Εργαστήριο 1ο : Ξεναγός στο σχολείο μου
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Ως προς τις γνώσεις:
● να διακρίνουν τις βασικές εντολές προγραμματισμού(π.χ. εντολές
κίνησης μπροστά-πίσω αριστερά-δεξιά)
● να αναγνωρίζουν βασικές δομές του προγραμματισμού
Ως προς τις δεξιότητες
● Να χρησιμοποιούν τις βασικές εντολές προγραμματισμού (π.χ. εντολές κίνησης μπροστά-πίσω-αριστερά-δεξιά)
● Να σχεδιάζουν απλούς αλγορίθμους (με ακολουθία και επανάληψη) για να λύσουν προβλήματα (χρησιμοποιώντας το σώμα τους και παιχνίδια προγραμματιζόμενα ή μη)
● Να κατασκευάζουν απλά ρομποτικά περιβάλλοντα αξιοποιώντας κατάλληλα υλικά
Ως προς τις στάσεις
● Να αντιμετωπίζουν την εκπαιδευτική ρομποτική ως εργαλείο που ενισχύει τη σκέψη και τις ικανότητες τους και όχι μόνο ως μέσο
διασκέδασης και ψυχαγωγίας
Τα παιδιά καλούνται
- Να γίνουν οι ξεναγοί του σχολείου για την καινούρια δασκάλα (η πραγματική συνθήκη που δημιουργεί την ανάγκη)
- Να γνωρίσουν στοιχεία του επαγγέλματος ενός ξεναγού και να διερευνήσουν το ρόλο του
- Να συνεργαστούν σε μικρές ομάδες και να γίνουν ξεναγοί της τάξης τους
- Εργαστήριο 2ο : Επιλογή περιοχών και τρόπου ξενάγησης
Τα παιδιά επιλέγουν τα σημεία του σχολείου που πρέπει να γνωρίσει η κ. Νίκη
Επιλέγουν τον τρόπο με τον οποίο θα κάνουν την ξενάγηση
- μέσα από video
- μέσα από φωτογραφίες
- μέσα από τις ρουτίνες της τάξης
- μέσα από παιχνίδι!!!
- Εργαστήριο 3ο: Με τα αγγλικά μαθαίνω να προσανατολίζομαι
- Front, back, left, right
- Εργαστήριο 4ο: Από το σπίτι στο σχολείο, ξεναγός για μια στιγμή
- Αξιοποίηση του διαδικτυακού εργαλείου χαρτογράφησης (πχ google maps, google earth)
- Τα παιδιά καλούνται , να παρατηρήσουν προσεκτικά και λεπτομερώς, τη διαδρομή και να προσπαθήσουν να σκεφτούν, να ανακαλέσουν και να περιγράψουν προφορικά τη διαδρομή που ακολουθούν καθημερινά από το σπίτι στο σχολείο.Ενδεικτικές ερωτήσεις:● Τι βλέπετε/ τι ακούτε;● Τι συναντάτε στο δρόμο σας● Ακολουθείτε πάντα την ίδια διαδρομή;● Περνάτε από κάποιο από τα σημεία που βλέπετε στο χάρτη; Μπορείτε να τα εντοπίσετε;● Σας έχει κάνει εντύπωση κάποιο συγκεκριμένο σημείο; Αν ναι, γιατί;.
- Εργαστήριο 5ο: Από το σπίτι στο σχολείο, ξεναγός με τη βοήθεια των γονιών μου! Συνεργασία σχολείου- οικογένειας
- Τα παιδιά σχεδιάζουν δύο επιπλέον σημεία (εκτός από το σπίτι και το σχολείο), τα οποία συναντούν στις διαδρομές τους, καθημερινά.
- Οι γονείς φωτογραφίζουν αυτά τα σημεία
- Δημιουργία φύλλου εργασίας για το κάθε παιδί
- 3o Φύλλο Εργασίας (1)
Εργαστήριο 6ο : Ξεναγοί στη Σταυρούπολη- Εργασία σε ομάδες – Συνεργασία με γονείς
Τα παιδιά σε ομάδες ψάχνουν σημεία στην Σταυρούπολη που αξίζει να τα γνωρίσουμε!
Επιλέγουν να συμπεριλάβουν στην ξενάγησή τους
- την οδό Λαγκαδά
- Το δημαρχείο
- τους πολιτιστικούς συλλόγους
- το στρατόπεδο Παύλου Μελά
- το πνευματικό κέντρο
- τους αθλητικούς συλλόγους και τα σχολεία
- την μονή Λαζαριστών
- Τον Βοτανικό κήπο
Γίνονται δημοσιογράφοι και αναζητούν πληροφορίες
Παίρνουν συνεντεύξεις από γονείς, παππούδες που ξέρουν την πόλη!
Η Beebot ακολουθεί τις οδηγίες τους!
Εργαστήριο 7ο : Παρουσίαση στους γονείς
Αξιολόγηση :1) μέσα από την ζωντανή ξενάγηση 2) μέσα από φύλλο εργασίας
Απολαύστε τους υπέροχους ξεναγούς του 11ου Νηπιαγωγείου Σταυρούπολης!!
Απλά πατήστε στα εικονίδια !