Μια ακόμη σχολική χρονιά ήρθε στο τέλος της με τους μικρούς πρωταγωνιστές στο επίκεντρο. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης ήταν οι οικοδεσπότες της γιορτής μας παρουσιάζοντας με χαρά, αυθορμητισμό και αγάπη θεατρικά δρώμενα επενδυμένα με μουσική. Επιπλέον, παρουσίασαν παραδοσιακούς νησιώτικους χορούς ταξιδεύοντάς μας στο καλοκαίρι. Χορούς παραδοσιακούς αλλά και μοντέρνους …



