Η αυλή του σχολείου μας, η παιχνιδοαυλή μας!

Όταν έχεις την τύχη να έχεις  αυλή στο σχολείο σου, τότε έχεις ένα επιπλέον μαθησιακό πλαίσιο, όπου αβίαστα, χαρούμενα και βιωματικά μπορείς να δουλέψεις με τα μικρά παιδιά έτσι όπως ταιριάζει και αξίζει σε νήπια!


Όταν έχεις και γονείς που προσφέρουν, τότε μπορείς να μετατρέψεις τα πλακάκια σε “φιδάκι”,
“κουτσό”και τους κορμούς δέντρων σε μια ανοιξιάτικη “τρίλιζα”.



 

Και τα παιδιά παίζουν και χαίρονται και ευχαριστούνται και μαθαίνουν!

Βάζεις και λίγο χρώμα, ένα λουλούδι, μια ζωγραφιά!
Και από αυλή σχολείου γίνεται “η αυλή μας”!

 

 

Και αφήνεις τη φύση να σε διδάξει, όπως παλιά! Ξύλα, πέτρες, άμμος, νερό!!


Και χαίρεσαι με τη χαρά τους!

Πολλά, πολλά ευχαριστώ σε όλους τους γονείς που στάθηκαν δίπλα μας με κάθε τρόπο!!!

 

“Μικροί καλλιτέχνες, Μεγάλα δημιουργήματα”

Ολοκληρώσαμε και παρουσιάσαμε το πολιτιστικό μας πρόγραμμα
¨Μικροί καλλιτέχνες,
Μεγάλα δημιουργήματα”
Οι γονείς χωρισμένοι σε ομάδες μαζί με τα παιδιά τους παρακολούθησαν ένα DVD με όλη την πορεία και τις δράσεις του προγράμματος. Τα παιδιά, σαν αφηγητές,
 στάθηκαν στις σημαντικότερες στιγμές!

 

 

Η άλλη ομάδα μικρών και μεγάλων καλλιτεχνών ζωγράφισαν στα μπλουζάκια τους υπέροχες φιγούρες του αγαπημένου μας ζωγράφου!

 

Έγιναν πανέμορφα, ξεχωριστά και μοναδικά!

 

 

 

Τα φορέσαμε και χορέψαμε, τραγουδήσαμε,  αισθανθήκαμε,ευχαριστηθήκαμε!

Μια χρονιά γεμάτη έφτασε στο τέλος!
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς όλων των παιδιών για την υπέροχη συνεργασία!
Ευχόμαστε καλή πρόοδο στα παιδιά μας και μια ευτυχισμένη ζωή!
Καλό καλοκαίρι!

 

“Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”

 

Όλη η προσπάθεια, η δουλειά, η γνώση, η διάθεση για τις Τέχνες έπρεπε να αποτυπωθεί στον τοίχο του σχολείου μας! Αυτό που περίμεναν τα παιδιά από την αρχή!
Η ζωγράφος μας έκανε τα περιγράμματα και εμείς δουλέψαμε με σεβασμό και προσοχή στον μεγάλο καμβά!

Κάθε ανθρωπάκι κι ένα όμορφο χρώμα!

 

Κάθε ανθρωπάκι και μια κίνηση!

 

 

Όμως δεν είναι μόνο στον τοίχο! Ο καθένας έκανε το δικό του, στη στάση που ήθελε και μαζί με τους γονείς το αποτύπωσαν σε σκληρό χαρτόνι! Η συνεργασία με την οικογένεια και πάλι σε πρώτο πλάνο!

Και φυσικά όχι μόνο στο σπίτι! Και στο σχολείο!


 

Και τα ανθρωπάκια μας γέμισαν το σχολείο!
Τα στήριξαν όρθια, τα έβαλαν στους τοίχους, στις πόρτες!
Γέμισε το σχολείο!

 

 

Οι τελευταίες πινελιές!

 

 

 

Η χαρά των καλλιτεχνών για το δημιούργημά τους!!

 

 

 





 

“Η ζωγράφος στο σχολείο μας”

 Η ζωγραφική είναι αγαπημένη τέχνη των παιδιών!
Στο εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα φέραμε τα παιδιά σε επαφή με έργα τέχνης στην επίσκεψή μας στο Μουσείο σύγχρονης Τέχνης, δημιουργήσαμε όμως και τη δική μας πινακοθήκη για να εμπνεόμαστε καθημερινά!

 

Πάντα όμως η επαφή με έναν καλλιτέχνη και το έργο του είναι βιωματική και δημιουργική!
Δεχτήκαμε στο χώρο μας με ιδιαίτερη χαρά την ζωγράφο Φωτιάδου Φανή!
Γνωριστήκαμε, μέσα από παιχνίδια και πιάσαμε δουλειά.

 

Η ζωγράφος δέχτηκε ερωτήσεις από τα παιδιά για το έργο της, την έμπνευσή της, το χώρο που δουλεύει και απάντησε με διάθεση.

Μας παρουσίασε ένα χαρακτικό έργο και μας μίλησε για τα κρυμμένα μυστικά των ζωγράφων, που άλλοτε τα βρίσκουμε εύκολα και άλλοτε όχι!

Προσπαθήσαμε και η φαντασία των μικρών μαθητών απογειώθηκε!

Καθώς το έργο που μας παρουσίασε ήταν ασπρόμαυρο επέλεξε να δουλέψουμε με μολύβι και να παίξουμε με τους τόνους του μαύρου.
Το σωστό κράτημα του μολυβιού βοήθησε πολύ στην τεχνική!

 

Όλοι σκυμμένοι πάνω από ένα χαρτί! Προσπαθούν, σχεδιάζουν, εφαρμόζουν τις οδηγίες!

Άλλοι δουλεύουν μόνοι, σιωπηλοί, προσεκτικοί!

 

Άλλοι ακούν τις οδηγίες, αφομοιώνουν, ρωτάνε!

Στο τέλος απολαμβάνουμε τη δουλειά όλων και ανακαλύπτουμε τα μικρά μας καλλιτεχνικά μυστικά!

 

Τα έργα μας απολαμβάνουν και οι γονείς μας!

 

 

Η ζωγράφος μαζί με τα παιδιά είχαν άλλη μία αποστολή!
Μία δημιουργική σύνθεση στον τοίχο του σχολείου εμπνευσμένη από τους πίνακες του Keith Haring!

 

 

 

 

 

 Ευχαριστούμε πολύ Φανή!  Θα σε κάνουμε περήφανη με το έργο μας!

 

Μπαλέτο, η Τέχνη του χορού

Μία μεγάλη σακούλα στην τάξη μας πυροδότησε την περιέργεια των παιδιών!
Τι είναι αυτά τα  φορέματα; Ποιος τα φορούσε; Που πήγαινε με αυτά;
Τα ερωτήματα πολλά και καταιγιστικά! Και οι απαντήσεις άμεσες και εύστοχες!

Είναι ρούχα μπαλαρίνας!Και σίγουρα τα φοράει σε παράσταση!

Τα παιδιά ήξεραν πολλές πληροφορίες, έκαναν υποθέσεις αλλά είχαν και πολλά ερωτήματα.
Με τη βοήθεια της τεχνολογίας – video και το στοχευμένο υλικό της καλής φίλης και συναδέλφου Δήμητρας Ζάπρη η τάξη πλημμύρισε από εικόνες και μουσικές!
Η χορευτική μας διάθεση μεγάλη και δεν ήταν μόνο από τα κορίτσια! Χορευτικές φιγούρες, ισορροπία στις μύτες και ρομαντική διάθεση από τους επίδοξους χορευτές που δεν χόρταιναν να βλέπουν και να μιμούνται!

 

 

Και άλλη τσάντα; Αυτή τι έχει μέσα;
Είναι τα ρούχα της πρόβας, κορμάκια, γκέτες για να κρατούν ζεστούς τους μυς και φυσικά πουέντ.

 

Το σχολείο μετατράπηκε σε σχολή χορού!

 

 

Και μετά από αναμονή μερικών ημερών η κυρία Δήμητρα, που έχει σπουδάσει πολλά χρόνια μπαλέτο ήρθε στο σχολείο για να χορέψουμε μαζί!
Για να απαντήσει στις ερωτήσεις μας! Για να μιλήσουμε για το μπαλέτο!

Φόρεσε τις πουέντ και στάθηκε στις μύτες των ποδιών της!!

 

 

Πια είναι η σωστή στάση ενός χορευτή; Ο Γιάννης φυσικά έβαλε τα πράγματα στη θέση τους!
Ας πάρουμε λοιπόν τη σωστή στάση, ξεκινάμε!

 

Οι μικρές μπαλαρίνες χορεύουν την “Λίμνη των κύκνων”.

 

 

 

Αλλά και οι χορευτές μας έτοιμοι! “Ρωμαίος και Ιουλιέτα”.Οι ιππότες!

 

Πολύ δουλειά, εξάσκηση, σωστά χέρια και πόδια, στητός κορμός!

 

Κλείνουμε πάντα με μια όμορφη υπόκλιση !

Για το τέλος απολαμβάνουμε ένα υπέροχο χορευτικό δίδυμο, Ρούντολφ Νουρέγιεφ και μις Πίγκυ!

 

Αποχαιρετούμε με μια γλυκιά αγκαλιά την κ. Δήμητρα για το χρόνο της, τη διάθεσή της, την παιδαγωγική της στάση και τη συνεργασία που μας πρόσφερε απλόχερα!

 

Δήμητρα ευχαριστούμε θερμά, τίμησες και εμάς και τους μαθητές μας !

 

 

(Οι σύνδεσμοι που ακολουθούν είναι οι προτάσεις της χορεύτριας για τις δράσεις που κάναμε στην τάξη.)

 

Ο keith haring μας εμπνέει

Το πολιτιστικό μας πρόγραμμα “Μικροί καλλιτέχνες, Μεγάλα Δημιουργήματα”
ξεκίνησε με αφορμή την επίσκεψη στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και συνεχίζει μέσα από ενδιαφέρουσες διαδρομές στη μουσική, στο χορό και στη ζωγραφική!
Μια ιδιαίτερη στάση στο ταξίδι μας ήταν ο Keith Haring!
Ο εξαιρετικός καλλιτέχνης με έμφαση στην ατομικότητα, στην ελευθερία, στα δυνατά χρώματα αγαπήθηκε από τα παιδιά που προσέγγισαν το έργο του και το αποτύπωσαν με το δικό τους τους τρόπο.
Το ανθρωπάκι του keith haring μας ενέπνευσε!

 

 

 

Το ανθρωπάκι έδωσε κίνηση στο σώμα μας!

Η συνεργασία με το σπίτι ενίσχυσε τις δράσεις που γίνονται στο σχολείο, δημιούργησε έναν δίαυλο επικοινωνίας και έδωσε ευκαιρίες για συζήτηση! Η εργασία πήγε στο σπίτι, οι γονείς ανταποκρίθηκαν και το ανθρωπάκι μπήκε σε κάθε οικογένεια σαν μορφή τέχνης, σαν παιχνίδι!

 

 

Το link για τη ζωή του Keith Haring βοήθησε τους γονείς να δουλέψουν από το σπίτι!

 

Η Τέχνη είναι μοναδική, ξεχωριστή! Δοκιμάσαμε διαφορετικά υλικά, δουλέψαμε με αλουμινόχαρτο και τα “γλυπτά” μας έγιναν αθλητές, χορευτές, καρατερίστες!

 

Το διαδίκτυο, όταν χρησιμοποιείται σωστά στην εκπαίδευση αποτελεί ένα εκπληκτικό εργαλείο!
Τα παιδιά είδαν μία ενδιαφέρουσα τεχνική, τους άρεσε, τη δοκίμασαν και πέτυχε!

 

 

Η δυναμική της τέχνης του Keith Haring αποτυπώθηκε στις ζωγραφιές των παιδιών, στην καθημερινότητά τους.
Και αφού ο καλλιτέχνης αγαπούσε τόσο πολύ να ζωγραφίζει σε μεγάλες επιφάνειες, περιμένετε και από τους μικρούς καλλιτέχνες το ίδιο!

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

Για άλλη μια χρονιά είχαμε την χαρά να συμμετέχουμε στις δράσεις της Actionaid για την παγκόσμια εβδομάδα εκπαίδευσης.Η φετινή εκστρατεία ήταν αφιερωμένη στα παιδιά πρόσφυγες και την πρόσβασή τους στην εκπαίδευση.Από τα 6 εκατομμύρια παιδιά πρόσφυγες σε όλον τον κόσμο,υπολογίζεται ότι περίπου 3,7 εκατομμύρια παιδιά δεν έχουν πρόσβαση σε καμία μορφή εκπαίδευσης.Αυτή την στιγμή στη χώρα μας ζουν περίπου 20.000 παιδιά πρόσφυγες σχολικής ηλικίας.Αν αναλογιστούμε ότι τα παιδιά αυτά βρίσκονταν εκτός σχολείου κατά μέσο όρο για τα προηγούμενα 2 χρόνια,καταλαβαίνουμε πόσο επιτακτική γίνεται η ανάγκη να δημιουργηθούν ακόμα περισσότερες ευκαιρίες τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης για καθένα από αυτά τα παιδιά.
                                                                   (πηγή:actionaid 2017)
Πρόκειται για μια εβδομάδα γεμάτη εκδηλώσεις και δράσεις μαθητών που πραγματοποιούνται κάθε άνοιξη,σε πάνω από 100 χώρες στον κόσμο.Κατά την εβδομάδα αυτή τα παιδιά υπενθυμίζουν με διαφορετικούς τρόπους στους ηγέτες του κόσμου τις δεσμεύσεις τους σχετικά με την εκπαίδευση και προωθούν το μήνυμα για την καταχώρηση του δικαιώματος πρόσβασης στην εκπαίδευση για όλους.Πάνω από 10 εκατομμύρια παιδιά παίρνουν μέρος κάθε χρόνο στην παγκόσμια εβδομάδα δράσης για την εκπαίδευση και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να λείπουμε εμείς!!!
Συντροφιά σε αυτό το ταξίδι ο μικρός Μαχντί .ένα αγόρι από το Αφγανιστάν και ο χαρταετός του που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο για να γυρίσει πίσω γεμάτος ιστορίες ,σύμβολα και εικόνες που του έδωσαν αυτοί που γνώρισε στο ταξίδι του.
Μαζί του ταξιδέψαμε και εμείς και ΄΄πετάξαμε΄΄  τους δικούς μας χαρταετούς για να ακουστεί το μήνυμα ακόμη πιο δυνατά!
Η ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ!!!

Η Μουσική Τέχνη εκτονώνει το συναίσθημα, ενεργοποιεί τις γνωστικές λειτουργίες, χαλαρώνει το νευρικό σύστημα

  Έχει γίνει έρευνα από ευρύ ρεπερτόριο επιλεγμένων κομματιών από διαφορετικές εποχές, καλλιτέχνες, είδη μουσικής, κλίμακες, τονικότητες και ρυθμούς, ώστε να επιλεγούν τα τρία τελικά κομμάτια που ενεργοποιούν περισσότερο τους μαθητές και επηρεάζουν την ψυχική τους διάθεση και κατά συνέπεια την μαθητική τους επίδοση.
 Τα τρία επιλεγμένα μουσικά κομμάτια επαναλαμβάνονται πολλές φορές στο σχέδιο εργασίας τους μήνες που διεξάγεται το πρόγραμμα. Η νοερή μουσική αναπαράσταση (ενεργοποίηση εγκεφάλου) δεν παραγγέλλεται εκούσια ή από επίκληση αλλά μας έρχεται στο μυαλό αυθόρμητα. Άλλοτε ξεπηδά στο μυαλό μας και άλλοτε παίζει εκεί ήσυχα χωρίς να το καταλαβαίνουμε, αποτέλεσμα μίας εντατικής και επανειλημμένης επαφής με ένα συγκεκριμένο κομμάτι ή μουσικό είδος. Στον υπερκορεσμένο εγκέφαλο η μουσική ξαναπαίζει χωρίς καν εξωτερικό ερέθισμα. Μουσική ακούμε ακόμα και με μηδενική ένταση, μας έρχεται η μουσική αυθόρμητα σαν να την ακούμε πραγματικά γι’ αυτό η συχνή επανάληψη, ακρόαση και απόδοση των τριών μουσικών κομματιών στο σχέδιο εργασίας. Κάποιες δομές και δραστηριότητες επαναλαμβάνονται συνειδητά καθώς θέλουμε να παγιώσουμε στην αντίληψη των μαθητών τις λέξεις/ έννοιες. Δημιουργούμε σχήματα καθώς σχήμα (schème) μιας πράξης  ονομάζουμε τη γενική της δομή δηλαδή αυτό που διατηρείται αμετάβλητο διαμέσου των επαναλήψεων της ίδιας πράξης, που παγιοποιείται με την επανάληψη και εξάσκηση και που προσαρμόζεται σε περιστάσεις που ποικίλλουν σε συνάρτηση με τις μεταβολές του περιβάλλοντος . Σε αυτήν την παγιωμένη επανάληψη στο περιβάλλον της τάξης όπου οι μαθητές κατακλύζονται από ποικίλα συναισθήματα οι επαναλαμβανόμενες δομές στο σχέδιο εργασίας είναι επιτακτικής ανάγκης.
    1ο Μουσικό κομμάτι: Μελοποιημένο ποίημα <<Το ταξίδι>>,
Στίχοι: N.Γκάτσος,  Μουσική:Μ.Χατζιδάκις                                                                                                   https://www.youtube.com/watch?v=FdNzrL4REYs

  2ο Μουσικό κομμάτι:Σονάτα Κ.448 του W.A.Mozart

  3ο Μουσικό απόσπασμα από την Κινηματογραφική ταινία <<Πολίτικη Κουζίνα>>
<<Η ομπρέλα του Βοσπόρου >> Στίχοι: Τ.Μπουλμέτης, Μουσική: Ε. Ρεμπούτσικα

      https://www.youtube.com/watch?v=ZsKlbaAEgyo

Το 1οκομμάτι ανταποκρίνεται στην ψυχολογική κατάσταση του μαθητή ώστε να προκαλεί εκτόνωση, κριτική σκέψη, κάθαρση.

Το 2ο  γνωστό ως <<Μozart Effect>> χρησιμοποιήθηκε για επιστημονική μελέτη όπου απέδειξαν οι Νευροεπιστήμονες ότι η ακρόασή του βελτιώνει τις γνωστικές ικανότητες και εγκεφαλικές λειτουργίες. Έχει επιλεγεί ώστε να προκαλεί μία πρόοδο προς το επιθυμητό αποτέλεσμα, χαλάρωση, γαλήνη, ηρεμία, αισιοδοξία, ενσυναίσθηση.

Το 3οκομμάτι μελωδικό και αρμονικό επιλέχθηκε ώστε να ουδετεροποιεί την ένταση και την συγκινησιακή φόρτιση του πρώτου και να δίνει απαντήσεις μέσα από την κάθαρση.  

25η Μαρτίου, παραδοσιακοί χοροί και τραγούδια

Η επέτειος της εξέγερσης των Ελλήνων το 1821 είναι πάντα μια αφορμή για να προσεγγίσεις στο νηπιαγωγείο έννοιες όπως η ελευθερία, η ομόνοια, η παράδοση.

Η επαφή με τα γεγονότα και η γνωριμία με τους ήρωες δημιουργούν συναισθήματα θαυμασμού!

 

Φέτος, εστιάσαμε  στον υπέροχο ύμνο για την  ελευθερία του Διονύσιου Σολωμού, σε μουσική Νικόλαου Μάντζαρου που αποτελεί τον εθνικό ύμνο της Ελλάδας και συντροφεύει τη γαλανόλευκη.
Η οπτικοποίηση των στίχων βοήθησε πολύ στην κατανόηση του ποιήματος.

Τα παιδιά δούλεψαν ατομικά και ομαδικά σε φύλλα εργασίας και κατασκευές με ποικίλους στόχους.  Απόλαυσαν παραδοσιακές τεχνικές, βιτρώ, δημιουργίες από άχρηστο υλικό.

 

Οι παραδοσιακοί χοροί ωστόσο ήταν αυτοί που είχαν την τιμητική τους καθώς συνδέονταν και με το πολιτιστικό μας πρόγραμμα. Χοροί από όλη την Ελλάδα, κάθε ώρα της ημέρας! Τα παιδιά  μόλις άκουγαν μουσική, απλά χόρευαν!






Και όταν ήρθε η ώρα κάναμε το κάλεσμα, για να έρθουν όλοι να μας χαρούν!

 

Όλα έτοιμα!

Οι μικροί μαθητές ντυμένοι με παραδοσιακές φορεσιές πήραν τη θέση τους!

Τα παιδιά της κ. Έφης
Τα παιδιά της κ. Ιωάννας
και οι θεατές μας!

 

Το κρυφό σχολειό!

 

Η απαγγελία του εθνικού ύμνου!

 

 

 

Παιδιά της Σαμαρίνας, με τον λεβέντικο τσάμικο!

 

Η ώρα του όρκου! “Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή!”

Κίνησε  η γερακίνα!

 

Γυναίκες Ναουσαίες, περήφανες!

 

Έχε γεια καημένε κόσμε…

Ας αρχίσουν οι χοροί!

Ηπειρώτικος κοφτός.

 

Καραγκούνα από τη Θεσσαλία.

Χασάπικος! Νάτανε το ’21!

 

Ζωναράδικος από τη Θράκη!

 

Σα γαϊτάνι να παένει…
Κυκλαδίτικος μπάλος!

 

Χορός ομάλ, από τον Πόντο και η Σοφούλα τραγουδά! “Σεράντα μήλα κόκκινα πούλι΄μ”.
Το “Μήλο μου κόκκινο”
αγαπημένο τραγούδι και χορός των παιδιών μας ένωσε σε ένα μεγάλο κύκλο συνεργασίας, ομόνοιας, δημιουργίας!
Και του χρόνου με υγεία!

 

“Φροντίζω το σώμα μου”

Αρχίσαμε να μιλάμε για το σώμα μας ξεκινώντας από τις αισθήσεις!

 

 Παιχνίδια για την όραση, την αφή, την ακοή! Η αισθησούλα τα συγκέντρωσε όλα!

 

 

Χωριστήκαμε σε ομάδες για να προσεγγίσουμε την θεματική ενότητα για το σώμα. Τα παιδιά πιο ώριμα, με αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες βρήκαν το όνομα της ομάδας τους, το σχεδίασαν, το παρουσίασαν και χάρηκαν για τις καινούριες συνεργασίες!

 

 

 

 

Το σώμα μας σχεδιάστηκε και η κάθε ομάδα πήρε οδηγίες για να τοποθετήσει τα βασικά όργανα, ερευνώντας για τη λειτουργία τους και  τη θέση τους μέσα σε βιβλία, η/υ, επιτραπέζια παιχνίδια !

 

 

 

 

 

 

 

Με μεθοδικότητα και ξεκάθαρες οδηγίες δούλεψαν πολύ και δημιούργησαν ένα σώμα με όργανα και έναν ανθρώπινο σκελετό. Η χαρά τους για όλη αυτήν την προσπάθεια επιβραβεύτηκε από το χειροκρότημα των φίλων τους από το διπλανό τμήμα καθώς παρουσίασαν αυτά που κατάφεραν με λεπτομέρειες και περηφάνια!

 

 

Πως μαθαίνεις όμως καλύτερα; Μα φυσικά μέσα από το βιωματικό παιχνίδι!

Το νοσοκομείο στήθηκε.

Οι γιατροί ενημερώνονται συνέχεια!

Και παρεμβαίνουν όπου υπάρχει ανάγκη!

Παίξαμε πολλά παιχνίδια, κάναμε κατασκευές!

Το νοσοκομείο μας είχε ανάγκη από ένα παιδίατρο και τη θέση πήρε ένας δικός μας άνθρωπος,
η κ. Αναστασία, ειδικευόμενη παιδίατρος και μαμά της Μαρίας.
Την καλωσορίσαμε με τραγούδια!

 

 

 

Διασκεδάσαμε με παιχνίδια!
Μας έμαθε το σωστό τρόπο για να πλένουμε τα χέρια μας, μιλήσαμε για τη διατροφή που χρειάζεται ένα παιδί για να μεγαλώσει σωστά.

 

Κάναμε συγκρίσεις για το ύψος μας και συμπληρώσαμε πίνακα διπλής εισόδου.

 

Και φυσικά έπαιξε με τα παιδιά αναβαθμίζοντας το παιχνίδι ρόλων!

Για όλο το διάστημα της προσέγγισης για το σώμα τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι χρησιμοποίησαν το ιδιαίτερο λεξιλόγιο, ενσωμάτωσαν τις γνώσεις, αλληλεπίδρασαν σε πολλά επίπεδα και ευχαριστήθηκαν πολύ.



Παρουσίασαν όσα έμαθαν και στους γονείς. Κατέγραψαν την πρόοδό τους σε φύλλα εργασίας. Το πιο σημαντικό όμως, έμαθαν να προσέχουν και να φροντίζουν το σώμα τους!