Τον εαυτό μου προσέχω ατύχημα μην έχω
Με αφορμή τα ατυχήματα που γίνονται καθημερινά στον χώρο του νηπιαγωγείου και τις συνηθισμένες αρνητικές αντιδράσεις των παιδιών (πανικός –κλάματα), θεωρήσαμε απαραίτητη την γνωριμία των παιδιών με τα συνηθέστερα είδη ατυχημάτων (έγκαυμα, πνιγμό, αιμορραγία, ανακοπή) και την εκμάθηση εξειδικευμένων τρόπων αντιμετώπισης του καθενός, στον βαθμό που τους επιτρέπει η ηλικία τους. Παράλληλα τα παιδιά στα πλαίσια του συγκεκριμένου προγράμματος θα μάθουν να διαχειρίζονται τα συναισθήματα τους, να μην πανικοβάλλονται, να αντιδρούν ψύχραιμα και να προσφέρουν βοήθεια στον εαυτό τους ή σε όποιον την χρειάζεται.
Διερευνήσαμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών….
Και αποφασίσαμε τι θέλουμε να μάθουμε…..
Ζητήσαμε και τη βοήθεια των γονιών μας…
Τι ατυχήματα μπορούν να μας συμβούν στο σχολείο;
Το νηπιαγωγείο , ένας χώρος δημιουργίας , παιχνιδιού και μάθησης κρύβει αρκετούς κινδύνους ατυχημάτων. Εμείς τους εντοπίσαμε, τους φωτογραφίσαμε και τους επικοινωνήσαμε σε όλους ώστε να αποφεύγουμε όσο είναι δυνατόν τα ατυχήματα.
Η τάξη μας και τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε ….
Τα συρταράκια των εργασιών μας και ο χώρος για τις τσαντούλες μας….
Οι κοινόχρηστοι χώροι….
Ο χώρος προετοιμασίας των γευμάτων….
Αλλά και ο χώρος της αυλής…..
Και τα παιχνίδια της παιδικής χαράς…..
Και όταν στο διάλειμμά μας χρησιμοποιούμε παιχνίδια ψυχοκίνησης, πρέπει να προσέχουμε πολύ…..