Η Μαρία διάλεξε να ξεκινήσει τη … διαδρομή της στο σχολείο μας εξάπτοντας την φαντασία και την περιέργεια των παιδιών. Οι δύο ήρωες, η Λουλού και ο Βιβλιόφιλος ξεπήδησαν μέσα από ένα βαλιτσάκι και μας έκαναν συντροφιά για αρκετό καιρό!
Η πρώτη επαφή με την τεχνολογία ήρθε μέσα από ένα ψηφιακό παραμύθι και εγκατέστησε μία πρακτική που αγαπούν τα παιδιά!
Ωστόσο τίποτα δεν αντικαθιστά μία διαδραστική ανάγνωση με τα παιδιά να υποδύονται τους πρωταγωνιστές και να μπαίνουν μέσα στην ιστορία!
Η ανακαλυπτική μάθηση, μέσα από παιχνίδια χαμένου θησαυρού και αναζήτησης, ενεργοποίησε τους μαθητές, που έψαξαν, χρησιμοποίησαν προϋπάρχουσα γνώση, βοήθησαν ο ένας τον άλλον και έφτασαν στη γνώση, που τους πρόσφερε μεγάλη ικανοποίηση.!
Λογοτεχνικές δράσεις με στόχο τη δημιουργία μίας ιστορίας μέσα από την παρατήρηση εικόνων.
Τα παιδιά συμμετείχαν σε ποικίλες δράσεις που αφορούσαν στο να ανακαλύψουν τι είναι το ίντερνετ, να το ζωγραφίσουν, να διηγηθούν τις εμπειρίες τους από την καθημερινή τους ζωή μ΄αυτό!
Ένας από τους σημαντικούς στόχους της προσέγγισης, η ασφάλεια
της χρήσης του διαδικτύου από τα μικρά παιδιά!
Ένα χριστουγεννιάτικο βιβλίο, που δραματοποίησαν τα παιδιά, ολοκλήρωσε τις δράσεις της φοιτήτριας.
Η συνέπεια, η διάθεσή της για γνώση αλλά και η αγάπη της για τα παιδιά καταδεικνύουν ένα λαμπρό μέλλον!! Μπράβο Μαρία!! Μικροί και μεγάλοι πήραμε από σένα πολλά!!