Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ! ΖΗΤΩ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Μια ακόμη σχολική χρονιά ήρθε στο τέλος της με τους μικρούς πρωταγωνιστές στο επίκεντρο.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης ήταν οι οικοδεσπότες της γιορτής μας παρουσιάζοντας με χαρά, αυθορμητισμό και αγάπη θεατρικά δρώμενα επενδυμένα με μουσική. Επιπλέον, παρουσίασαν παραδοσιακούς νησιώτικους  χορούς ταξιδεύοντάς μας στο καλοκαίρι.

Χορούς παραδοσιακούς αλλά και μοντέρνους παρουσίασαν με ενθουσιασμό και οι μαθητές/τριες από τις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου μας.

Επίσης, ο  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων , καθ΄ όλη τη διάρκεια της γιορτής , προσέφερε κεράσματα σε μικρούς και μεγάλους και διοργάνωσε την τελετή αποφοίτησης των μαθητών/μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας, μια τελετή που περιλάμβανε βίντεο, δώρα, φωτογραφίες και όμορφα δρώμενα που έφεραν δάκρυα συγκίνησης και νοσταλγίας σε μικρούς και μεγάλους.

Ήταν όλα υπέροχα και ευχαριστούμε πολύ τους γονείς και τους συγγενείς των μαθητών μας που γέμισαν το προαύλιο του σχολείου.

Ευχόμαστε σε όλους και όλες καλό καλοκαίρι!!!με δροσερές ,ξεκούραστες στιγμές!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση