Τίτλος: «Ξεναγοί στην πόλη μας» 4η Θεματική: Δημιουργία και καινοτομία Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία Υποθεματική: Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

Εργαστήριο 1ο : Ξεναγός στο σχολείο μου

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Ως προς τις γνώσεις:
● να διακρίνουν τις βασικές εντολές προγραμματισμού(π.χ. εντολές
κίνησης μπροστά-πίσω αριστερά-δεξιά)
● να αναγνωρίζουν βασικές δομές του προγραμματισμού
Ως προς τις δεξιότητες
● Να χρησιμοποιούν τις βασικές εντολές προγραμματισμού (π.χ. εντολές κίνησης μπροστά-πίσω-αριστερά-δεξιά)
● Να σχεδιάζουν απλούς αλγορίθμους (με ακολουθία και επανάληψη) για να λύσουν προβλήματα (χρησιμοποιώντας το σώμα τους και παιχνίδια προγραμματιζόμενα ή μη)
● Να κατασκευάζουν απλά ρομποτικά περιβάλλοντα αξιοποιώντας κατάλληλα υλικά
Ως προς τις στάσεις
● Να αντιμετωπίζουν την εκπαιδευτική ρομποτική ως εργαλείο που ενισχύει τη σκέψη και τις ικανότητες τους και όχι μόνο ως μέσο
διασκέδασης και ψυχαγωγίας

Τα παιδιά καλούνται

  • Να γίνουν οι ξεναγοί του σχολείου για την καινούρια δασκάλα (η πραγματική συνθήκη που δημιουργεί την ανάγκη)
  • Να γνωρίσουν στοιχεία του επαγγέλματος ενός ξεναγού και να διερευνήσουν το ρόλο του
  • Να συνεργαστούν σε μικρές ομάδες και να γίνουν ξεναγοί της τάξης τους13
  • Εργαστήριο 2ο : Επιλογή περιοχών και τρόπου ξενάγησης

Τα παιδιά επιλέγουν τα σημεία του σχολείου που πρέπει να γνωρίσει η κ. Νίκη
σχολείο
Επιλέγουν τον τρόπο με τον οποίο θα κάνουν την ξενάγηση

  • μέσα από video
  • μέσα από φωτογραφίες
  • μέσα από τις ρουτίνες της τάξης
  • μέσα από παιχνίδι!!!χγ
  • Εργαστήριο 3ο: Με τα αγγλικά μαθαίνω να προσανατολίζομαι
  • Front, back, left, right
    7
  • Εργαστήριο 4ο: Από το σπίτι στο σχολείο, ξεναγός για μια στιγμή
  • Αξιοποίηση του διαδικτυακού εργαλείου  χαρτογράφησης (πχ google maps, google earth)
  • Τα παιδιά καλούνται , να παρατηρήσουν προσεκτικά και λεπτομερώς, τη διαδρομή και να προσπαθήσουν να σκεφτούν, να ανακαλέσουν και να περιγράψουν προφορικά τη διαδρομή που ακολουθούν καθημερινά από το σπίτι στο σχολείο.Ενδεικτικές ερωτήσεις:● Τι βλέπετε/ τι ακούτε;● Τι συναντάτε στο δρόμο σας● Ακολουθείτε πάντα την ίδια διαδρομή;● Περνάτε από κάποιο από τα σημεία που βλέπετε στο χάρτη; Μπορείτε να τα εντοπίσετε;● Σας έχει κάνει εντύπωση κάποιο συγκεκριμένο σημείο; Αν ναι, γιατί;.

1 1

  • Εργαστήριο 5ο: Από το σπίτι στο σχολείο, ξεναγός με τη βοήθεια των γονιών μου!  Συνεργασία σχολείου- οικογένειας
  •  Τα παιδιά  σχεδιάζουν δύο επιπλέον σημεία (εκτός από το σπίτι και το σχολείο), τα οποία συναντούν στις διαδρομές τους, καθημερινά.
  • Οι γονείς φωτογραφίζουν αυτά τα σημεία
  • Δημιουργία φύλλου εργασίας για το κάθε παιδί
  •   3o Φύλλο Εργασίας (1)

IMG 8575

IMG 8603

Εργαστήριο 6ο : Ξεναγοί στη Σταυρούπολη- Εργασία σε ομάδες – Συνεργασία με γονείς

Τα παιδιά σε ομάδες ψάχνουν σημεία στην Σταυρούπολη που αξίζει να τα γνωρίσουμε!

Επιλέγουν να συμπεριλάβουν στην ξενάγησή τους

  1. την οδό Λαγκαδά
  2. Το δημαρχείο
  3. τους πολιτιστικούς συλλόγους
  4.  το στρατόπεδο Παύλου Μελά

IMG 8650

  1.  το πνευματικό κέντρο
  2. τους αθλητικούς συλλόγους και τα σχολεία
  3. την μονή Λαζαριστών
  4. Τον Βοτανικό κήπο

IMG 8745

IMG 8746 IMG 8747 IMG 8744

Γίνονται δημοσιογράφοι και αναζητούν πληροφορίες

Παίρνουν συνεντεύξεις από γονείς, παππούδες που ξέρουν την πόλη!

 

IMG 8724

IMG 8728

IMG 8732

Η Beebot ακολουθεί τις οδηγίες τους!IMG 8733

Εργαστήριο 7ο : Παρουσίαση στους γονείς

IMG 8743

Αξιολόγηση :1) μέσα από την ζωντανή  ξενάγηση 2) μέσα από φύλλο εργασίας

2025-02-17 12-24  

2025-02-17 12-25

2025-02-17 12-26

2025-02-17 12-28

IMG 8738

IMG 8739

IMG 8735

IMG 8737

 

Απολαύστε τους υπέροχους ξεναγούς του 11ου Νηπιαγωγείου Σταυρούπολης!!

Απλά πατήστε στα εικονίδια !

 

 

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση