Αφού το διαδίκτυο, τα μαθήματα στον υπολογιστή, η καθημερινότητα στην οθόνη είναι μια πραγματικότητα εδώ και ένα χρόνο, είναι συνεπώς και αναγκαίο να συζητήσουμε με τα παιδιά αλλά και τους γονείς για ένα ασφαλές “σερφάρισμα”.
Το σχέδιο του μαθήματος στηρίχτηκε στη διερευνητική μάθηση, έλαβε υπόψη τις πρότερες γνώσεις των μαθητών, εξασφάλισε την προσοχή τους με πολυμεσική παρουσίαση αλλά και βιωματικό παιχνίδι και αξιολόγησε την επίδραση του μαθήματος μέσα από την “ανάγνωση” του φύλλου εργασίας που δημιουργήθηκε!
Φύλλο εργασίας :Τα παιδιά επικοινώνησαν, διάβασαν τα πολυτροπικά κείμενα, πρότειναν και κατέληξαν σε 4 στοιχεία που θα τα βοηθούσαν και τα κατέγραψαν με το δικό τους κωδικοποιημένο τρόπο!
Αξιολόγηση :
Μέσα από την αφήγηση στους γονείς, με ανάγνωση του πολυτροπικού κειμένου
Μέσα από το βιωματικό παιχνίδι
Για την εμπέδωση στο σπίτι δημιουργήθηκαν δύο παιχνίδια στο
Η μέρα αυτή, πέρα από τη συμβολική της σημασία, έχει και ουσιαστική αξία, αφού σε όλα τα σχολεία του κόσμου γίνονται δράσεις ευαισθητοποίησης των παιδιών απέναντι στη σχολική βία.
Στο σχολείο μας δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα όλη την εβδομάδα με βιωματικές δράσεις και όσο λειτουργούσαμε δια ζώσης αλλά και διαδικτυακά να προσεγγίσουμε όσο γίνεται καλύτερα και πιο κοντά στην προσχολική ηλικία,το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού με τη συνεργασία όλων των εκπαιδευτικών.
Την Παρασκευή 5/6/2021 έγινε ανάλυση του παρακάτω video
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή