι μαθητές του Β3 με δασκάλα την κα Ολγα Καραμανίδου

 

Στα πλαίσια του μαθήματος ΤΠΕ με εκπαιδευτικό την κα.Γιαλαματζάκη Βασιλική έγιναν από τους μαθητών των τμημάτων της Ε ΚΑΙ ΣΤ τάξης τα παρακάτω έργα για τον διαδικτυακό εκφοβισμό.

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=g_c2JyT6kMM δείτε το βίντεο

6η Μαρτίου: Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

 

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Ο σχολικός εκφοβισμός, προέρχεται από άλλα παιδιά, συνήθως της ίδιας ηλικίας και αποτελεί μορφή επιθετικής συμπεριφοράς, που εμφανίζεται κυρίως στη σχολική πραγματικότητα, με σοβαρές επιπτώσεις για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου και τη διαδικασία της μάθησης. Αναφέρεται στην εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή συνομήλικων παιδιών, εντός και εκτός σχολείου, με στόχο την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου ή αναστάτωσης. Συχνά το «ισχυρότερο» παιδί αντλεί από την πράξη του κάποιο όφελος, όπως ευχαρίστηση, κύρος ή υλικά αποκτήματα, ενώ το «αδύναμο» παιδί δεν μπορεί να υπερασπιστεί και να προστατέψει με ριζικό τρόπο τον εαυτό του.

Η επιθετική συμπεριφορά μεταξύ μαθητών εκδηλώνεται, με μορφές ήπιας βίας (λεκτικό εκφοβισμό, πειράγματα, βρίσιμο, ειρωνική συμπεριφορά, απειλές, διάδοση φημών) και με περιστατικά ακραίας βίας (συγκρούσεις µε ρατσιστικά ή άλλα χαρακτηριστικά, χτυπήματα, σπρώξιμο, σεξουαλική παρενόχληση, χειρονομίες). Διαφορετικοί επιστημονικοί χώροι και πεδία έχουν αναγνωρίσει, αναδείξει και μελετήσει το πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού και της βίας, στις πολλαπλές μορφές και διαστάσεις του. Η ενδοσχολική βία είναι ομαδικό φαινόμενο, καθώς δεν αφορά μόνο τον θύτη και το θύμα, αλλά και όσους είναι παρόντες ή γνωρίζουν την ύπαρξή του, δηλαδή τους παρατηρητές, οι οποίοι μπορεί να είναι είτε μαθητές είτε ενήλικες. Ο σχολικός εκφοβισμός έχει αρνητικές συνέπειες στο κλίμα του σχολείου, στην κοινωνικοποίηση των παιδιών, στην επικοινωνία στην εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και στην μετέπειτα ομαλή ενσωμάτωση στην κοινωνία.

https://www.stopbullying.gov/blog/2020/12/16/videos-help-you-talk-your-kids-about-bullying

 

Ο εκφοβισμός μπορεί να πάρει διάφορες μορφές όπως:

  • Σωματικός: άσκηση φυσικής βίας (χτυπήματα, τσιμπήματα, δαγκωνιές, σπρωξίματα)
  • Λεκτικός: χρησιμοποίηση υβριστικών ή περιπαικτικών εκφράσεων, απειλών και εκβιασμού (πειράγματα, παρατσούκλια, κοροϊδία, διακρίσεις, ντροπιαστικά σχόλια)
  • Έμμεσος ή Κοινωνικός: εσκεμμένος ή συχνός αποκλεισμός μαθητών από κοινωνικές δραστηριότητες, κοινωνική απομόνωση, διάδοση κακοηθών και ψευδών φημών, επιδιωκόμενη απομάκρυνση των φίλων, κλοπές ή ζημιές στα προσωπικά αντικείμενα του θύματος
  • Ηλεκτρονικός (cyberbullying): η επαναλαμβανόμενη και εκ προθέσεων βλάβη που προκαλείται διαμέσου της χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, κινητών τηλεφώνων και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών
  • Ρατσιστικός: υβριστικές ή περιπαικτικές εκφράσεις για τη φυλή, την εθνικότητα, τη θρησκεία, την ταυτότητα αναπηρίας, τη σεξουαλική ταυτότητα του θύματος
  • Σεξουαλικός

 

 

Υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς
Διαδικτύου 2021.

 

15/2/2021

 

Η πρώτη βδομάδα του Φεβρουαρίου ήταν αφιερώμένη στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο.

Οι δραστηριότητες έγιναν στα πλαίσια του μαθήματος Τ.Π.Ε.

 

 

Σας ευχαριστούμε πολύ που δηλώσατε
υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς
Διαδικτύου 2021.

Με εκτίμηση, Ελληνικό
Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου.

 



Λήψη αρχείου

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

 

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο Insafe/INHOPE με την υποστήριξη της Κομισιόν, με σκοπό να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ιδιαίτερα ανάμεσα σε παιδιά και νέους ανθρώπους. Τη δεύτερη μέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα κάθε χρόνο, κατά τον εορτασμό της ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, χιλιάδες άνθρωποι ενώνονται για να αφυπνίσουν σε θέματα σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και δράσεις παγκοσμίως.

Λίγα λόγια για την ασφάλεια στο διαδίκτυο … Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας, ενώ από μικρή ηλικία τα παιδιά έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο και το θεωρούν ως μια αγαπημένη απασχόλησή τους.για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για ψυχαγωγία, για έρευνα κ.τ.λ. Η χρήση του διαδικτύου κρίνεται παιδαγωγικά κατάλληλη ως συμπληρωματικό υλικό για τον εκπαιδευτικό και μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο των μαθημάτων . Για την αποτελεσματική αξιοποίησή του και την ορθή χρήση του σε ευρωπαϊκό επίπεδο έχουν αναπτυχθεί δράσεις και προγράμματα που στοχεύουν στη δημιουργία ασφαλέστερων συνθηκών αξιοποίησης των δυνατοτήτων του Διαδικτύου. Το Διαδίκτυο είναι ένα μέσο που χρησιμοποιείται για μια ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων και δεν περιορίζεται σε σύνορα. Παρόλα αυτά η αίσθηση της ελευθερίας που αποπνέει χρησιμοποιείται από ορισμένους χρήστες με επίβουλο τρόπο και έτσι εμφανίζονται δραστηριότητες που κάποιες φορές χαρακτηρίζονται παράνομες για την Ελληνική Nομοθεσία. Γι αυτό έχουν γίνει δράσεις για τη συστηματική ενημέρωση εκπαιδευτικών, γονέων και κυρίως των ίδιων των με στόχο την προστασία τους.

Αρχική

 

ΘΕΜΑ: «Εορτή των Τριών Ιεραρχών»

 

Σας ενημερώνουμε ότι οι εορταστικές εκδηλώσεις στις σχολικές μονάδες (δημόσιες και ιδιωτικές) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα, θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021, παραμονή της ημέρας εορτασμού των Τριών Ιεραρχών. Οι εκδηλώσεις αυτές θα έχουν διάρκεια έως δύο διδακτικές ώρες.
Mε απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, εφόσον οι συνθήκες το επιτρέπουν και σύμφωνα με τα ισχύοντα, στην περιοχή, υγειονομικά μέτρα για την προστασία από τον covid 19 που προβλέπονται για τους ιερούς ναούς, δύναται αντιπροσωπεία μαθητών/τριών να παραστεί στον εκκλησιασμό του ιερού ναού της περιοχής που εδρεύει το σχολείο.
Κατά τα λοιπά θα τηρηθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας.

 

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΖΩΗ ΜΑΚΡΗ

 

ΘΕΜΑ: «Εορτή των Τριών Ιεραρχών»

 

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9b/3Ho...

Οι Τρεις Ιεράρχες υπήρξαν ολοκληρωμένες προσωπικότητες που δεν διακρίθηκαν μόνο σ’ έναν τομέα αλλά παντού. Όλοι τους χαρακτηρίζονταν για τη θεολογική αλλά και την ευρύτερη επιστημονική τους συγκρότηση, τη ριζοσπαστική κοινωνική τους παρουσία, την ανοικτότητα του πνεύματος και την κριτική στάση τους απέναντι σε κάθε μορφής εξουσία.

Οι Τρεις Ιεράρχες τάραξαν τα νερά της εποχής τους και άφησαν παρακαταθήκες με αιώνια αξία. Θλίβεται κανείς όταν βλέπει την αναγνώριση του επιστημονικού τους έργου σε παγκόσμια κλίμακα από τη μια μεριά και από την άλλη, την άγνοια ή ακόμα και την απαξίωση που υπάρχει γι’ αυτούς στην πατρίδα μας. Λίγα μόλις χρόνια μετά το θάνατό τους τα κείμενά τους μεταφράζονται στα Λατινικά και με την πάροδο του χρόνου σε όλες τις ευρωπαϊκές γλώσσες. Στη Δύση αλλά και παγκοσμίως δεν είναι λίγοι οι ερευνητές από το χώρο της Ιατρικής, της Κοινωνιολογίας, των Πολιτικών Επιστημών, της Παιδαγωγικής, της Φιλοσοφίας, της Θεολογίας και της Ψυχολογίας που μελέτησαν το έργο των Πατέρων της Εκκλησίας τονίζοντας την αξία του. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η επίδραση του συγγραφικού του έργου στους Ευρωπαίους επιστήμονες κυρίως των ανθρωπιστικών σπουδών από την εποχή της Αναγεννήσεως μέχρι σήμερα.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση